
#1062167
Rewelacyjny produkt i jego autor. Uśmiech na twarzy obdarowanego - bezcenny

#1044285
Sprawdzony projektant i autor niesamowitych upominków :)

#1100075
Kolejny raz wszystko zgodnie z opisem i bardzo sprawnie:-)
Kubek Według Twojego Pomysłu - Zaparzacz
Pracownia Faramuszka 57,00 PLNKubek Według Twojego Pomysłu
Pracownia Faramuszka 50,00 PLNKubek Zaparzacz Należy MiSie Herbata
Pracownia Faramuszka 45,00 PLNKubek Zaparzacz PanDa Herbatkę
Pracownia Faramuszka 45,00 PLNKubek Zaparzacz Pingwin
Pracownia Faramuszka 45,00 PLNKubek Zawsze Razem
Pracownia Faramuszka 35,00 PLNKubek Podobasz MiSie
Pracownia Faramuszka 37,00 PLNKubek Przyciąganie
Pracownia Faramuszka 37,00 PLNKubek Zróbmy Sobie Pandę
Pracownia Faramuszka 37,00 PLNKubek Kocham
Pracownia Faramuszka 37,00 PLNKubek Moja Miłoś
Pracownia Faramuszka 37,00 PLNŚwiąteczny Kubek z Misiem Polarnym
Pracownia Faramuszka 39,00 PLNKubek Zaparzacz Dobra Robota Tato
Pracownia Faramuszka 45,00 PLNKubek Zaparzacz Dobra Robota Mamo
Pracownia Faramuszka 45,00 PLNKubek Zaparzacz dla Dziadka
Pracownia Faramuszka 45,00 PLNKubek Zaparzacz dla Babci
Pracownia Faramuszka 45,00 PLNŚwiąteczny Kubek z Pingwinami
Pracownia Faramuszka 39,00 PLNŚwiąteczny Kubek z Morsem
Pracownia Faramuszka 39,00 PLNŚwiąteczny Kubek z Reniferem
Pracownia Faramuszka 39,00 PLNKubek Ocieplacz - czerwony
Pracownia Faramuszka 42,00 PLN

Wywiad z Pracownia Faramuszka
Skąd pomysł na stworzenie marki?
Kiedy zakładaliśmy naszą firmę Pracownia Faramuszka, mieliśmy zajmować się tworzeniem zaproszeń ślubnych! Pomysł na malowanie kubków powstał w głowie Kasi, a reszta ekipy początkowo podeszła do niego sceptycznie, bo przecież tyle jest już kubków na rynku, kto by chciał kupować kolejne. Jednak co nam szkodziło spróbować. Wymyśliliśmy pierwszą serię Kubków Oswajaczy. Były to kubeczki z rysunkami przedstawiającymi różne lęki, miały pomagać w ich „oswajaniu”. Założenie było takie, że po kilku wspólnych herbatkach np. z „wesołymi pająkami z kubka” zaprzyjaźnisz się z nimi i oswoisz na tyle, żeby przestać się ich bać. Okazało się, że ludzie bardzo chętnie kupują Oswajacze lęku przed pająkami, lęku wysokości czy lęku przed potworem spod łóżka. Przy okazji pytali o możliwość namalowania kubków ze wzorami według własnego pomysłu. Cześć z tych pomysłów wprowadzaliśmy później do naszej stałej oferty. Nasza kolekcja rozrosła się o inne modele, a także o ofertę kubka malowanego wg pomysłu klienta.
Jak powstała nazwa firmy? Co było inspiracją? Chciałyśmy bez nadęcia. Stare, zapomniane polskie słowo, określające jakiś miły upominek, drobiazg, przedmiot. Tak odkryłyśmy faramuszkę – czyli drobiazg, błahostkę. Pasowała idealnie.

