Ocena od 1 do 5 gwiazdek. Średnia ocen 5
zobacz więcej »


a*****o
OPINIE LaCzapaKabra
5/5
#1188439

prześliczna czapka, super wykonana, bardzo polecam
a*****o
OPINIE LaCzapaKabra
5/5
#1079042

Polecam bardzo, staranne wykonanie i dobrze ogrzewa szyję!
M*******0
OPINIE LaCzapaKabra
5/5
#1371739

Piękny!!bardzo szybka realizacja zamówienia. Serdecznie dziękuję!!
k********1
OPINIE LaCzapaKabra
5/5
#1355223

Czapka świetna, nawet ładniejsza niż na zdjęciu. Szybka wysyłka. Dziękuję i polecam!!!
k********1
OPINIE LaCzapaKabra
5/5
#1078282

Czapka świetna, nawet ładniejsza niż na zdjęciu. Szybka wysyłka. Dziękuję i polecam!!!
laczapakabra-sklep.jpg

Wywiad z LaCzapaKabra

Skąd pomysł na stworzenie marki?
Pomysł na stworzenie marki pojawił się w momencie gdy w stosunkowo krótkim czasie, dostałam bardzo dużo zapytań o moje czapki, propozycję ich kupna lub prośby ich wykonania. Pomyślałam wtedy, że może fajnie by było robić czapki nie tylko dla siebie? Skoro innym też się one podobają ..... postanowiłam spróbować :)
Jak powstała nazwa firmy? Co było inspiracją?
Nazwa pochodzi od El chupacabry, czyli meksykańskiego potwora. La Czapa Kabra jest jego łagodną wersją, w czapce oczywiście :)
Co sprawia największą radość w prowadzeniu marki?
Dla mnie największą radością jest zadowolony klient. Zawsze staram się maksymalnie sprostać oczekiwaniom i bardzo lubię specjalne zamówienia. Jak wracają do mnie klienci po kolejne czapki czy kominy i mówią o tym jak bardzo lubią moje produkty to jestem w siódmym niebie. Uczucie nie do opisania :)
Co jest Twoim największym hitem sprzedażowym?
Ogólnie można powiedzieć, że czapki, ale nie da się powiedzieć które dokładnie. Z roku na rok zmieniają się trendy kolorystyczne. Choć zawsze gdzieś  w czołówce znajdują się odcienie szarości.

laczapakabra-kontakt.jpg

Jak wygląda proces tworzenia nowego projektu?
Nie wiem czy można to nazwać procesem, ale najpierw pojawia się pomysł, najczęściej w nocy :) Następnie jest "produkcja" prototypu. Gdy widzę już efekt końcowy, mogę już przymierzyć to najważniejsza jest moja pierwsza reakcja. Jak pomyślę, że super jest, że mogę w takiej czapce chodzić, to model ten zostaje powielany i pokazuję go dalej. Z automatu odrzucam te modele, których ja sama bym nie nosiła. U mnie nie istnieje powiedzenie: "komuś może się spodobać". To mi musi się przede wszystkim spodobać.
Jakie jest przeznaczenie Twoich produktów?
Moje produkty są na tyle uniwersalne, że mam wrażenie, że są dla wszystkich. Może przede wszystkim dla tych, którzy lubią kolory ale znajdzie się też coś dla osób, które wolą te bezpieczniejsze wersje kolorystyczne :)
Czy tworzysz spersonalizowane projekty? Jakie? Na czym polega personalizacja?
Personalizacja to mój konik! :) Bardzo to lubię. Lubię brać udział w tworzeniu czegoś co ktoś sobie wymarzył. Cieszę się jak mogę spełnić czyjeś takie malutkie marzenie :) Ciężko powiedzieć na czym polega personalizacja, ponieważ tyle pomysłów ile osób :) Ale zdarza się, że zamówienia nie dotyczą samych czapek tylko innych szydełkowanych rzeczy.
Najbardziej nietypowe zamówienie?
Najbardziej nietypowe zamówienie do tej pory, to chyba lampy zrobione na szydełku. Wiszące kolorowe kokony. Efekt niesamowity ! :)
Projekt, którym najchętniej pochwalę się całemu światu ...
Jakbym mogła, to pochwaliłabym się każdą jedną czapką i każdą rzeczą która wyszła spod mojego szydełka :) Ale gdybym mogła wybrać tylko jedną to chyba ponownie odpowiedziałabym, że lampy :)Na co klienci zwracają największą uwagę w oferowanych projektach? Wydaje mi się, że najczęściej ludzie zwracają uwagę na jakość i trwałość produktu. Nie lubimy kupować czegoś tylko na jeden sezon i to mi się podoba. Kupujemy teraz lepiej, świadomiej...
Czym zaskakują Cię klienci? Klienci zaskakują mnie często swoimi pomysłami i potrzebami.
Co jest Waszą codzienną inspiracją do pracy?Może zabrzmi to banalnie, ale wszystko może być naszą inspiracją. Wszystko co zobaczymy na ulicy, w domu, w telewizji.... Wystarczy mieć tylko otwartą głowę :)
3 rzeczy, których nie może zabraknąć w szafie...Czapka, czapka i czapka :)
Dzień w pracy zaczynam od... Standardowo, od kawy.

ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER bądź na bieżąco z promocjami, rabatami i nowymi kolekcjami naszych marek