ZOJO Beauty Elixirs

Kontakt z projektantem
Dodaj do ulubionych
OPINIE

ZOJO Beauty Elixirs to marka organicznych suplementów diety dla zdrowia, urody i pięknej sylwetki. ZOJO to kwintesencja Eco Glam. Bycie Eco to życie w równowadze z naturą i dbałość o ochronę środowiska, w którym żyjemy. Glam to urok, czar, blask, luksus. Połączenie Eco i Glam w odniesieniu do naszych elixirów wskazuje, że są one ekologiczne, ale też bardzo eleganckie, gustowne, stylowe, dedykowane kobietom świadomym, niezależnym, ambitnym, z wysublimowanym gustem. W portfolio marki znajdują się, stworzone przy współpracy w brytyjskimi dietetykami, mieszanki wyłącznie certyfikowanych organicznych superfoods oraz ziół leczniczych. Wszystkie eliksiry piękności ZOJO są wegetariańskie, wolne od składników modyfikowanych genetycznie, laktozy, glutenu, oraz wolne od konserwantów i sztucznych substancji barwiących i słodzących.

 
zojo-beauty-elixirs-sklep.jpg

Wywiad z ZOJO Beauty Elixirs

Skąd pomysł na stworzenie marki?
Pomysł na ZOJO ELIXIRS zrodził się z potrzeby zmian. Byłam zabieganą, pracującą mamą, dla której istniały właściwie tylko praca i dom. Nie miałam czasu, aby zadbać o siebie. Na własnej skórze odczuwałam skutki życia w biegu – zmęczenie, wypalenie, przeciążenie zbyt wieloma obowiązkami i odpowiedzialnością. Nie tylko za losy firmy, ale i mojej rodziny. Wiedziałam, że zbliża się moment, w którym muszę powiedzieć dość. Nie czułam się dobrze – ani wewnętrznie, ani zewnętrznie. Wiedziałam, że muszę zadbać o swój styl życia – dietę, aktywność fizyczną, przyjazne środowisko i mniej stresu. W końcu jesteśmy tym, co jemy - ja to wiem, ale moja córka już niekoniecznie. Kiedyś najchętniej jadłaby tylko frytki, naleśniki z kremem czekoladowym czy parówki. Warzywa omijała szerokim łukiem. Musiałam znaleźć sposób na wzbogacenie jej i naszej diety o to, czego faktycznie potrzebujemy, a nie chciałam sięgać po suplementy, jakie dotąd istniały na rynku. To zbyt wiele chemii – brak odżywienia, smaku i przyjemności. Po długich poszukiwaniach trafiłam na adaptogeny i ich niezwykłą, naturalną moc. Pomyślałam, że to jest to!
Jak powstała nazwa firmy? Co było inspiracją?
Nazwa firmy wzięła się od imienia mojej córki - Zoe. Która każdego dnia jest dla mnie ogromną inspiracją - uczy mnie zwracać uwagę na rzeczy naprawdę istotne.
Jak rozpoczęła się Twoja przygoda jako polskiego twórcy?
Muszę przyznać, że tworzenie własnej marki to niezły rollercoaster. Zawsze do wszystkiego podchodzę w sposób przemyślany i z dużym zaangażowaniem, ale oczywiście zdarza się mnóstwo nieprzewidzianych sytuacji i niespodzianek, z którymi trzeba sobie po drodze radzić. Ale nie jestem typem osoby, która szybko się zniechęca, a kłopoty wręcz napędzają mnie do działania. Ale przede wszystkim my naprawdę lubimy to co robimy i mocno wierzymy w naszą filozofię urody pochodzącej z wewnątrz. Nad naszymi produktami pracowaliśmy przez lata i włożyliśmy w nie całą naszą wiedzę i pasję. Mieszanki niezwykłych składników odpowiadają nie tylko na rozmaite potrzeby ciała, ale i ducha. Opakowania cieszą oko, a same formuły wspierają zdrowie i urodę od wewnątrz. Chcemy się tym dzielić z innymi kobietami.

