Kolczyki NOTURNO Onyks gold

maksi.miuk Jewelry

cena archiwalna
495,00
Zamów podobne
sprzedane
Ulubione
kolczyki pozłacane Kolczyki NOTURNO Onyks  gold

Szczegóły

Kolekcja Noturno to dynamiczne układy linii połączone ze sferycznymi kształtami połyskujących kul o różnych rozmiarach. Przełamane są czarnymi matowymi onyksami, które konstrastują z metalową powierzchnią. Modele zostają jednak utrzymane w minimalistycznej stylistyce marki. Inspiracją do najnowszej kolekcji był ruch ptaków podczas lotu widziany z oddali oraz przemieszczenia się ciał niebieskich.


MATERIAŁ: NATURLANY ONYKS / SREBRO 925 ZŁOCONE 24K ZŁOTEM

ROZMIAR: DŁUGOŚĆ CAŁKOWITA 9 CM

ŚREDNICA KOŁA: 2,5 CM

Biżuteria to bardzo delikatny produkt dlatego należy o nią zadbać, unikaj kontaktu z wodą, detergentami, czy kosmetykami. Przechowuj ją w oryginalnym pudełeczku oraz czyść produktami specjalnie do tego przeznaczonymi. Zalecamy zdejmowanie ją przed spaniem, uprawianiem sportu oraz innych czynności, podczas których może ona ulec uszkodzeniom mechanicznym.


Nr przedmiotu : 3272858
Kontakt z projektantem

Dostawa i płatność

Metody płatności

  • przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry Przelew bankowy
  • szybki przelew z PayU PayU
  • konto PayPal PayPal
  • karta płatnicza / kredytowa Karta bankowa
  • Zapłać później PayPo, Twisto
  • Zakup na raty - PayU Raty


Dostawa

Termin realizacji zamówienia to 2-7 dni roboczych.



Wysyłka z kraju : Polska

Zwroty i reklamacje

Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.

Zwroty

Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)

Reklamacje i rękojmia

Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)

Osoba odpowiedzialna, producent

pokaż szczegóły

Opinie klientów

Sandra dziękuję za transakcję
Sandra Bezproblemowe zakupy