Ocena od 1 do 5 gwiazdek. Średnia ocen 5
zobacz więcej »


j*****k
OPINIE BORBA
5/5
#1214654

Super szybko, a torba mega piękna ;)
a***a
OPINIE BORBA
5/5
#1277722

Piękny plecak, szybka dostawa :) Szkoda tylko,że nie ma tańszej opcji wyboru przesyłki, tylko narzucony kurier...
a******5
OPINIE BORBA
5/5
#1279146

Przesyłka dotarła w terminie. Byłam informowana na bieżąco co się dzieje z moim zamówieniem. Zakupiony plecak wygląda tak samo jak na prezentowanych zdjęciach i dotarł do mnie pięknie zapakowany! :)
e*******k
OPINIE BORBA
5/5
#1422278

powołując sie na naszą korespondencję proszę o dodanie zapięcia na magnez i wszycie wewnętrznej kieszonki.
K*****
OPINIE BORBA
5/5
#1944216

Bardzo fajna czapka! Gruba, ciepła i porządna - w rzeczywistości jeszcze fajniejsza niż na zdjęciach. Jestem bardzo zadowolona z zakupu :)
borba-sklep.jpg

Wywiad z BORBA

Skąd pomysł na stworzenie marki?
Jestem aktywną osobą, która kocha długie spacery i podróże. Lubię też wygodę więc zawsze zabieram na nie ze sobą plecak lub pojemną torbę. Borbę stworzyłam dla ludzi, którzy kochają podróże, są kreatywni i nie lubią siedzieć w jednym miejscu. Moda i akcesoria to moja pasja. Celem stworzenia marki jest dotarcie z produktami szytymi oraz robionymi ręcznie z pasją i dbałością o szczegół do osób, które cenią sobie dobrą jakość i ciekawą formę w przystępnej cenie.
Jak powstała nazwa firmy? Co było inspiracją?
Torba Borba Ósme Smake! To wyliczanka z lat dziecięcych :) Idealna dla marki, której głównymi produktami są akcesoria, przede wszystkim torby, plecaki, pokrowce. Chciałam tez, żeby nazwa była prosta do wymówienia w każdym języku. Borba sprawdza się idealnie.
Jak rozpoczęła się Twoja przygoda jako polskiego twórcy?
Na ostatnim roku studiów bardzo dużo podróżowałam. Zaczęło się od wyjazdu na wymianę studencką do Holandii. W miastach, które odwiedzałam uwielbiałam zaglądać do małych sklepików lokalnych twórców. Po powrocie do kraju wiedziałam już, że chcę stworzyć coś swojego, co będzie odzwierciedleniem mojej osobowości. Wiedziałam już też, że będą to torby, a że zawsze interesowałam się też sferą digitalową postawiłam na sklep internetowy. Wielką pomocą okazał się od początku Łódź Art Center i jego program dla branży kreatywnej ŁódźGo. Udzielali wsparcia merytorycznego i finansowego na zakładanie firmy. Dzięki ich pomocy Borba stawiała swoje pierwsze kroki.

borba-kontakt.jpg

Co sprawia największą radość w prowadzeniu marki?
Najprzyjmniej jest dostawać zdjęcia od zadowolonych klientek i klientów. To niesamowite uczucie kiedy ktoś pisze, że czapka, czy plecak pojechały z nim na wyprawę do Wielkiego Kanionu, czy na snowboard. Świetnie jest być tagowanym na ich zdjęciach i mieć poczucie, że odrobinę przyczyniasz się do tej radosnej chwili na zdjęciu. Co więcej, prowadzenie własnej marki daje poczucie kreatywnego spełnienia. Tworzenie takich rzeczy od początku, to super uczucie. Współpracuję z zakładem krawieckim w Łodzi i zawsze cieszymy się z naszą Krawcową z nowych projektów.
Co jest Twoim największych hitem sprzedażowym?
Trzy największe hity sprzedażowe to pojemne plecaki z klapką z ekologicznego zamszu, transparentne torby typu "shopper" oraz ręcznie robione czapki z naturalnej wełny. Nie ukrywam, że to także jedne z moich ulubionych produktów!
Z jakich materiałów korzystasz najchętniej?
Korzystam przede wszystkim z grubych skór ekologicznych, także zamszowych oraz z nieprzemakalnych materiałów, które świetnie sprawdzają się na plecaki i torby. Borba jest przyjazna zwierzakom, nie używam na przykład futer naturalnych do pomponów. Jeśli chodzi o czapki to moim ulubionych surowcem jest wełna naturalna ze sprawdzonych, certyfikowanych źródeł.
Jak wygląda proces tworzenia nowego projektu?
Tworzenie marki to proces kreatywny, ale jest to praca, która zwykle wymaga tego, żeby usiąść i zacząć od szukania inspiracji i tkanin czy surowców (czyli research). Kiedy już mam gotowy projekt, zabieram go do zakładu krawieckiego gdzie zajmują się jego szyciem. Nie ukrywam, że czasem pomysły przychodzą mi podczas czytania książek, oglądania filmów czy po prostu obserwując ludzi.

CZYTAJ W MAGAZYNIE
ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER bądź na bieżąco z promocjami, rabatami i nowymi kolekcjami naszych marek