Pytoncase

Kontakt z projektantem
Dodaj do ulubionych
OPINIE

Przemierzając morze polskiego rynku akcesoriów jedyne, na co udało nam się natknąć, to zawód. To brzydkie, zbyt wymyślne, tamto zupełnie nieproporcjonalne, wygórowana cena i niska jakość. I właśnie od tego zaczęła się nasza przygoda. Szukaliśmy eleganckiego, minimalistycznego, ale też wywołującego zaciekawienie etui do telefonu. Po dłuższym czasie mieliśmy dość oglądania w kółko tego samego. Postanowiliśmy stworzyć sami tego, czego nam brakowało. Połączyliśmy wszystkie kryteria poszukiwań, dołożyliśmy najwyższą jakość materiałów oraz solidność wykonania. W ten sposób zrodził się projekt, który dzisiaj mamy zaszczyt przedstawić Wam jako PYTONCASE. Naszym celem jest stworzenie nowej marki, skupionej wokół popularnej maksymy „małe jest piękne”. Pragniemy, abyście tak jak my pokochali odważne i nowatorskie akcesoria. W przyszłości chcielibyśmy rozszerzyć naszą ofertę o produkty, które będą spełniały Wasze oczekiwania, ponieważ najważniejsi dla nas, jesteście Wy, nasi Klienci, dzięki którym wszystko jest i będzie możliwe. Chcemy, abyście czuli się wyjątkowi. Chcemy, abyście się wyróżnili. Chcemy zapewnić Wam to, co najlepsze, Chcemy, żebyście nam zaufali. Bo my nie boimy się wyróżnić, A Ty?

 
pytoncase-sklep.jpg

Wywiad z Pytoncase

Skąd pomysł na stworzenie marki?
Pomysł był spowodowany poprzez frustrację. Od wielu lat użytkuję produkty marki Apple i szukałem schludnego oraz eleganckiego etui na mojego iPhone. Byłem po części skazany na oryginalne "applowskie" silikonowe/skórzane case. Nie były to jednak produkty, które mógłbym polecić znajomym jeśli chodzi o wykonanie czy jakość. Przez cały ten czas nie znalazłem odpowiedniego modelu, nic nie spełniało moich oczekiwań. Mamy telefony za ponad 4 tysiące, a nie mamy do nich etui. To był impuls i ostatecznie postanowiłem sam stworzyć to czego szukam.
Jak powstała nazwa firmy? Co było inspiracją?
Torebki. Zauważyłem juz jakiś czas, że codzienny strój kobiet wykańcza elegancka czarna torebka we wzorze skóry krokodyla. Sam się nimi zachwyciłem. Wzór ten zaczął pojawiać się coraz częściej, przechodził na inne produkty takie jak portfele, etui na paszporty, kosmetyczki. Teraz wiele marek sprzedaje podobne produkty w tym wzorze. My poszliśmy w stronę innego wzoru. Skóra węża zawsze kojarzyła się z poczuciem elegancji i luksusu. Z tego powodu postanowiłem wykorzystać jej wzór i stworzyć kolekcję opartą tylko na nie.
Co sprawia największą radość w prowadzeniu marki?
Największą radość sprawiają mi nasi Klienci. To oni napędzają cały proces, dodają motywacji. Uwielbiamy uszczęśliwiać ludzi i czerać dużo przyjemności gdy są zadowoleni z naszych produktów.
Jak rozpoczęła się Twoja przygoda jako polskiego twórcy? Rozpoczęła się w momencie

pytoncase-kontakt.jpg

Co jest Twoim największych hitem sprzedażowym?
Zdecydowanie etui na iPhone. O dziwo najwięcej sprzedaje się na model X i Xs.
Z jakich materiałów korzystasz najchętniej? Skóra, skóra i skóra. Zapach, tekstura i samo tworzenie z niej to sama przyjemność.
Jak wygląda proces tworzenia nowego projektu?
Na początku zawsze patrzymy na nisze w rynku. Czego ludzie potrzebują, jakie produkty "w modzie" i co pasuje do naszej wizji oraz kolekcji Następnie tworzymy ogólny zarys projektu. Przykładowo: chcieliśmy stworzyć portfel. Nie wiedzieliśmy jak będzie wyglądał i do czego będzie służył. Był to zamysł. Później oczywiście jest stworzenie designu i dopasowanie do niego wzoru skóry Pytona.
Jakie jest przeznaczenie Twoich produktów?
Staramy się tworzyć rzeczy, które nie tyle są piękne, ale również funkcjonalne. Mają służyć na codzień, być zawsze przydatne i uniwersalne.
Czy tworzysz spersonalizowane projekty? Każdy nasz produkty możemy spersonalizować dla naszych Klientów. Personalizujemy je za pomocą wytłaczania skóry inicjałami w kolorze złotym, srebrnym i bezbarwnym. W ofercie mamy możliwość wykonania tłoku maksymalnie trzech znaków, ale na specjalne życzenie możemy to zmodyfikować. Personalizacja dodaje.
Najbardziej nietypowe zamówienie?
Spersonalizowany iPhone case z inicjałami "KMWTW".
Projekt, którym najchętniej pochwalę się całemu światu...
Nie chcę wyolbrzymiać, ale pochwaliłbym się każdym produktem po kolei
Kim jest odbiorca Twoich produktów? Ktoś kto ceni sobie jakość, piękno i przede wszystkim nie boją się wyróżnić.
Czym zaskakują Cię klienci? Jak trudno ich do siebie przekonać. Jest to dla nas wyzwanie i czerpiemy jednak przyjemność z wykorzystania nowych technik, promocji, ofert do przyciągnięcia do siebie nowych osób. Co jest Twoją/Waszą codzienną inspiracją do pracy? Nasi klienci.
Gdzie poszukujesz inspiracji na najbliższy sezon/nowe kolekcje? Zawsze patrzymy na naszych Klientów, ich potrzeby i wymagania. Oczywiście zerkamy na konkurencję, innych projektantów i panujące treny, jednak staramy się iść własną scieżką i tworzymy produkty, które będą pod
Dzień w pracy zaczynam od... Zielonej herbaty. Nie wyobrażam sobie pracy bez... Szukanie nowych pomysłów i kontaktu z naszymi Klientami

kolekcje
ARCHIWUM
ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER
bądź na bieżąco z promocjami, rabatami i nowymi kolekcjami naszych marek

Pakamera ® Copyright © 2005 - 2019 / e-mail :
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu