sacky-bag-sklep.jpg

Wywiad z sacky bag

Skąd pomysł na stworzenie marki?
Wszystko zaczęło się od uszycia pierwszego worka na festiwal, lecz różnił się on znacznie od plecaków, które teraz szyjemy. Duże zainteresowanie plecakami skłoniło nas do wypuszczania coraz to nowszych modeli. Tak to wszystko się rozkręciło, że obecnie mamy ok. 7 kolekcji plecaków. Są one coraz solidniejsze, wymyślne i bardziej przypominające tradycyjne plecaki.
Jak powstała nazwa firmy? Co było inspiracją?
Jak już pojawiło się zainteresowanie, zaczęliśmy poważnie myśleć o stworzeniu marki. Jednak mieliśmy bardzo duży problem z nadaniem jej nazwy, gdyż wszystkie, które wpadły nam do głowy były już zajęte. Padło na sacky.bag, bo sack bag to z j. angielskiego workoplecak. Wyszło prosto, bez ulepszeń i dosłownie.
Jak rozpoczęła się Twoja przygoda jako polskiego twórcy?
Od zawsze byłam powiązana z modą zawodowo, od ukończenia Szkoły Artystycznego Projektowania Ubioru w Krakowie, po pracę projektanta kolekcji damskich, a teraz projektujemy i szyjemy plecaki pod własną marką.
Co sprawia największą radość w prowadzeniu marki?
Największą radością jest zobaczyć osobę na ulicy noszącą Twój projekt.
Co jest Twoim największych hitem sprzedażowym?
Obecnie największą popularnością cieszą się sztruksowe oraz welurowe plecaki.
Z jakich materiałów korzystasz najchętniej?
Uwielbiam materiały z fakturą, mogą one zrobić wielkie WOW z prostego projektu.
Jak wygląda proces tworzenia nowego projektu?
Na samym początku muszę znaleźć idealny materiał, który mnie zainspiruje. Kiedy już taki znajdę, przeważnie wiem co z niego będzie, ale często szukam również inspiracji, a właściwie pewnych rozwiązań w internecie oraz przyglądając się temu, co noszą dziewczyny na ulicy. Kolejnym etapem jest szycie prototypu. Jeżeli będzie on spełniał moje oczekiwania model może trafić do sklepu.

sacky-bag-kontakt.jpg

Jakie jest przeznaczenie Twoich produktów? Można je zabrać wszędzie! Są na: miasto, wycieczkę, wakacje, jak również na rower.
Czy tworzysz spersonalizowane projekty?
Tak, na specjalne życzenie klientów modyfikujemy plecak według ich wytycznych. Również mamy opcję doboru dodatków do plecaka tj. kolor sznurków oraz taśmy i rodzaj kieszonki wewnętrznej.
Najbardziej nietypowe zamówienie? Klientce bardzo spodobał się granatowy plecak z falbanką, zażyczyła sobie dokładnie takiego samego, ale w formie torebki. Było to dla nas wyzwaniem, ale udało się.
Projekt, którym najchętniej pochwalę się całemu światu...
wszystkie plecaki, które mamy są w 100% przez nas sprawdzone i wkładamy w nie mnóstwo serca. Każdy mogę polecić!
Na co klienci zwracają największą uwagę w oferowanych projektach?
W pierwszej kolejności na design. Jeżeli on spełnia oczekiwania, to w drugiej kolejności jest funkcjonalność.
Kim jest odbiorca Twoich produktów? Młoda, aktywna dziewczyna, która uwielbia modę, a w szczególności wyróżniające się, kolorowe dodatki.
Czym zaskakują Cię klienci? Czasem dziwnymi pytaniami.
Co jest Twoją/Waszą codzienną inspiracją do pracy?
Chyba wszystko, co wiąże się z naszą marką jest mocno inspirujące i motywujące dla nas. Od tworzenia po sprzedaż.
Gdzie poszukujesz inspiracji na najbliższy sezon? Głównie przyglądamy się temu, co ludzi noszą i najczęściej kupują, wyznacza nam to pewne ramy.  Dużo czasu również poświęcam na szukaniu materiałów. Jest to dla mnie bardzo inspirujące.
Jaki jest Twój styl na co dzień? To zależy, co mam w planach. Przeważnie casual, lubię łączyć klasyczne elementy ze sportowymi.
3 rzeczy, których nie może zabraknąć w szafie... gładkiego golfu, klasycznych jeansów oraz idealnej torebki, plecaka.
Dzień w pracy zaczynam od... kawy. Nie wyobrażam sobie pracy bez... muzyki.

ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER bądź na bieżąco z promocjami, rabatami i nowymi kolekcjami naszych marek