Ana Moroles, Czapka 100% merino, szara
Ana Moroles
134,00 zł
Ulubione
Rób zakupy w Pakamerze i odbierz rabat
- Za każde 1 zł wydane w Pakamerze przekazujemy na twoje konto 1 punkt.
- Po zgromadzeniu punktów możesz odebrać rabat na nieograniczony ilościowo zakup :)
Dołącz do Klubu Rabatowego i zacznij zbierać punkty.
ZOBACZ
Szczegóły
Dwuwarstwowa, zimowa czapka wełniana ze 100% wełny argentyńskich merynosów.
Materiał wykorzystany do uszycia czapki posiada certyfikat Oeko-Tex.
Idealna na wiosnę i jesień, ale sprawdzi się także zimą.
Ta wełniana czapka może być zarówno wywinięta, jak i opuszczona luźno z tyłu, dzięki czemu rozmiary dziecięce mogą być używane przez kilka sezonów.
Dopieszczone akcentem w postaci metki ze skóry ekologicznej z recyklingu.
Moje dziecko nie chce chodzić w czapce/ Moja głowa poci się w czapce !
Polecamy sprawdzić skład. Plastikowy akryl? Poliakryl, poliamid, poliester? Zainwestuj w jedną, dobra czapkę, na lata.
Dlaczego wełna?
Beduini na pustyni używają wełny, gdyż jest to materiał wyjątkowy. Potrafi ogrzać w zimną noc i ochronić przed wiatrem. Pozwala skórze oddychać a występująca w niej lanolina zapobiega rozwojowi bakterii i sprawia, że staje się ona antyseptyczna i stanowi barierę dla zewnętrznej wilgoci. Dodatkowo jest wysoce higroskopojna, a to oznacza, że jeśli zaczniesz sie przegrzewać i pocić, to wełna pozwoli Twojemu ciału odparować i wchłonie część wilgoci. Można prać ją naprawdę rzadko. Trudno uwierzyć, ale wełnianą odzież wystarczy przewietrzyć i juz nadaje się, aby użyć jej ponownie. To pomaga zaoszczędzić wodę, której zasoby się kończą. Z wełnianych ubrań zabrudzenia mechaniczne łatwo się wykruszają, wystarczy delikatnie potrzeć o siebie materiał.
Materiał wykorzystany do uszycia czapki posiada certyfikat Oeko-Tex.
Idealna na wiosnę i jesień, ale sprawdzi się także zimą.
Ta wełniana czapka może być zarówno wywinięta, jak i opuszczona luźno z tyłu, dzięki czemu rozmiary dziecięce mogą być używane przez kilka sezonów.
Dopieszczone akcentem w postaci metki ze skóry ekologicznej z recyklingu.
Moje dziecko nie chce chodzić w czapce/ Moja głowa poci się w czapce !
Polecamy sprawdzić skład. Plastikowy akryl? Poliakryl, poliamid, poliester? Zainwestuj w jedną, dobra czapkę, na lata.
Dlaczego wełna?
Beduini na pustyni używają wełny, gdyż jest to materiał wyjątkowy. Potrafi ogrzać w zimną noc i ochronić przed wiatrem. Pozwala skórze oddychać a występująca w niej lanolina zapobiega rozwojowi bakterii i sprawia, że staje się ona antyseptyczna i stanowi barierę dla zewnętrznej wilgoci. Dodatkowo jest wysoce higroskopojna, a to oznacza, że jeśli zaczniesz sie przegrzewać i pocić, to wełna pozwoli Twojemu ciału odparować i wchłonie część wilgoci. Można prać ją naprawdę rzadko. Trudno uwierzyć, ale wełnianą odzież wystarczy przewietrzyć i juz nadaje się, aby użyć jej ponownie. To pomaga zaoszczędzić wodę, której zasoby się kończą. Z wełnianych ubrań zabrudzenia mechaniczne łatwo się wykruszają, wystarczy delikatnie potrzeć o siebie materiał.
