STOLIK BRZOZA/STAL nr 2

KAKAZU

cena archiwalna
390,00
Ulubione
stoliki kawowe STOLIK BRZOZA/STAL nr 2 1stoliki kawowe STOLIK BRZOZA/STAL nr 2 2stoliki kawowe STOLIK BRZOZA/STAL nr 2 3stoliki kawowe STOLIK BRZOZA/STAL nr 2 4stoliki kawowe STOLIK BRZOZA/STAL nr 2 5stoliki kawowe STOLIK BRZOZA/STAL nr 2

Szczegóły

Ręcznie wykonany stolik dla entuzjastów natury i skandynawskiego stylu!
Wykonanie: blat w całości z drewna brzozowego, wysuszonego, zabezpieczonego impregnatem, malowanego i lakierowanego bezpiecznymi, bezwonnymi akrylowymi preparatami ( jasny szary akryl + lakier); czarne stalowe nóżki;
Wymiary: średnica blatu: ok. 37-38cm (plaster drewna ma nierówny,owalny kształt); grubość blatu: 5,5 cm; wysokość nóg: 46; wysokość całkowita:około 51,5cm
UWAGA: każdy stolik robiony jest na zamówienie, może więc różnić sie od tego ze zdjęcia kształtem i wielkościa blatu - nie ma dwóch identycznych plastrów drewna:)

Termin realizacji zamówienia to 10-14 dni roboczych


Nr przedmiotu : 2870432
Kontakt z projektantem

Dostawa i płatność

Metody płatności

  • przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry Przelew bankowy
  • szybki przelew z PayU PayU
  • konto PayPal PayPal
  • karta płatnicza / kredytowa Karta bankowa
  • Zapłać później PayPo, Twisto
  • Zakup na raty - PayU Raty


Dostawa

Termin realizacji zamówienia to 10-14 dni roboczych.



Wysyłka z kraju : Polska

Zwroty i reklamacje

Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.

Zwroty

Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)

Reklamacje i rękojmia

Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)

Osoba odpowiedzialna, producent

pokaż szczegóły

Opinie klientów

Agnieszka Wszystko super