Szczegóły
Torebka BUTELKOWA PIĄTECZKA to nic innego jak shopperka uszyta w pięć godzin.
Pięć godzin to czas który spędzam wycinając, prasując i szyjąc, aby torebka mógł trafić w Twoje ręce. To nie tylko produkt, ale również pięć godzin mojego czasu spędzone z myślą o Tobie!
Torebkę zaprojektowałam tak, abyś zmieściła w niej wszystko czego potrzebujesz przez cały aktywny dzień: laptop do pracy, zestaw pudełek z jedzeniem oraz ubrania na siłownię. A nawet i małe zakupy .
Torebka zapinana na zamek. Posiada dużą zewnętrzną kieszeń na drobiazgi.
Każdą z torebek szyję na zamówienie i potrzebuje kilku dni na dopracowanie wszystkich szczegółów.
No i najważniejsze, uszyłam ją, ja - Martyna w moim salonie ;)
Torebka ma kształt trapezu, jest szersza u góry i węższa u dołu.
Maksymalna szerokość torebki: 48cm
Wysokość: 35cm
Długość uszu: 62cm
Długość zamka: 45cm
Wymiary dna: 13cm x35cm
Torebka pomieści laptopa o przekątnej 43.9cm (17.3”)
Pięć godzin to czas który spędzam wycinając, prasując i szyjąc, aby torebka mógł trafić w Twoje ręce. To nie tylko produkt, ale również pięć godzin mojego czasu spędzone z myślą o Tobie!
Torebkę zaprojektowałam tak, abyś zmieściła w niej wszystko czego potrzebujesz przez cały aktywny dzień: laptop do pracy, zestaw pudełek z jedzeniem oraz ubrania na siłownię. A nawet i małe zakupy .
Torebka zapinana na zamek. Posiada dużą zewnętrzną kieszeń na drobiazgi.
Każdą z torebek szyję na zamówienie i potrzebuje kilku dni na dopracowanie wszystkich szczegółów.
No i najważniejsze, uszyłam ją, ja - Martyna w moim salonie ;)
Torebka ma kształt trapezu, jest szersza u góry i węższa u dołu.
Maksymalna szerokość torebki: 48cm
Wysokość: 35cm
Długość uszu: 62cm
Długość zamka: 45cm
Wymiary dna: 13cm x35cm
Torebka pomieści laptopa o przekątnej 43.9cm (17.3”)
Nr przedmiotu : 2775868
Dostawa i płatność
Metody płatności
Dostawa
Termin realizacji zamówienia to 3-4 dni roboczych.
Wysyłka z kraju : Polska
- przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry

- szybki przelew z PayU
- konto PayPal
- karta płatnicza / kredytowa
- Zapłać później
- Zakup na raty - PayU

Dostawa
Termin realizacji zamówienia to 3-4 dni roboczych.
Wysyłka z kraju : Polska
Zwroty i reklamacje
Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.
Zwroty
Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)
Reklamacje i rękojmia
Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)
Prawo konsumenta
Ten przedmiot wystawił przedsiębiorca. Każdy zakup, którego dokonujesz u niego jako konsument, jest chroniony na mocy przepisów konsumenckich. Oznacza to, że masz pewne prawa związane ze zwrotami, gwarancjami i inne, w zależności od przedmiotów, które kupisz, lub usług, które zlecisz. W zakup przedmiotu lub zlecenie usługi na Pakamera.pl zaangażowanych jest kilka podmiotów. Każdy z nich ma następujące obowiązki. Pakamera.pl: pełni funkcję pośrednią, dostarczając rozwiązania techniczne umożliwające zawarcie umowy; przyjmuje i płatności od Kupujących; przekazuje dane dostawy podane przez Kupująceg Sprzedającemu; informuje Sprzedającego o konieczności dostawy; przyjmuje zgłoszenia zwrotów/reklamacji od Kupujących; dokonuje zwrotu środków Kupującemu na zlecenie Sprzedającego; może uczestniczyć w komunikacji z Kupującym. Do obowiązków Sprzedającego przedsiębiorcy należy: wprowadzanie i wystawianie ofert na Pakamera; dostawa złożonych zamówień; komunikacja z Kupującym; uznawanie/odrzucanie zwrotów/reklamacji; przyjmowanie fizycznych zwrotów/reklamacji; potwierdzanie otrzymania zwrotu/reklamacji;zapewnienie gwarancji i innych praw konsumenta. Partner płatności: jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności online, a partnerzy logistyczni zajmujący się dostawą są odpowiedzialni za dostarczenie przedmiotów do Kupującego, jak opisano w ich Regulaminach.
Osoba odpowiedzialna, producent
Zwroty
Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)
Reklamacje i rękojmia
Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)
Prawo konsumenta
Ten przedmiot wystawił przedsiębiorca. Każdy zakup, którego dokonujesz u niego jako konsument, jest chroniony na mocy przepisów konsumenckich. Oznacza to, że masz pewne prawa związane ze zwrotami, gwarancjami i inne, w zależności od przedmiotów, które kupisz, lub usług, które zlecisz. W zakup przedmiotu lub zlecenie usługi na Pakamera.pl zaangażowanych jest kilka podmiotów. Każdy z nich ma następujące obowiązki. Pakamera.pl: pełni funkcję pośrednią, dostarczając rozwiązania techniczne umożliwające zawarcie umowy; przyjmuje i płatności od Kupujących; przekazuje dane dostawy podane przez Kupująceg Sprzedającemu; informuje Sprzedającego o konieczności dostawy; przyjmuje zgłoszenia zwrotów/reklamacji od Kupujących; dokonuje zwrotu środków Kupującemu na zlecenie Sprzedającego; może uczestniczyć w komunikacji z Kupującym. Do obowiązków Sprzedającego przedsiębiorcy należy: wprowadzanie i wystawianie ofert na Pakamera; dostawa złożonych zamówień; komunikacja z Kupującym; uznawanie/odrzucanie zwrotów/reklamacji; przyjmowanie fizycznych zwrotów/reklamacji; potwierdzanie otrzymania zwrotu/reklamacji;zapewnienie gwarancji i innych praw konsumenta. Partner płatności: jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności online, a partnerzy logistyczni zajmujący się dostawą są odpowiedzialni za dostarczenie przedmiotów do Kupującego, jak opisano w ich Regulaminach.
Osoba odpowiedzialna, producent
pokaż szczegóły
Opinie klientów
Marta
Wszystko super









