Gruba wełniana czapka oversize z wywinięciem - kolor do wyboru
Kocie Motki
180,00 zł
Ulubione
Darmowa dostawa - podaj kod DD11 w koszyku min. zamówienie 30,00 zł
Zwrot do 14 dni
Bezpieczne zakupy w Pakamera.pl
+180pkt, oszczędzaj z Klubem rabatowym
Rób zakupy w Pakamerze i odbierz rabat
- Za każde 1 zł wydane w Pakamerze przekazujemy na twoje konto 1 punkt.
- Po zgromadzeniu punktów możesz odebrać rabat na nieograniczony ilościowo zakup :)
Dołącz do Klubu Rabatowego i zacznij zbierać punkty.
ZOBACZ
Szczegóły
Ciepła czapka zrobiona na drutach z grubej, miękkiej i naturalnej 100% wełny peruwiańskiej wysokiej jakości.
Klasyczny fason, uniwersalny rozmiar oraz regulowane szerokie wywinięcie sprawiają, że to czapka dla każdego.
Wykonana bezszwowo, ściegiem ściągaczowym nadającym jej dużą elastyczność.
Włóczka posiada certyfikaty Fair Trade i Oeko-Tex.
PARAMETRY
Rozmiar: uniwersalny
Długość całkowita (po odwinięciu brzegu): 34-35 cm
Kolor: do wyboru (kolory czapek zaprezentowane na modelce są przykładowe i służą pokazaniu, jak czapka się układa na głowie;
kolory oferowane przeze mnie do wydziergania, to kolory motków ze zdjęć).
Uwaga:
dokładam wszelkich starań, by jak najlepiej odwzorować rzeczywiste kolory produktów na zdjęciach, jednak ich odcienie mogą się różnić w zależności od ustawień ekranu.
PRANIE I PIELĘGNACJA
Wełna peruwiańska to wyjątkowy materiał, ma wiele zalet, ale wymaga też specjalnego traktowania.
Główną zaletą wełny są jej właściwości bakteriostatyczne, co oznacza, że odzieży wełnianej nie trzeba prać tak często, jak tej z innych materiałów. Wietrzenie w zupełności wystarczy.
Jeśli jednak nastąpi już ten moment, że pranie będzie niezbędne, pamiętaj, że czapki z wełny peruwiańskiej pierze się ręcznie w letniej wodzie (max 30ºC) z dodatkiem płynu do prania wełny. Delikatnie ugniataj czapkę, nie pocieraj jej, nie naciągaj, odciśnij nadmiar wody (bez wykręcania) za pomocą ręcznika. Suszyć rozłożone na płasko, najlepiej na ręczniku.
Mechacenie to naturalne zjawisko
Termin realizacji zamówienia to 7-14 dni roboczych
Klasyczny fason, uniwersalny rozmiar oraz regulowane szerokie wywinięcie sprawiają, że to czapka dla każdego.
Wykonana bezszwowo, ściegiem ściągaczowym nadającym jej dużą elastyczność.
Włóczka posiada certyfikaty Fair Trade i Oeko-Tex.
PARAMETRY
Rozmiar: uniwersalny
Długość całkowita (po odwinięciu brzegu): 34-35 cm
Kolor: do wyboru (kolory czapek zaprezentowane na modelce są przykładowe i służą pokazaniu, jak czapka się układa na głowie;
kolory oferowane przeze mnie do wydziergania, to kolory motków ze zdjęć).
Uwaga:
dokładam wszelkich starań, by jak najlepiej odwzorować rzeczywiste kolory produktów na zdjęciach, jednak ich odcienie mogą się różnić w zależności od ustawień ekranu.
PRANIE I PIELĘGNACJA
Wełna peruwiańska to wyjątkowy materiał, ma wiele zalet, ale wymaga też specjalnego traktowania.
Główną zaletą wełny są jej właściwości bakteriostatyczne, co oznacza, że odzieży wełnianej nie trzeba prać tak często, jak tej z innych materiałów. Wietrzenie w zupełności wystarczy.
Jeśli jednak nastąpi już ten moment, że pranie będzie niezbędne, pamiętaj, że czapki z wełny peruwiańskiej pierze się ręcznie w letniej wodzie (max 30ºC) z dodatkiem płynu do prania wełny. Delikatnie ugniataj czapkę, nie pocieraj jej, nie naciągaj, odciśnij nadmiar wody (bez wykręcania) za pomocą ręcznika. Suszyć rozłożone na płasko, najlepiej na ręczniku.