zojo-beauty-elixirs-kontakt.jpg

Co sprawia największą radość w prowadzeniu marki?
To, że możemy zmieniać nastawienie wielu osób - do zdrowego trybu życia, zbilansowanej diety, zadbania o siebie czy znalezienie chwili w zabieganym świecie. Jesteśmy szczęśliwi, ponieważ coraz więcej osób sięga po nasze eliksiry, a to oznacza, że są oni świadomi i dbają o swoje zdrowie.
Co jest Twoim największych hitem sprzedażowym?
Ciężko wybrać jeden, ponieważ każdy z naszych eliksirów jest przeznaczony dla innych potrzeb organizmu. Oferujemy dużą różnorodność, tak, aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Ważne jest dla nas indywidualne podejście do klienta - pomoc w doborze, propozycje stosowania, przepisy etc.
Jakie jest przeznaczenie Twoich produktów?
Tworzone przez nas produkty to mieszanki superfoods. Oferujemy je w formie sproszkowanej. Składniki, które można znalęźć w każdej z formuł pochodzą z upraw ekologicznych, są certyfikowane i odpowiednio przetwarzane, tak, aby zachowały maksimum swoich wartości odżywczych. Nasze produkty można dodawać do koktajli, owsianek, deserów i inne, a jeśli ktoś nie ma pomysłu, jak wpleść je w codzienną dietę, na naszym Instagramie znajdzie mnóstwo inspiracji.
Na co klienci zwracają największą uwagę w oferowanych projektach?
U nas jest to przede wszystkim skład - naturalne, certyfikowane, dobrej jakości składniki to podstawa naszych produktów. Na drugim miejscu jest  design naszych opakowań, który zachwyca właściwie wszystkich.
Kim jest odbiorca Twoich produktów? Określ idealnego klienta
#zojogirl to kobieta świadoma swoich potrzeb, otwarta na nowości, dbająca o swoje piękno zewnętrzne, ale również wewnętrzne. Zojogirls są różne – to zabiegane mamy, skoncentrowane bizneswoman czy beztroskie it girls. Wszystkie są zabiegane, wielozadaniowe, mają dużo na głowie, ale w tym szalonym pędzie próbują znaleźć chwilę dla siebie. Każda z nas jest uosobieniem #zojogirl i każda może należeć do naszej społeczności. W końcu siła jest kobietą!
Co jest Twoją/Waszą codzienną inspiracją do pracy?
Potrzeby naszych klientów. Cieszymy się, gdy wracają zadowoleni, polecają nas znajomym - to niezwykła siła napędowa do dalszego tworzenia!
Dzień w pracy zaczynam od... sprawdzenia maili i zamówień, zgodnie z dewizą, że to klient jest najważniejszy. Dlatego chcemy być dla niego dostępne - poprzez szybkie realizacje zamówień, aby jak najszybciej zapoznał się z naszymi eliksirami, mógł się nimi cieszyć i obserwować efekty. Dodatkowo, każdy klient może skontaktować się z nami mailowo czy telefonicznie - jesteśmy dla niego dostępne - pomagamy rozwiać wątpliwości, doradzamy, a czasem po prostu służymy dobrym słowem. Rano nie zapominam też o Instagramie - w końcu post jest w dzisiejszych czasach koniecznością, aby klienci o nas nie zapomnieli i czuli się zaopiekowani.
Nie wyobrażam sobie pracy bez... wsparcia moich współpracowników. Razem tworzymy zgrany team i dzięki niemu nasza marka dobrze funkcjonuje.

CZYTAJ W MAGAZYNIE
ARCHIWUM
bądź na bieżąco z promocjami, rabatami i nowymi kolekcjami naszych marek

FacebookInstagramPinterest
Pakamera ® Copyright © 2005 - 2019
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu