Spódnica kopertowa midi 'enve' fioletowa

REST Factory

cena archiwalna
219,00
wybierz rozmiar
  • L XL niedostępny

  • S M niedostępny

Ulubione
spódnice midi Spódnica kopertowa midi 'enve' fioletowa 1spódnice midi Spódnica kopertowa midi 'enve' fioletowa 2spódnice midi Spódnica kopertowa midi 'enve' fioletowa 3spódnice midi Spódnica kopertowa midi 'enve' fioletowa

Szczegóły

Spódnica kopertowa midi 'enve' fioletowa

Spódnica kopertowa - na zakładkę, geometryczny krój, wykonana z wysokogatunkowej tkaniny z dodatkiem satyny i lycry w kolorze fioletowym. Minimalistyczne wiązanie z przodu. Swobodna regulacja rozmiaru w pasie i biodrach z racji na swój krój. Z tyłu delikatna asymetryczna zakładka.

WYMIARY:

S/M

Długość całkowita – 73 cm

Szerokość w pasie – 36 cm x 2

L/XL

Długość całkowita – 78 cm

Szerokość w pasie – 45 cm x 2

CECHY PRODUKTU:

Produkt szyty w Polsce

Czas realizacji zamówienia do 14 dni roboczych

Możliwość uszycia na miarę

Modelka jest wzrostu 175 i ma na sobie rozmiar S/M

Zalecamy prać w 30 stopniach


Termin realizacji zamówienia to 10-14 dni roboczych


Nr przedmiotu : 2050104
Kontakt z projektantem

Dostawa i płatność

Metody płatności

  • przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry Przelew bankowy
  • szybki przelew z PayU PayU
  • konto PayPal PayPal
  • karta płatnicza / kredytowa Karta bankowa
  • Zapłać później PayPo, Twisto
  • Zakup na raty - PayU Raty


Dostawa

Termin realizacji zamówienia to 10-14 dni roboczych.



Wysyłka z kraju : Polska

Zwroty i reklamacje

Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.

Zwroty

Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)

Reklamacje i rękojmia

Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)

Prawo konsumenta

Ten przedmiot wystawiła osoba prywatna. W związku z tym zakupy, które u niej robisz, nie są objęte przepisami konsumenckimi. W zakup przedmiotu lub zlecenie usługi na Pakamera.pl zaangażowanych jest kilka podmiotów. Każdy z nich ma następujące obowiązki. Pakamera.pl: pełni funkcję pośrednią, dostarczając rozwiązania techniczne umożliwające zawarcie umowy; przyjmuje i płatności od Kupujących; przekazuje dane dostawy podane przez Kupująceg Sprzedającemu; informuje Sprzedającego o konieczności dostawy; przyjmuje zgłoszenia zwrotów/reklamacji od Kupujących; dokonuje zwrotu środków Kupującemu na zlecenie Sprzedającego; może uczestniczyć w komunikacji z Kupującym. Do obowiązków Sprzedającego jako osoby prywatnej należy: wprowadzanie i wystawianie ofert na Pakamera; dostawa złożonych zamówień; komunikacja z Kupującym; uznawanie/odrzucanie zwrotów; przyjmowanie fizycznych zwrotów; potwierdzanie otrzymania zwrotu. Partner płatności: jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności online, a partnerzy logistyczni zajmujący się dostawą są odpowiedzialni za dostarczenie przedmiotów do Kupującego, jak opisano w ich Regulaminach.

Osoba odpowiedzialna, producent

pokaż szczegóły