Mechacenie to naturalne zjawisko
- Materiał: wełna
- Sezon: zima, jesień
- Styl: casualowy, streetwear, klasyczny, nowoczesny
- Typ czapki: beanie
- Właściwości: ciepła, oddychająca
- Wzór: gładka
Termin realizacji zamówienia to 7-14 dni roboczych
Nr przedmiotu : 4143934
Dostawa i płatność
Metody płatności
Dostawa
Termin realizacji zamówienia to 7-14 dni roboczych.
Wysyłka z kraju : Polska
- przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry

- szybki przelew z PayU
- konto PayPal
- karta płatnicza / kredytowa
- Zapłać później
- Zakup na raty - PayU

Dostawa
Termin realizacji zamówienia to 7-14 dni roboczych.
Wysyłka z kraju : Polska
Zwroty i reklamacje
Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.
Zwroty
Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)
Reklamacje i rękojmia
Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)
Prawo konsumenta
Ten przedmiot wystawił przedsiębiorca. Każdy zakup, którego dokonujesz u niego jako konsument, jest chroniony na mocy przepisów konsumenckich. Oznacza to, że masz pewne prawa związane ze zwrotami, gwarancjami i inne, w zależności od przedmiotów, które kupisz, lub usług, które zlecisz. W zakup przedmiotu lub zlecenie usługi na Pakamera.pl zaangażowanych jest kilka podmiotów. Każdy z nich ma następujące obowiązki. Pakamera.pl: pełni funkcję pośrednią, dostarczając rozwiązania techniczne umożliwające zawarcie umowy; przyjmuje i płatności od Kupujących; przekazuje dane dostawy podane przez Kupująceg Sprzedającemu; informuje Sprzedającego o konieczności dostawy; przyjmuje zgłoszenia zwrotów/reklamacji od Kupujących; dokonuje zwrotu środków Kupującemu na zlecenie Sprzedającego; może uczestniczyć w komunikacji z Kupującym. Do obowiązków Sprzedającego przedsiębiorcy należy: wprowadzanie i wystawianie ofert na Pakamera; dostawa złożonych zamówień; komunikacja z Kupującym; uznawanie/odrzucanie zwrotów/reklamacji; przyjmowanie fizycznych zwrotów/reklamacji; potwierdzanie otrzymania zwrotu/reklamacji;zapewnienie gwarancji i innych praw konsumenta. Partner płatności: jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności online, a partnerzy logistyczni zajmujący się dostawą są odpowiedzialni za dostarczenie przedmiotów do Kupującego, jak opisano w ich Regulaminach.
Bezpieczeństwo, zgodność
Osoba odpowiedzialna, producent
Zwroty
Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)
Reklamacje i rękojmia
Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)
Prawo konsumenta
Ten przedmiot wystawił przedsiębiorca. Każdy zakup, którego dokonujesz u niego jako konsument, jest chroniony na mocy przepisów konsumenckich. Oznacza to, że masz pewne prawa związane ze zwrotami, gwarancjami i inne, w zależności od przedmiotów, które kupisz, lub usług, które zlecisz. W zakup przedmiotu lub zlecenie usługi na Pakamera.pl zaangażowanych jest kilka podmiotów. Każdy z nich ma następujące obowiązki. Pakamera.pl: pełni funkcję pośrednią, dostarczając rozwiązania techniczne umożliwające zawarcie umowy; przyjmuje i płatności od Kupujących; przekazuje dane dostawy podane przez Kupująceg Sprzedającemu; informuje Sprzedającego o konieczności dostawy; przyjmuje zgłoszenia zwrotów/reklamacji od Kupujących; dokonuje zwrotu środków Kupującemu na zlecenie Sprzedającego; może uczestniczyć w komunikacji z Kupującym. Do obowiązków Sprzedającego przedsiębiorcy należy: wprowadzanie i wystawianie ofert na Pakamera; dostawa złożonych zamówień; komunikacja z Kupującym; uznawanie/odrzucanie zwrotów/reklamacji; przyjmowanie fizycznych zwrotów/reklamacji; potwierdzanie otrzymania zwrotu/reklamacji;zapewnienie gwarancji i innych praw konsumenta. Partner płatności: jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności online, a partnerzy logistyczni zajmujący się dostawą są odpowiedzialni za dostarczenie przedmiotów do Kupującego, jak opisano w ich Regulaminach.
Bezpieczeństwo, zgodność
Załącznik 1
Załącznik 2
Załącznik 3
Załącznik 4
Załącznik 5
Załącznik 2
Załącznik 3
Załącznik 4
Załącznik 5
Osoba odpowiedzialna, producent
pokaż szczegóły





















