CADOaccessories

Kontakt z projektantem
Dodaj do ulubionych

W naszej galerii znajdziecie Zamotki® czyli dzianinowe naszyjniki; oryginalne Tuby, Kominy, Szale, Etole, Poncza oraz pojedyncze egzemplarze Torebek Damskich, Kopertówek i wszelkiego rodzaju etui - wykonanych z najwyższej jakości skór włoskich...

 

OPINIE CADOaccessories

m*****b
★★★★★

Świetna rzecz! Piękny kolor, dzianina i jakość wykonania. Nie mogę się doczekać, kiedy będę to mogła założyć do mojego zielonego płaszcza. Brawa dla Was ! Powodzenia Pozdrawiam Luiza
l********a
★★★★★

Po pierwsze: pięknie zapakowana paczka. Szary papier, szary sznurek i bilecik. Nic więcej. Tak prosto, a tak niezwykle. Po drugie: forma wykonania. Niebanalna, ciekawa i dająca różne możliwości. Nie testowałam jeszcze jakie, ale produkt ma potencjał!
i***o
★★★★★

Obdarowana osoba zachwycona. Dziękuję:)
m****i
★★★★★

Świetny szal, do tego cudnie zapakowany! Dziękuję :)
a*****z
★★★★★

Oba bawełniane szale są piękne, jesienne chłody mnie nie martwią. Ciemniejszy szal poleci do Włoch - to urodzinowy prezent dla mojej siostry - stanie się cz częścią włoskich stylizacji. Dziękuję bardzo!

Wywiad z CADOaccessories

Skąd pomysł na stworzenie marki?
CADO to rezultat twórczego ADHD Moniki uzupełniony z czasem entuzjazmem do budowania wniesionym przez Jolę. Dzięki tej wybuchowej mieszance charyzmy i pasji marzenie o własnej marce stało się realne. A dlaczego akurat taki typ asortymentu? Akcesoria to bardzo specyficzne produkty, które sprawdzają się w różnych okolicznościach i o każdej porze.
Jak powstała nazwa firmy? Co było inspiracją?
Na nazwę CADO wpadła Monika dawno temu na jednej z lekcji francuskiego, jeszcze za studenckich czasów. “Cadeau” [cado] znaczy “prezent”. Kiedy zaczynała, jedynym kapitałem był czas po pracy. Dlatego CADO początkowo funkcjonowało jako projekt autorski skupiający się na działaniach projektowych, równolegle powstawały pierwsze dodatki.

Jak rozpoczęła się Twoja przygoda jako polskiego twórcy?
Kiedy zaczynałyśmy rynek sprzedaży on-line w obszarze mody niezależnej w Polsce dopiero kiełkował, powstawały pierwsze platformy sprzedażowe. Był to bardzo intensywny okres i CADO nabierało rozpędu, ciężko było sprostać pracy w pojedynkę. Pewnego dnia Monika wpadła do mnie pogadać i tak od słowa do słowa doszłyśmy do decyzji, że od tego momentu działamy razem.
Co sprawia największą radość w prowadzeniu marki?
Ruch. Staramy się być przede wszystkim konsekwentne w działaniu i autentyczne. Dbamy o wysoką jakość kolekcji i spójny wizerunek naszej marki. Nieustannie podwyższamy standardy obsługi Klienta i każdego dnia dowiadujemy się, że musimy się jeszcze czegoś nowego nauczyć.
Co jest Twoim największym hitem sprzedażowym?
Produkty, które cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem klientów i mediów to szale, kominy i rękawiczki. Staramy się, aby nasze modele prócz nieodzownej funkcjonalności cechowała niebanalna forma oraz komfort użytkowania. Informacja o ciepłych chustach CADO z autorskim zapięciem została opublikowana w amerykańskim @Amexessentials, który umieścił je w grupie innowacji.
Z jakich materiałów korzystasz najchętniej?
Hitem są szale z bawełny organicznej oraz praktyczne nerki z angielskiej wełny. Uwielbiamy korzystać z certyfikowanej bawełny zamawianej w łódzkich farbiarniach. Tweedy przylatują z Wielkiej Brytanii, a ciepłe i puszyste wełny z Włoch.
Jak wygląda proces tworzenia nowego projektu? Pomysł, prototyp i testy. Jakie jest przeznaczenie Twoich produktów? Projektujemy akcesoria szale, czapki, kominy, torby. Ma być komfortowo i wygodnie.
Czy tworzysz spersonalizowane projekty? Jakie? Na czym polega personalizacja? U nas klienci tworzą swoje zestawy. Wiele z modeli wykonywanych jest na zamówienie.
Najbardziej nietypowe zamówienie? Skórzane akcesoria Disney Polska.
Projekt, którym najchętniej pochwalę się całemu światu...Breloki dla Disney'a.
Na co klienci zwracają największą uwagę w oferowanych projektach? Na jakość, pochodzenie materiałów i wygodę użytkowania.
Kim jest odbiorca Twoich produktów? Określ idealnego klienta Klienci utwierdzają nas w przekonaniu, że szukają czegoś osobistego, autentycznego, wysokiej jakości i pewnej indywidualizacji zarówno w traktowaniu, jak i w produkcie w który inwestują.
Czym zaskakują Cię klienci? Mailami i smsami z podziękowaniami.
Co jest Waszą codzienną inspiracją do pracy? Potrzeba rozwoju siebie i firmy. Gdzie poszukujesz inspiracji na najbliższy sezon/nowe kolekcje?WGSN
Jaki jest Twój styl na co dzień?  W adidasach i szalu. 3 rzeczy, których nie może zabraknąć w szafie... Szale, buty i torebki to dzięki nim odświeżamy codzienny look lub ulubione ubrania. Dzień w pracy zaczynam od...  Ustalenia planu działania. Nie wyobrażam sobie pracy bez...Ciszy.

CZYTAJ W MAGAZYNIE
ARCHIWUM
bądź na bieżąco z promocjami, rabatami i nowymi kolekcjami naszych marek

FacebookInstagramPinterest
Pakamera ® Copyright © 2005 - 2020
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu