Wiosenny szal zamotka chusta naszyjnik bawełniany

Barbórka Design

112,00 150,00

-25%

promocja wygaśnie za 00h : 00m : 00s
Poprzednia najniższa cena: 150,00
Najniższa cena tego przedmiotu z ostatnich 30 dni przed obecną obniżką.
Ulubione
Zwrot do 14 dni
Bezpieczne zakupy w Pakamera.pl
+112pkt, oszczędzaj z Klubem rabatowym
Rób zakupy w Pakamerze i odbierz rabat
  • Za każde 1 zł wydane w Pakamerze przekazujemy na twoje konto 1 punkt.
  • Po zgromadzeniu punktów możesz odebrać rabat na nieograniczony ilościowo zakup :)


    Dołącz do Klubu Rabatowego i zacznij zbierać punkty.

    ZOBACZ
szale damskie Wiosenny szal zamotka chusta naszyjnik bawełniany 1szale damskie Wiosenny szal zamotka chusta naszyjnik bawełniany 2szale damskie Wiosenny szal zamotka chusta naszyjnik bawełniany 3szale damskie Wiosenny szal zamotka chusta naszyjnik bawełniany 4szale damskie Wiosenny szal zamotka chusta naszyjnik bawełniany

Szczegóły

Wiosenny, bawełniany, niezwykle oryginalny szal, szalik, zamotka w odcieniach miętowo wrzosowym.

Zamotkę można nosić jako długi naszyjnik lub zamotać na szyi w chłodny, wiosenny lub letni dzień.

Każdy szalik powstaje w jednym, a maksymalnie kilku egzemplarzach, jeśli lubisz być wyjątkowa, to jest on dokładnie dla Ciebie.
Wykonany ręcznie z dokładnością i dbałością o każdy szczegół.
Zrobiony przyjemnej i miękkiej włóczki bawełnianej.

Posiada certyfikat OEKO-TEX STANDARD 100
100% vegan.

Jeśli podoba Ci się ten szalik, ale to nie Twój kolor, chcesz aby go było więcej/mniej, był dłuższy lub krótszy, skontaktuj się ze mną - (prawie) wszystko jest możliwe ;)

Skład: Bawełna 100%
Długość: do ok. 48 cm
Modelka ma wzrost 175 cm


  • Materiał: bawełna
  • Sezon: wiosna
  • Styl: boho
  • Typ szala: chusta


Nr przedmiotu : 3956356
Kontakt z projektantem

Dostawa i płatność

Metody płatności

  • przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry Przelew bankowy
  • szybki przelew z PayU PayU
  • konto PayPal PayPal
  • karta płatnicza / kredytowa Karta bankowa
  • Zapłać później PayPo, Twisto
  • Zakup na raty - PayU Raty


Dostawa

Termin realizacji zamówienia to 1-2 dni roboczych.



Wysyłka z kraju : Polska

Zwroty i reklamacje

Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.

Zwroty

Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)

Reklamacje i rękojmia

Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)

Prawo konsumenta

Ten przedmiot wystawił przedsiębiorca. Każdy zakup, którego dokonujesz u niego jako konsument, jest chroniony na mocy przepisów konsumenckich. Oznacza to, że masz pewne prawa związane ze zwrotami, gwarancjami i inne, w zależności od przedmiotów, które kupisz, lub usług, które zlecisz. W zakup przedmiotu lub zlecenie usługi na Pakamera.pl zaangażowanych jest kilka podmiotów. Każdy z nich ma następujące obowiązki. Pakamera.pl: pełni funkcję pośrednią, dostarczając rozwiązania techniczne umożliwające zawarcie umowy; przyjmuje i płatności od Kupujących; przekazuje dane dostawy podane przez Kupująceg Sprzedającemu; informuje Sprzedającego o konieczności dostawy; przyjmuje zgłoszenia zwrotów/reklamacji od Kupujących; dokonuje zwrotu środków Kupującemu na zlecenie Sprzedającego; może uczestniczyć w komunikacji z Kupującym. Do obowiązków Sprzedającego przedsiębiorcy należy: wprowadzanie i wystawianie ofert na Pakamera; dostawa złożonych zamówień; komunikacja z Kupującym; uznawanie/odrzucanie zwrotów/reklamacji; przyjmowanie fizycznych zwrotów/reklamacji; potwierdzanie otrzymania zwrotu/reklamacji;zapewnienie gwarancji i innych praw konsumenta. Partner płatności: jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności online, a partnerzy logistyczni zajmujący się dostawą są odpowiedzialni za dostarczenie przedmiotów do Kupującego, jak opisano w ich Regulaminach.

Osoba odpowiedzialna, producent

pokaż szczegóły