mius

Kontakt z projektantem
Dodaj do ulubionych
OPINIE

PAPIER TO PRZEKAZ WYGINANIE, SZYCIE, ŁĄCZENIE, ODCINANIE TO TWORZENIE NOWYCH KODÓW, TREŚCI. PAPIER KREUJE WYSUBLIMOWANY METAJĘZYK SZCZYCĄCY SIĘ FAKTURĄ ORAZ PRZEMIJANIEM. KAŻDA ZMIANA FORMY PAPIERU DOSTARCZA NIEKOŃCZĄCYCH SIĘ WRAŻEŃ ESTETYCZNYCH, A MOŻLIWOŚĆ JEGO PRZYWRACANIA DAJE WRAŻENIE NIESKOŃCZONEJ KREATYWNOŚCI. POTENCJAŁ DREWNA DRZEMIE W JEGO SŁOJACH. TO ONE TWORZĄ JEGO FAKTURĘ. SPRAWIAJĄ, ŻE JEST INTERESUJĄCE I NIEPRZMIJALNE. DREWNO POSIADA DUSZĘ I CIAŁO, FIZYCZNY KSZTAŁT ODDZIAŁUJĄCY NA OTACZAJĄCY NAS ŚWIAT. INSPIRACJA NATURĄ JEST PIERWOTNYM DETERMINANTEM JESTESTWA SAMEGO CZŁOWIEKA. TO ON, MIMO SWOJEGO SKOMPLIKOWANIA, POWSTAŁ Z BARDZO PROSTEJ PRZYCZYNY - BY ŻYĆ. NASZE PRODUKTY RÓWNIEŻ POMAGAJĄ W DZISIEJSZYM ŚWIECIE BĘDĄC W HARMONII Z MATKĄ ZIEMIĄ. PRÓBUJEMY PRZYSUNĄĆ SIĘ JAK NAJBLIŻEJ JEJ KORZENI.

 
mius-sklep.jpg

Wywiad z mius

Skąd pomysł na stworzenie marki?
Większość rzeczy, z jakimi miałem do czynienia wiązało się ze światem internetowym. Chciałem, by to, co robię było zapamiętane w przyszłości, funkcjonalne i namacalne.
Jak rozpoczęła się Twoja przygoda jako polskiego twórcy?
Marka MIUS rozpoczęła swoją działalność dziesięć lat temu. Rozpoczęło się od zaprogramowania prostego sklepu internetowego, sprzedaży produktów znajomym, testowaniu wzorów, tworzeniu nowych produktów. Przez długi okres czasu produkty były nierentowne - dużo więcej inwestowałem - chciałem poznać możliwości materiałów, testowałem maszyny do szycia, kleje, możliwości druku, frezu.
Co sprawia największą radość w prowadzeniu marki?
Świadomość, że to nad czym pracowało się tyle lat jest doceniane. Powracający klienci. Ale z drugiej strony również możliwość ciągłej nauki w różnych dziedzinach - programowania sklepu internetowego, poznawania nowych materiałów, marketing etc.

mius-kontakt.jpg

Co jest Twoim największych hitem sprzedażowym?
W momencie kiedy udało mi się zafarbować materiał Tyvek na głęboką czerń jako pierwszej firmie na świecie (materiał jest w pełni czarny - w środku i na zewnątrz - i jest to skomplikowany proces) - stworzyłem serię sześciu różnych portfeli. Najbardziej popularnym jednak jest Poche Tyvek Classic Black.
Z jakich materiałów korzystasz najchętniej?
Głównie jest to Tyvek oraz Drewno (szczególnie wenge oraz iroko) - w drewnianych notatnikach używane są surowe arkusze orzecha oraz olchy.
Jak wygląda proces tworzenia nowego projektu?
Jest to długotrwały proces wytworzenia pierwszego wzoru - w przypadku portfela - uszycie. Sprawdzenie, czy jest wystarczająco funkcjonalny do noszenia, testowanie produktu w różnych sytuacjach jak deszcz, zalanie herbatą, kawą, testy na przedarcie, testy na przetarcie oraz wyginanie. Po stworzeniu prototypu następnym krokiem jest jego upraszczanie i maksymalizowanie jakości.
Jakie jest przeznaczenie Twoich produktów?
Głównie funkcjonalne, ale również estetyczne.
Projekt, którym najchętniej pochwalę się całemu światu ...
Byłyby to dwa projekty - Drewniany wizytownik, który niebawem wróci do oferty oraz Drewniany podświetlany panel, który miał zostać opatentowany, ale finalnie zrezygnowałem z jego produkcji.
Kim jest odbiorca Twoich produktów?
Jest to osoba poszukująca nowych rozwiązań, nowych produktów najwyższej jakości, jest skłonna spędzić więcej czasu na znalezienie idealnego dla siebie obiektu.

ARCHIWUM
bądź na bieżąco z promocjami, rabatami i nowymi kolekcjami naszych marek

FacebookInstagramPinterest
Pakamera ® Copyright © 2005 - 2020
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu