Wazon ceramiczny "Deep Lines"

poLEPIONE

338,00
Ulubione
Zwrot do 14 dni
Bezpieczne zakupy w Pakamera.pl
+338pkt, oszczędzaj z Klubem rabatowym
Rób zakupy w Pakamerze i odbierz rabat
  • Za każde 1 zł wydane w Pakamerze przekazujemy na twoje konto 1 punkt.
  • Po zgromadzeniu punktów możesz odebrać rabat na nieograniczony ilościowo zakup :)


    Dołącz do Klubu Rabatowego i zacznij zbierać punkty.

    ZOBACZ
wazony Wazon ceramiczny "Deep Lines" 1wazony Wazon ceramiczny "Deep Lines" 2wazony Wazon ceramiczny "Deep Lines" 3wazony Wazon ceramiczny "Deep Lines" 4wazony Wazon ceramiczny "Deep Lines" 5wazony Wazon ceramiczny "Deep Lines"

Szczegóły

en ręcznie wykonany wazon ceramiczny z kolekcji Deep Lines to wyjątkowy przykład sztuki użytkowej, w której każdy detal ma znaczenie. Powstał z czerwonej gliny, a jego powierzchnię zdobią rzeźbienia tworzące subtelną, organiczną strukturę. Całość pokryta została błyszczącym szkliwem w odcieniach niebieskiego z czarnymi przebarwieniami, które pięknie podkreślają formę i nadają jej głębi.

To wazon z charakterem, idealny do wnętrz nowoczesnych, minimalistycznych i eklektycznych, gdzie stanie się centralnym punktem dekoracji. Doskonale komponuje się z naturalnymi materiałami, takimi jak drewno, len czy kamień.

Każdy egzemplarz jest niepowtarzalny, dzięki czemu wazon stanowi oryginalny element wystroju lub wyjątkowy prezent dla osób ceniących rękodzieło i artystyczne detale.

Wysokość 27 cm, średnica otworu: 5 cm, szerokość (najszersze miejsce): 12 cm.

Należy pamiętać, że kolory na zdjęciach są zależne od rodzaju ekranu komputera, w rzeczywistości mogą nieco różnić się odcieniem.

  • Kształt: cylindryczny
  • Materiał: ceramika
  • Przeznaczenie: na stół
  • Rozmiar: duży
  • Styl: minimalistyczny
  • Wykończenie: ręcznie robione


Nr przedmiotu : 4170884
Kontakt z projektantem

Dostawa i płatność

Metody płatności

  • przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry Przelew bankowy
  • szybki przelew z PayU PayU
  • konto PayPal PayPal
  • karta płatnicza / kredytowa Karta bankowa
  • Zapłać później PayPo, Twisto
  • Zakup na raty - PayU Raty


Dostawa

Termin realizacji zamówienia to 1-2 dni roboczych.



Wysyłka z kraju : Polska

Zwroty i reklamacje

Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.

Zwroty

Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)

Reklamacje i rękojmia

Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)

Prawo konsumenta

Ten przedmiot wystawił przedsiębiorca. Każdy zakup, którego dokonujesz u niego jako konsument, jest chroniony na mocy przepisów konsumenckich. Oznacza to, że masz pewne prawa związane ze zwrotami, gwarancjami i inne, w zależności od przedmiotów, które kupisz, lub usług, które zlecisz. W zakup przedmiotu lub zlecenie usługi na Pakamera.pl zaangażowanych jest kilka podmiotów. Każdy z nich ma następujące obowiązki. Pakamera.pl: pełni funkcję pośrednią, dostarczając rozwiązania techniczne umożliwające zawarcie umowy; przyjmuje i płatności od Kupujących; przekazuje dane dostawy podane przez Kupująceg Sprzedającemu; informuje Sprzedającego o konieczności dostawy; przyjmuje zgłoszenia zwrotów/reklamacji od Kupujących; dokonuje zwrotu środków Kupującemu na zlecenie Sprzedającego; może uczestniczyć w komunikacji z Kupującym. Do obowiązków Sprzedającego przedsiębiorcy należy: wprowadzanie i wystawianie ofert na Pakamera; dostawa złożonych zamówień; komunikacja z Kupującym; uznawanie/odrzucanie zwrotów/reklamacji; przyjmowanie fizycznych zwrotów/reklamacji; potwierdzanie otrzymania zwrotu/reklamacji;zapewnienie gwarancji i innych praw konsumenta. Partner płatności: jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności online, a partnerzy logistyczni zajmujący się dostawą są odpowiedzialni za dostarczenie przedmiotów do Kupującego, jak opisano w ich Regulaminach.

Osoba odpowiedzialna, producent

pokaż szczegóły