Hoker barowy dębowy Luka soft welurowa tkanina, do blatu 85-90 cm
Deltachairs
919,00 zł
Ulubione
Darmowa dostawa
Zwrot do 14 dni
Bezpieczne zakupy w Pakamera.pl
+900pkt, oszczędzaj z Klubem rabatowym
Rób zakupy w Pakamerze i odbierz rabat
- Za każde 1 zł wydane w Pakamerze przekazujemy na twoje konto 1 punkt.
- Po zgromadzeniu punktów możesz odebrać rabat na nieograniczony ilościowo zakup :)
Dołącz do Klubu Rabatowego i zacznij zbierać punkty.
ZOBACZ
Szczegóły
Hoker dębowy LUKA SOFT – szary welur i nutka glamour
Hoker LUKA SOFT w tapicerce z miękkiego, szarego weluru to propozycja dla osób, które cenią wygodę i elegancki design. Naturalne drewno dębowe w połączeniu z aksamitną tkaniną tworzy mebel, który wnosi do wnętrza przytulność i subtelny blask glamour.
Szary welur pięknie odbija światło, dzięki czemu krzesło staje się nie tylko praktycznym, ale i dekoracyjnym elementem aranżacji. Ergonomiczne oparcie i stabilna konstrukcja sprawiają, że hoker jest wygodny i trwały, a filcowe stopki na nogach chronią podłogę przed zarysowaniami.
Najważniejsze cechy:
miękka w dotyku, welurowa tapicerka w odcieniu szarości,
ergonomiczny kształt oparcia dla większego komfortu,
solidna rama z litego drewna dębowego,
filcowe stopki chroniące podłogę,
mebel dostarczany w całości – nie wymaga montażu.
Wymiary: dopasowany do blatów o wysokości 85–90 cm.
Pielęgnacja:
Drewniane elementy wystarczy przetrzeć wilgotną ściereczką, a welur można odkurzać lub delikatnie czyścić środkami do tapicerki.
Hoker LUKA SOFT w tapicerce z miękkiego, szarego weluru to propozycja dla osób, które cenią wygodę i elegancki design. Naturalne drewno dębowe w połączeniu z aksamitną tkaniną tworzy mebel, który wnosi do wnętrza przytulność i subtelny blask glamour.
Szary welur pięknie odbija światło, dzięki czemu krzesło staje się nie tylko praktycznym, ale i dekoracyjnym elementem aranżacji. Ergonomiczne oparcie i stabilna konstrukcja sprawiają, że hoker jest wygodny i trwały, a filcowe stopki na nogach chronią podłogę przed zarysowaniami.
Najważniejsze cechy:
miękka w dotyku, welurowa tapicerka w odcieniu szarości,
ergonomiczny kształt oparcia dla większego komfortu,
solidna rama z litego drewna dębowego,
filcowe stopki chroniące podłogę,
mebel dostarczany w całości – nie wymaga montażu.
Wymiary: dopasowany do blatów o wysokości 85–90 cm.
Pielęgnacja:
Drewniane elementy wystarczy przetrzeć wilgotną ściereczką, a welur można odkurzać lub delikatnie czyścić środkami do tapicerki.
- Materiał: drewno, tkanina
- Styl: nowoczesny
- Typ siedziska: tapicerowane
- Typ stołka: barowy
- Wysokość: barowy
Nr przedmiotu : 4074969
Dostawa i płatność
Metody płatności
Dostawa
Termin realizacji zamówienia to 1-2 dni roboczych.
Wysyłka z kraju : Polska
- przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry

- szybki przelew z PayU
- konto PayPal
- karta płatnicza / kredytowa
- Zapłać później
- Zakup na raty - PayU

Dostawa
Termin realizacji zamówienia to 1-2 dni roboczych.
Wysyłka z kraju : Polska
Zwroty i reklamacje
Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.
Zwroty
Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)
Reklamacje i rękojmia
Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)
Prawo konsumenta
Ten przedmiot wystawiła osoba prywatna. W związku z tym zakupy, które u niej robisz, nie są objęte przepisami konsumenckimi. W zakup przedmiotu lub zlecenie usługi na Pakamera.pl zaangażowanych jest kilka podmiotów. Każdy z nich ma następujące obowiązki. Pakamera.pl: pełni funkcję pośrednią, dostarczając rozwiązania techniczne umożliwające zawarcie umowy; przyjmuje i płatności od Kupujących; przekazuje dane dostawy podane przez Kupująceg Sprzedającemu; informuje Sprzedającego o konieczności dostawy; przyjmuje zgłoszenia zwrotów/reklamacji od Kupujących; dokonuje zwrotu środków Kupującemu na zlecenie Sprzedającego; może uczestniczyć w komunikacji z Kupującym. Do obowiązków Sprzedającego jako osoby prywatnej należy: wprowadzanie i wystawianie ofert na Pakamera; dostawa złożonych zamówień; komunikacja z Kupującym; uznawanie/odrzucanie zwrotów; przyjmowanie fizycznych zwrotów; potwierdzanie otrzymania zwrotu. Partner płatności: jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności online, a partnerzy logistyczni zajmujący się dostawą są odpowiedzialni za dostarczenie przedmiotów do Kupującego, jak opisano w ich Regulaminach.
Osoba odpowiedzialna, producent
Zwroty
Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)
Reklamacje i rękojmia
Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)
Prawo konsumenta
Ten przedmiot wystawiła osoba prywatna. W związku z tym zakupy, które u niej robisz, nie są objęte przepisami konsumenckimi. W zakup przedmiotu lub zlecenie usługi na Pakamera.pl zaangażowanych jest kilka podmiotów. Każdy z nich ma następujące obowiązki. Pakamera.pl: pełni funkcję pośrednią, dostarczając rozwiązania techniczne umożliwające zawarcie umowy; przyjmuje i płatności od Kupujących; przekazuje dane dostawy podane przez Kupująceg Sprzedającemu; informuje Sprzedającego o konieczności dostawy; przyjmuje zgłoszenia zwrotów/reklamacji od Kupujących; dokonuje zwrotu środków Kupującemu na zlecenie Sprzedającego; może uczestniczyć w komunikacji z Kupującym. Do obowiązków Sprzedającego jako osoby prywatnej należy: wprowadzanie i wystawianie ofert na Pakamera; dostawa złożonych zamówień; komunikacja z Kupującym; uznawanie/odrzucanie zwrotów; przyjmowanie fizycznych zwrotów; potwierdzanie otrzymania zwrotu. Partner płatności: jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności online, a partnerzy logistyczni zajmujący się dostawą są odpowiedzialni za dostarczenie przedmiotów do Kupującego, jak opisano w ich Regulaminach.
Osoba odpowiedzialna, producent
pokaż szczegóły
















