Spodnie dresowe z wełny merino, Cappuccino

Ana Moroles

465,00
wybierz rozmiar
  • XS niedostępny

  • S niedostępny

  • M niedostępny

  • L niedostępny

  • XL niedostępny

Zamów podobne
sprzedane
Ulubione
spodnie dresowe damskie Spodnie dresowe z wełny merino, Cappuccino 1spodnie dresowe damskie Spodnie dresowe z wełny merino, Cappuccino 2spodnie dresowe damskie Spodnie dresowe z wełny merino, Cappuccino

Szczegóły



Spodnie Trini ze 100% merino, zaprojektowane i uszyte w Polsce z wełny mulesing free.

Wygodne spodnie dresowe, która tworzą komplet z naszą bluzą dresową Valentia. Idealne na co dzień jako homewear, na trening, ale nie tylko. Można z powodzeniem nosić je także na miasto, do kina czy w inne miejsca. Krój spodni nie jest zbyt obszerny, aby wyglądały one kobieco. Szew nad pupą podkreśla kształty. Wełna, z której uszyty jest dres jest średniej grubości.

Dopieszczony naszą metką ze skóry ekologicznej z papieru.

Trini są szyte specjalnie dla Ciebie. Po wpłynięciu zamówienia skontaktujemy się z Tobą, aby dopytać o dokładne wymiary, aby móc dopasować ubranie idealnie do Ciebie. Nie przyjmujemy zwrotów ubrań szytych na wymiar. W razie potrzeby, służymy bezpłatną poprawką krawiecką.

Wełna to wyjątkowy materiał- w chłodne dni potrafi ogrzać i ochronić przed wiatrem, ale pozwala też skórze oddychać, dzięki czemu, można używać jej także latem, tak jak robią to Beduini na pustyni, gdzie różnice temperatur są znaczne. Występująca w niej lanolina zapobiega rozwojowi bakterii i sprawia, że staje się ona antyseptyczna i stanowi barierę dla zewnętrznej wilgoci. Dodatkowo jest wysoce higroskopojna, a to oznacza, że jeśli zaczniesz sie przegrzewać i pocić, to wełna pozwoli Twojemu ciału odparować i wchłonie część wilgoci. Można prać ją naprawdę rzadko.


Nr przedmiotu : 3168707
Kontakt z projektantem

Dostawa i płatność

Metody płatności

  • przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry Przelew bankowy
  • szybki przelew z PayU PayU
  • konto PayPal PayPal
  • karta płatnicza / kredytowa Karta bankowa
  • Zapłać później PayPo, Twisto
  • Zakup na raty - PayU Raty


Dostawa

Termin realizacji zamówienia to 5-6 dni roboczych.



Wysyłka z kraju : Polska

Zwroty i reklamacje

Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.

Zwroty

Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)

Reklamacje i rękojmia

Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)

Prawo konsumenta

Ten przedmiot wystawił przedsiębiorca. Każdy zakup, którego dokonujesz u niego jako konsument, jest chroniony na mocy przepisów konsumenckich. Oznacza to, że masz pewne prawa związane ze zwrotami, gwarancjami i inne, w zależności od przedmiotów, które kupisz, lub usług, które zlecisz. W zakup przedmiotu lub zlecenie usługi na Pakamera.pl zaangażowanych jest kilka podmiotów. Każdy z nich ma następujące obowiązki. Pakamera.pl: pełni funkcję pośrednią, dostarczając rozwiązania techniczne umożliwające zawarcie umowy; przyjmuje i płatności od Kupujących; przekazuje dane dostawy podane przez Kupująceg Sprzedającemu; informuje Sprzedającego o konieczności dostawy; przyjmuje zgłoszenia zwrotów/reklamacji od Kupujących; dokonuje zwrotu środków Kupującemu na zlecenie Sprzedającego; może uczestniczyć w komunikacji z Kupującym. Do obowiązków Sprzedającego przedsiębiorcy należy: wprowadzanie i wystawianie ofert na Pakamera; dostawa złożonych zamówień; komunikacja z Kupującym; uznawanie/odrzucanie zwrotów/reklamacji; przyjmowanie fizycznych zwrotów/reklamacji; potwierdzanie otrzymania zwrotu/reklamacji;zapewnienie gwarancji i innych praw konsumenta. Partner płatności: jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności online, a partnerzy logistyczni zajmujący się dostawą są odpowiedzialni za dostarczenie przedmiotów do Kupującego, jak opisano w ich Regulaminach.

Osoba odpowiedzialna, producent

pokaż szczegóły

Opinie klientów

Zuzanna Wszystko w porządku, polecam