Wełniana gumka frotka do włosów typu scrunchie

Kocie Motki

49,00
Ulubione
Darmowa dostawa - podaj kod DD11 w koszyku min. zamówienie 30,00
Zwrot do 14 dni
Bezpieczne zakupy w Pakamera.pl
+49pkt, oszczędzaj z Klubem rabatowym
Rób zakupy w Pakamerze i odbierz rabat
  • Za każde 1 zł wydane w Pakamerze przekazujemy na twoje konto 1 punkt.
  • Po zgromadzeniu punktów możesz odebrać rabat na nieograniczony ilościowo zakup :)


    Dołącz do Klubu Rabatowego i zacznij zbierać punkty.

    ZOBACZ
gumki do włosów Wełniana gumka frotka do włosów typu scrunchie 1gumki do włosów Wełniana gumka frotka do włosów typu scrunchie 2gumki do włosów Wełniana gumka frotka do włosów typu scrunchie 3gumki do włosów Wełniana gumka frotka do włosów typu scrunchie

Szczegóły

Wełniana gumka do włosów typu scrunchie, robiona ręcznie na drutach.
Powstała z wyjątkowej włóczki, która nie jest farbowana i występuje w naturalnych barwach wełny alpaki, żyjącej w wysokich partiach And Peruwiańskich.
Zastosowana włóczka jest bardzo puszysta i miękka, co nadaje frotce eleganckiego wyglądu.
Dzięki zastosowaniu 100% naturalnych materiałów jest delikatna dla włosów i ich nie niszczy.
Wielkość frotki i zastosowana we wnętrzu gumeczka sprawiają, że zakłada się ją "na dwa razy" (można ją podwójnie owinąć wokół włosów).
Ponadczasowa scrunchie to obowiązkowy dodatek wiosennych i letnich stylizacji.

Średnica frotki: 14-15 cm.

Gumki są niepowtarzalne, ponieważ wykonuję je ręcznie na drutach. Nie ma dwóch identycznych gumek. Dostajesz zatem produkt jedyny w swoim rodzaju.


Pielęgnacja:
- prać ręcznie w letniej wodzie (max 30ºC) z dodatkiem płynu do prania wełny,
- suszyć rozłożone na płasko , najlepiej na ręczniku,
- nie prasować.

Naturalnym zjawiskiem w przypadku wełnianych wyrobów jest mechacenie się wełny. Zmechacenia możesz usuwać grzebieniem do wełny lub golarką do ubrań.





Nr przedmiotu : 3736420
Kontakt z projektantem

Dostawa i płatność

Metody płatności

  • przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry Przelew bankowy
  • szybki przelew z PayU PayU
  • konto PayPal PayPal
  • karta płatnicza / kredytowa Karta bankowa
  • Zapłać później PayPo, Twisto
  • Zakup na raty - PayU Raty


Dostawa

Termin realizacji zamówienia to 3-4 dni roboczych.



Wysyłka z kraju : Polska

Zwroty i reklamacje

Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.

Zwroty

Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)

Reklamacje i rękojmia

Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)

Prawo konsumenta

Ten przedmiot wystawił przedsiębiorca. Każdy zakup, którego dokonujesz u niego jako konsument, jest chroniony na mocy przepisów konsumenckich. Oznacza to, że masz pewne prawa związane ze zwrotami, gwarancjami i inne, w zależności od przedmiotów, które kupisz, lub usług, które zlecisz. W zakup przedmiotu lub zlecenie usługi na Pakamera.pl zaangażowanych jest kilka podmiotów. Każdy z nich ma następujące obowiązki. Pakamera.pl: pełni funkcję pośrednią, dostarczając rozwiązania techniczne umożliwające zawarcie umowy; przyjmuje i płatności od Kupujących; przekazuje dane dostawy podane przez Kupująceg Sprzedającemu; informuje Sprzedającego o konieczności dostawy; przyjmuje zgłoszenia zwrotów/reklamacji od Kupujących; dokonuje zwrotu środków Kupującemu na zlecenie Sprzedającego; może uczestniczyć w komunikacji z Kupującym. Do obowiązków Sprzedającego przedsiębiorcy należy: wprowadzanie i wystawianie ofert na Pakamera; dostawa złożonych zamówień; komunikacja z Kupującym; uznawanie/odrzucanie zwrotów/reklamacji; przyjmowanie fizycznych zwrotów/reklamacji; potwierdzanie otrzymania zwrotu/reklamacji;zapewnienie gwarancji i innych praw konsumenta. Partner płatności: jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności online, a partnerzy logistyczni zajmujący się dostawą są odpowiedzialni za dostarczenie przedmiotów do Kupującego, jak opisano w ich Regulaminach.

Osoba odpowiedzialna, producent

pokaż szczegóły