- Materiał: wełna
- Sezon: zima, jesień, wiosna
- Typ czapki: czapka zimowa
- Właściwości: ciepła, oddychająca
Nr przedmiotu : 3266213
Dostawa i płatność
Metody płatności
Dostawa
Termin realizacji zamówienia to 1-2 dni roboczych.
Wysyłka z kraju : Polska
- przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry

- szybki przelew z PayU
- konto PayPal
- karta płatnicza / kredytowa
- Zapłać później
- Zakup na raty - PayU

Dostawa
Termin realizacji zamówienia to 1-2 dni roboczych.
Wysyłka z kraju : Polska
Zwroty i reklamacje
Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.
Zwroty
Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)
Reklamacje i rękojmia
Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)
Prawo konsumenta
Ten przedmiot wystawił przedsiębiorca. Każdy zakup, którego dokonujesz u niego jako konsument, jest chroniony na mocy przepisów konsumenckich. Oznacza to, że masz pewne prawa związane ze zwrotami, gwarancjami i inne, w zależności od przedmiotów, które kupisz, lub usług, które zlecisz. W zakup przedmiotu lub zlecenie usługi na Pakamera.pl zaangażowanych jest kilka podmiotów. Każdy z nich ma następujące obowiązki. Pakamera.pl: pełni funkcję pośrednią, dostarczając rozwiązania techniczne umożliwające zawarcie umowy; przyjmuje i płatności od Kupujących; przekazuje dane dostawy podane przez Kupująceg Sprzedającemu; informuje Sprzedającego o konieczności dostawy; przyjmuje zgłoszenia zwrotów/reklamacji od Kupujących; dokonuje zwrotu środków Kupującemu na zlecenie Sprzedającego; może uczestniczyć w komunikacji z Kupującym. Do obowiązków Sprzedającego przedsiębiorcy należy: wprowadzanie i wystawianie ofert na Pakamera; dostawa złożonych zamówień; komunikacja z Kupującym; uznawanie/odrzucanie zwrotów/reklamacji; przyjmowanie fizycznych zwrotów/reklamacji; potwierdzanie otrzymania zwrotu/reklamacji;zapewnienie gwarancji i innych praw konsumenta. Partner płatności: jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności online, a partnerzy logistyczni zajmujący się dostawą są odpowiedzialni za dostarczenie przedmiotów do Kupującego, jak opisano w ich Regulaminach.
Osoba odpowiedzialna, producent
Zwroty
Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)
Reklamacje i rękojmia
Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)
Prawo konsumenta
Ten przedmiot wystawił przedsiębiorca. Każdy zakup, którego dokonujesz u niego jako konsument, jest chroniony na mocy przepisów konsumenckich. Oznacza to, że masz pewne prawa związane ze zwrotami, gwarancjami i inne, w zależności od przedmiotów, które kupisz, lub usług, które zlecisz. W zakup przedmiotu lub zlecenie usługi na Pakamera.pl zaangażowanych jest kilka podmiotów. Każdy z nich ma następujące obowiązki. Pakamera.pl: pełni funkcję pośrednią, dostarczając rozwiązania techniczne umożliwające zawarcie umowy; przyjmuje i płatności od Kupujących; przekazuje dane dostawy podane przez Kupująceg Sprzedającemu; informuje Sprzedającego o konieczności dostawy; przyjmuje zgłoszenia zwrotów/reklamacji od Kupujących; dokonuje zwrotu środków Kupującemu na zlecenie Sprzedającego; może uczestniczyć w komunikacji z Kupującym. Do obowiązków Sprzedającego przedsiębiorcy należy: wprowadzanie i wystawianie ofert na Pakamera; dostawa złożonych zamówień; komunikacja z Kupującym; uznawanie/odrzucanie zwrotów/reklamacji; przyjmowanie fizycznych zwrotów/reklamacji; potwierdzanie otrzymania zwrotu/reklamacji;zapewnienie gwarancji i innych praw konsumenta. Partner płatności: jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności online, a partnerzy logistyczni zajmujący się dostawą są odpowiedzialni za dostarczenie przedmiotów do Kupującego, jak opisano w ich Regulaminach.
Osoba odpowiedzialna, producent
pokaż szczegóły


















