Ten przedmiot jest wyprzedany, ale nic straconego, znaleźliśmy taki sam dostępny :)
Kotek naszyjnik Ewa Saj Silver
Nr przedmiotu : 3999506


skorzystaj z dostępnej propozycji

Kotek naszyjnik

Ewa Saj Silver

79,00
Ulubione
Zwrot do 14 dni
Bezpieczne zakupy w Pakamera.pl
+79pkt, oszczędzaj z Klubem rabatowym
Rób zakupy w Pakamerze i odbierz rabat
  • Za każde 1 zł wydane w Pakamerze przekazujemy na twoje konto 1 punkt.
  • Po zgromadzeniu punktów możesz odebrać rabat na nieograniczony ilościowo zakup :)


    Dołącz do Klubu Rabatowego i zacznij zbierać punkty.

    ZOBACZ
wisiory Kotek naszyjnik 1wisiory Kotek naszyjnik

Szczegóły

Dla wielbicieli kotów i pięknych subtelnych przedmiotów. Czarujący , zabawny i filuterny naszyjnik wykonany ze stali szlachetnej. Wiszący kotek idealnie wypełnia przestrzeń dekoltu i skupia wzrok tam, gdzie powinien być on skupiony, równocześnie nie pozwaląc mu błądzić w obłokach. Wielkość Kociaka 22 mm x 4 mm. Długość łańcuszka 40 cm + 5 cm przedłużka.
Projekt autorski. Wszystkie prawa zastrzeżone.


Nr przedmiotu : 4012502
Kontakt z projektantem

Dostawa i płatność

Metody płatności

  • przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry Przelew bankowy
  • szybki przelew z PayU PayU
  • konto PayPal PayPal
  • karta płatnicza / kredytowa Karta bankowa
  • Zapłać później PayPo, Twisto
  • Zakup na raty - PayU Raty


Dostawa

Termin realizacji zamówienia to 1-2 dni roboczych.



Wysyłka z kraju : Polska

Zwroty i reklamacje

Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.

Zwroty

Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)

Reklamacje i rękojmia

Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)

Osoba odpowiedzialna, producent

pokaż szczegóły

Opinie klientów

Barbara Super obsługa i jakość.