Szczegóły
Kimono Deep Wine w kolorze czerwonego wina i ta niezwykła, mięsista tkanina to idealna propozycja dla kobiet ceniących sobie elegancję.
Ma prosty krój i jest krótkie (dokładne wymiary znajdziesz poniżej), zastąpi marynarkę, a po związaniu czarnym pasem nabiera zupełnie innego charakteru i podkreśli kobiece kształty.
Cechą charakterystyczną kimona Deep Wine są rękawy nawiązujące do kroju tradycyjnego japońskiego kimona.
Skład: Materiał, z którego uszyliśmy kimono Deep Wine to połącznie lnu i wiskozy (30% lnu i 70% wiskozy). Dzięki takiemu połączeniu tkanina jest przewiewna i znacznie mniej się gniecie niż czysty len. Ma charakterystyczną lnianą, niejednolitą strukturę i z każdym praniem staje się milsza w dotyku.
Wymiary kimona Deep Wine (one size):
długość (mierzona ze stójką) - 72 cm
szerokość w pasie - 120 cm
Tolerancja do +/- 2 cm.
Personalizacja długości - możemy uszyć kimono w długości, jakiej chcesz - skontaktuj się z nami poprzez zakładkę kontakt.
Jak prać kimono?
W przypadku tkaniny, która łączy wiskozę i len, zaleca się pranie w niskiej temperaturze - najlepiej prać ją delikatnie, ręcznie max 30 stopni Celsjusza. Potem delikatnie ją rozwieś i prasuj wyłącznie na lewej stronie.
Projektujemy i szyjemy nasze kimona w Krakowie z dbałością o każdy szczegół. Jakość jest dla nas najważniejsza.
Ma prosty krój i jest krótkie (dokładne wymiary znajdziesz poniżej), zastąpi marynarkę, a po związaniu czarnym pasem nabiera zupełnie innego charakteru i podkreśli kobiece kształty.
Cechą charakterystyczną kimona Deep Wine są rękawy nawiązujące do kroju tradycyjnego japońskiego kimona.
Skład: Materiał, z którego uszyliśmy kimono Deep Wine to połącznie lnu i wiskozy (30% lnu i 70% wiskozy). Dzięki takiemu połączeniu tkanina jest przewiewna i znacznie mniej się gniecie niż czysty len. Ma charakterystyczną lnianą, niejednolitą strukturę i z każdym praniem staje się milsza w dotyku.
Wymiary kimona Deep Wine (one size):
długość (mierzona ze stójką) - 72 cm
szerokość w pasie - 120 cm
Tolerancja do +/- 2 cm.
Personalizacja długości - możemy uszyć kimono w długości, jakiej chcesz - skontaktuj się z nami poprzez zakładkę kontakt.
Jak prać kimono?
W przypadku tkaniny, która łączy wiskozę i len, zaleca się pranie w niskiej temperaturze - najlepiej prać ją delikatnie, ręcznie max 30 stopni Celsjusza. Potem delikatnie ją rozwieś i prasuj wyłącznie na lewej stronie.
Projektujemy i szyjemy nasze kimona w Krakowie z dbałością o każdy szczegół. Jakość jest dla nas najważniejsza.
Nr przedmiotu : 3497522
Dostawa i płatność
Metody płatności
Dostawa
Termin realizacji zamówienia to 5-6 dni roboczych.
Wysyłka z kraju : Polska
- przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry

- szybki przelew z PayU
- konto PayPal
- karta płatnicza / kredytowa
- Zapłać później
- Zakup na raty - PayU

Dostawa
Termin realizacji zamówienia to 5-6 dni roboczych.
Wysyłka z kraju : Polska
Zwroty i reklamacje
Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.
Zwroty
Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)
Reklamacje i rękojmia
Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)
Prawo konsumenta
Ten przedmiot wystawiła osoba prywatna. W związku z tym zakupy, które u niej robisz, nie są objęte przepisami konsumenckimi. W zakup przedmiotu lub zlecenie usługi na Pakamera.pl zaangażowanych jest kilka podmiotów. Każdy z nich ma następujące obowiązki. Pakamera.pl: pełni funkcję pośrednią, dostarczając rozwiązania techniczne umożliwające zawarcie umowy; przyjmuje i płatności od Kupujących; przekazuje dane dostawy podane przez Kupująceg Sprzedającemu; informuje Sprzedającego o konieczności dostawy; przyjmuje zgłoszenia zwrotów/reklamacji od Kupujących; dokonuje zwrotu środków Kupującemu na zlecenie Sprzedającego; może uczestniczyć w komunikacji z Kupującym. Do obowiązków Sprzedającego jako osoby prywatnej należy: wprowadzanie i wystawianie ofert na Pakamera; dostawa złożonych zamówień; komunikacja z Kupującym; uznawanie/odrzucanie zwrotów; przyjmowanie fizycznych zwrotów; potwierdzanie otrzymania zwrotu. Partner płatności: jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności online, a partnerzy logistyczni zajmujący się dostawą są odpowiedzialni za dostarczenie przedmiotów do Kupującego, jak opisano w ich Regulaminach.
Osoba odpowiedzialna, producent
Zwroty
Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)
Reklamacje i rękojmia
Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)
Prawo konsumenta
Ten przedmiot wystawiła osoba prywatna. W związku z tym zakupy, które u niej robisz, nie są objęte przepisami konsumenckimi. W zakup przedmiotu lub zlecenie usługi na Pakamera.pl zaangażowanych jest kilka podmiotów. Każdy z nich ma następujące obowiązki. Pakamera.pl: pełni funkcję pośrednią, dostarczając rozwiązania techniczne umożliwające zawarcie umowy; przyjmuje i płatności od Kupujących; przekazuje dane dostawy podane przez Kupująceg Sprzedającemu; informuje Sprzedającego o konieczności dostawy; przyjmuje zgłoszenia zwrotów/reklamacji od Kupujących; dokonuje zwrotu środków Kupującemu na zlecenie Sprzedającego; może uczestniczyć w komunikacji z Kupującym. Do obowiązków Sprzedającego jako osoby prywatnej należy: wprowadzanie i wystawianie ofert na Pakamera; dostawa złożonych zamówień; komunikacja z Kupującym; uznawanie/odrzucanie zwrotów; przyjmowanie fizycznych zwrotów; potwierdzanie otrzymania zwrotu. Partner płatności: jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności online, a partnerzy logistyczni zajmujący się dostawą są odpowiedzialni za dostarczenie przedmiotów do Kupującego, jak opisano w ich Regulaminach.
Osoba odpowiedzialna, producent
pokaż szczegóły
Opinie klientów
Zofia
Wszystko zgodnie z opisem.










