Filiżanka ze spodkiem Nie wiem

megurum.art

60,00
Zamów podobne
sprzedane
Ulubione
filiżanki Filiżanka ze spodkiem Nie wiem 1filiżanki Filiżanka ze spodkiem Nie wiem 2filiżanki Filiżanka ze spodkiem Nie wiem

Szczegóły

Ręcznie malowana biała filiżanka i spodek z drugiego obiegu. Ozdobiona napisem NIE WIEM oraz złotymi gwiazdkamii.

Pojemność ok. 250 ml.

Bliska jest mi idea less waste, chciałam więc dawać nowe życie przedmiotom, które zostały porzucone i zapomniane. Ozdabiam je farbami do ceramiki i utrwalam termicznie.

Naczynie może posiadać nieznaczne rysy lub drobne niedoskonałości, które nie wpływają na jakość użytkowania. Przedmiot nie ma pęknięć i uszczypanych krawędzi.

Zalecane mycie ręczne.
Nie należy drapać ani szorować wzorów.
Nie używaj w mikrofalówce.

Z uwagi na różne ustawienia monitorów rzeczywiste kolory mogą się nieznacznie różnić od tych na zdjęciach.

Przedmioty zabezpieczam tekturą lub folią bąbelkową z odzysku. Jeśli zakup ma być prezentem, daj znać.


Nr przedmiotu : 3951843
Kontakt z projektantem

Dostawa i płatność

Metody płatności

  • przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry Przelew bankowy
  • szybki przelew z PayU PayU
  • konto PayPal PayPal
  • karta płatnicza / kredytowa Karta bankowa
  • Zapłać później PayPo, Twisto
  • Zakup na raty - PayU Raty


Dostawa

Termin realizacji zamówienia to 3-4 dni roboczych.



Wysyłka z kraju : Polska

Zwroty i reklamacje

Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.

Zwroty

Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)

Reklamacje i rękojmia

Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)

Prawo konsumenta

Ten przedmiot wystawił przedsiębiorca. Każdy zakup, którego dokonujesz u niego jako konsument, jest chroniony na mocy przepisów konsumenckich. Oznacza to, że masz pewne prawa związane ze zwrotami, gwarancjami i inne, w zależności od przedmiotów, które kupisz, lub usług, które zlecisz. W zakup przedmiotu lub zlecenie usługi na Pakamera.pl zaangażowanych jest kilka podmiotów. Każdy z nich ma następujące obowiązki. Pakamera.pl: pełni funkcję pośrednią, dostarczając rozwiązania techniczne umożliwające zawarcie umowy; przyjmuje i płatności od Kupujących; przekazuje dane dostawy podane przez Kupująceg Sprzedającemu; informuje Sprzedającego o konieczności dostawy; przyjmuje zgłoszenia zwrotów/reklamacji od Kupujących; dokonuje zwrotu środków Kupującemu na zlecenie Sprzedającego; może uczestniczyć w komunikacji z Kupującym. Do obowiązków Sprzedającego przedsiębiorcy należy: wprowadzanie i wystawianie ofert na Pakamera; dostawa złożonych zamówień; komunikacja z Kupującym; uznawanie/odrzucanie zwrotów/reklamacji; przyjmowanie fizycznych zwrotów/reklamacji; potwierdzanie otrzymania zwrotu/reklamacji;zapewnienie gwarancji i innych praw konsumenta. Partner płatności: jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności online, a partnerzy logistyczni zajmujący się dostawą są odpowiedzialni za dostarczenie przedmiotów do Kupującego, jak opisano w ich Regulaminach.

Bezpieczeństwo, zgodność

Załącznik 1
Załącznik 2


Osoba odpowiedzialna, producent

pokaż szczegóły

Opinie klientów

Natalia Zakupy jak zawsze udane!