Świeca sojowa w ceramice SZCZĘŚCIE handmade

kandelumi

cena archiwalna
129,00
Zamów podobne
sprzedane
Ulubione
świeczniki i świece Świeca sojowa w ceramice SZCZĘŚCIE handmade 1świeczniki i świece Świeca sojowa w ceramice SZCZĘŚCIE handmade

Szczegóły

Nuty góry: kwiat jabłoni, mandarynka
Nuty środka: rumianek, kamelia, miód, jaśmin
Nutami bazy są: piżmo, drzewo sandałowe
Świeca sojowa i rękodzieło w jednym. Wyrafinowana, owocowa woń miesza się tu ze słodyczą i intensywnym, ziołowym akordem. Słodko-kwaśne tony odurzają beztrosko, by za chwilę zaskoczyć przyjemnym, drzewnym zapachem, który otula i koi zmysły. Aromat ten jest połączeniem żółtych kwiatów i nektarowych, miodowych, niemal owocowych tonów. Intensywny, niepowtarzalny zapach przywołuje też kwaskową gorycz cytryny i otulająco ciepłą woń egzotycznego drewna.

PAKUJEMY EKOLOGICZNIE
Pojemność: około 220 ml

Używamy naturalnych olejków eterycznych i mogą one powodować barwienie się wosku na żółto. Nasze unikatowe świece w ceramice to praca rąk, więc są niepowtarzalne, a dodatkowo są produktem 2w1. Po wypaleniu się świecy czarkę można wykorzystywać do różnych celów, także w kontakcie z żywnością. Ceramika może być myta w zmywarce. Komponenty dobieramy uważnie i z miłością, a pozyskujemy je wspierając lokalnych przedsiębiorców. Ceramika jest wypalana na kamionkę w 1230 C w zaprzyjaźnionej pracowni Artoboros.
Kupiłeś nasze świece? Przeczytaj proszę:
Przy pierwszym zapaleniu świecy pozwól jej palić się około 2-3h, aby górna warstwa wosku roztopiła się do brzegów naczynka. Pozwoli to cieszyć się wonią świecy oraz zapobiec tworzenia się tzw. tunelu. Przy każdym kolejnym paleniu świecy należy skrócić knot do ok. 0,5 cm., dzięki czemu płomień będzie się palił równo.


Nr przedmiotu : 3420478
Kontakt z projektantem

Dostawa i płatność

Metody płatności

  • przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry Przelew bankowy
  • szybki przelew z PayU PayU
  • konto PayPal PayPal
  • karta płatnicza / kredytowa Karta bankowa
  • Zapłać później PayPo, Twisto
  • Zakup na raty - PayU Raty


Dostawa

Termin realizacji zamówienia to 1 dni roboczych.



Wysyłka z kraju : Polska

Zwroty i reklamacje

Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.

Zwroty

Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)

Reklamacje i rękojmia

Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)

Prawo konsumenta

Ten przedmiot wystawił przedsiębiorca. Każdy zakup, którego dokonujesz u niego jako konsument, jest chroniony na mocy przepisów konsumenckich. Oznacza to, że masz pewne prawa związane ze zwrotami, gwarancjami i inne, w zależności od przedmiotów, które kupisz, lub usług, które zlecisz. W zakup przedmiotu lub zlecenie usługi na Pakamera.pl zaangażowanych jest kilka podmiotów. Każdy z nich ma następujące obowiązki. Pakamera.pl: pełni funkcję pośrednią, dostarczając rozwiązania techniczne umożliwające zawarcie umowy; przyjmuje i płatności od Kupujących; przekazuje dane dostawy podane przez Kupująceg Sprzedającemu; informuje Sprzedającego o konieczności dostawy; przyjmuje zgłoszenia zwrotów/reklamacji od Kupujących; dokonuje zwrotu środków Kupującemu na zlecenie Sprzedającego; może uczestniczyć w komunikacji z Kupującym. Do obowiązków Sprzedającego przedsiębiorcy należy: wprowadzanie i wystawianie ofert na Pakamera; dostawa złożonych zamówień; komunikacja z Kupującym; uznawanie/odrzucanie zwrotów/reklamacji; przyjmowanie fizycznych zwrotów/reklamacji; potwierdzanie otrzymania zwrotu/reklamacji;zapewnienie gwarancji i innych praw konsumenta. Partner płatności: jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności online, a partnerzy logistyczni zajmujący się dostawą są odpowiedzialni za dostarczenie przedmiotów do Kupującego, jak opisano w ich Regulaminach.

Osoba odpowiedzialna, producent

pokaż szczegóły

Opinie klientów

Paulina Wszystko super
Marcin Bezproblemowe zakupy