Jak rozpoczęła się Twoja przygoda jako polskiego twórcy?
Początki Faramuszki sięgają jeszcze czasów studenckich. Wszystko zaczęło się od Kasi i Justyny i wspólnych studiów w Krakowie. Zaprzyjaźniłyśmy się i okazało się, że mamy wspólne zainteresowania i zdolności plastyczne. Kasię ciągnęło bardziej w kierunku rysunku, akwareli, malowania na szkle, a Justynę do pracy z papierem, kartkami okolicznościowymi, zaproszeniami. Pojawiały się pierwsze prace, głównie jako odskocznia od codziennych zajęć. Zaczęłyśmy nieśmiało myśleć o tym, że mógłby być to sposób na podreperowanie studenckiego budżetu. Same stworzyłyśmy swoją pierwszą stronę internetową, bazując na wiedzy z zajęć na studiach! Zamieszczałyśmy tam zdjęcia prac, traktując bardziej jako galerię internetową. Później skończyły się studia, zaczęła praca, wyszłyśmy za mąż, Kasia urodziła synka, czasu było już mało i na jakiś czas porzuciłyśmy przygodę z rękodziełem. Praca pracą, rodzina rodziną, ale to rękodzieło dalej siedziało w głowie. Nasza strona internetowa wciąż działała, pojawiła się klientka, która zachwyciła się naszymi zaproszeniami i koniecznie chciała zamówić je na swój ślub. Wtedy znów pomyślałyśmy o tym, żeby wrócić do hobby, tym razem na poważnie. Kasi i tak już świat stanął na głowie po urodzeniu pierworodnego, chyba pomyślała że skoro dała radę urodzić syna to nic jej już nie straszne. Optymizmem zaraziła Justynę, szybko przekonałyśmy mężów do pomysłu i wspólna decyzja zapadła, zakładamy firmę. Nie da się rozwijać skrzydeł bez legalniej działalności. Chcieliśmy móc sprzedawać nasze produkty, reklamować się, dołączyć do portali sprzedażowych, a do tego potrzebna była nam firma. Pracownia Faramuszka działa od 5 czerwca 2014 roku i od samego początku jesteśmy z Pakamera.pl
Co jest Twoim największych hitem sprzedażowym?
Wielką popularnością cieszy się nasz kubek dla przedszkolanki. Już od kilku lat jest naszym hitem na zakończenie roku oraz Dzień Nauczyciela. Jego prototyp powstał dla koleżanki, która poszukiwała drobnego upominku do przedszkola, a rynek nie oferował niczego sensownego. Teraz mamy wrażenie, że w co drugim przedszkolu jest już jakaś nasza przedszkolanka! Sprzedajemy również bardzo dużo filiżanek dla mamy, taty, babci i dziadka, z prostym napisem „kocham Cię” i imionami dzieci/wnuków na spodeczkach. Świetnie przyjęły się też nasze kubki z serii „rzućmy wszystko…”, przede wszystkim emaliowany kubek „rzućmy wszystko, chodźmy w góry”. Hitem są też kubki ze zwierzakami z napisami bazującymi na grze słów m in. PAN DA kawusię, JEŻcze herbatki czy podobasz MISIE oraz nasza Leśna Seria kubków. Malując je baliśmy się czy ktoś poza nami zrozumie dowcip. Na szczęście bezpodstawnie. Bardzo wiele z tych kubkowych zwierzaków znalazło już nowy dom.
Czy tworzysz spersonalizowane projekty? Mamy w ofercie kubek według pomysłu klienta. Namalowaliśmy ich już setki, to jedna z naszych najpopularniejszych ofert. Uwielbiamy tworzyć kubki z klientami. Oni przedstawiają nam swój pomysł, a my przenosimy go na rysunek na kubku, uprzednio przesyłając projekt do akceptacji. Do wyboru są różne modele kubków, rysunek może być czarno-biały lub z użyciem kolorów, z napisem lub bez, ogranicza nas tylko powierzchnia kubka. Z tej współpracy powstają fantastyczne projekty, bo wyobraźnia naszych klientów chyba nie ma granic. Ponadto każdy z kubków z naszej standardowej oferty może zostać spersonalizowany imieniem lub krótkim napisem wewnątrz.
Kim jest odbiorca Twoich produktów? Większość kubków jest kupowana na prezent. Rysunki i napisy na kubkach zazwyczaj mają humorystyczny charakter, więc nasza oferta jest kierowana głównie do ludzi młodych i w średnim wieku (lub starszych, ale młodych duchem!).
Co sprawia największą radość w prowadzeniu marki? Obserwowanie jej rozwoju i pozytywnego odbioru naszych kubków wśród klientów. Pozytywne komentarze i recenzje naszych produktów dodają nam skrzydeł!