Może Ci się spodobać ... marynarki damskie
ZOBACZ WIĘCEJ

Kimono Hippi Lily

Zwei frauen

marynarki damskie Kimono Hippi Lily 1marynarki damskie Kimono Hippi Lily 2marynarki damskie Kimono Hippi Lily 3marynarki damskie Kimono Hippi Lily 4marynarki damskie Kimono Hippi Lily

Szczegóły

AURELIA & ZWEI FRAUEN to autorska marka działająca na styku mody i sztuki. Tworzymy ubrania. których detal wpisują się w idee mody streetowej - są funkcjonalne i tworzone z dbałością o detal.

Kimono “Hippi Lily“ należy do kapsułowej kolekcji kimon Aurelia & Zwei Frauen, które powstały z ponownego przetworzenia tkanin wysokogatunkowych, takich jak: bawełna, len, wiskoza. Każde z kimon to unikat, występujący w pojedynczym egzemplarzu.

✔️Dwie zewnętrzne kieszenie

✔️Skład: 100 % cotton
Wew. tkanina. 100% cotton
Print: ❣️
Rozmiar: Oversize (S/ M/ L)

✔️Rozmiar: Dł. całk- 70 cm, szer. - 66cm, dł rękawa - 50 cm

Zapraszamy do obserwowania naszych pozostałych projektów .

Miłego dnia!
Aurelia& Zwei frauen


Nr przedmiotu : 2890923
Kontakt z projektantem

Dostawa i płatność

Metody płatności

  • przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry Przelew bankowy
  • szybki przelew z PayU PayU
  • konto PayPal PayPal
  • karta płatnicza / kredytowa Karta bankowa
  • Zapłać później PayPo, Twisto
  • Zakup na raty - PayU Raty


Dostawa

Termin realizacji zamówienia to 5-7 dni roboczych.



Wysyłka z kraju : Polska

Zwroty i reklamacje

Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.

Zwroty

Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)

Reklamacje i rękojmia

Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)

Prawo konsumenta

Ten przedmiot wystawił przedsiębiorca. Każdy zakup, którego dokonujesz u niego jako konsument, jest chroniony na mocy przepisów konsumenckich. Oznacza to, że masz pewne prawa związane ze zwrotami, gwarancjami i inne, w zależności od przedmiotów, które kupisz, lub usług, które zlecisz. W zakup przedmiotu lub zlecenie usługi na Pakamera.pl zaangażowanych jest kilka podmiotów. Każdy z nich ma następujące obowiązki. Pakamera.pl: pełni funkcję pośrednią, dostarczając rozwiązania techniczne umożliwające zawarcie umowy; przyjmuje i płatności od Kupujących; przekazuje dane dostawy podane przez Kupująceg Sprzedającemu; informuje Sprzedającego o konieczności dostawy; przyjmuje zgłoszenia zwrotów/reklamacji od Kupujących; dokonuje zwrotu środków Kupującemu na zlecenie Sprzedającego; może uczestniczyć w komunikacji z Kupującym. Do obowiązków Sprzedającego przedsiębiorcy należy: wprowadzanie i wystawianie ofert na Pakamera; dostawa złożonych zamówień; komunikacja z Kupującym; uznawanie/odrzucanie zwrotów/reklamacji; przyjmowanie fizycznych zwrotów/reklamacji; potwierdzanie otrzymania zwrotu/reklamacji;zapewnienie gwarancji i innych praw konsumenta. Partner płatności: jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności online, a partnerzy logistyczni zajmujący się dostawą są odpowiedzialni za dostarczenie przedmiotów do Kupującego, jak opisano w ich Regulaminach.

Osoba odpowiedzialna, producent

pokaż szczegóły