Ana Moroles, Spodnie 100 % merino Nino, Ochra

Ana Moroles

160,00
wybierz rozmiar
  • 3. 160,00

  • 2. 160,00

  • 1. 160,00

Ulubione
Zwrot do 14 dni
Bezpieczne zakupy w Pakamera.pl
+160pkt, oszczędzaj z Klubem rabatowym
Rób zakupy w Pakamerze i odbierz rabat
  • Za każde 1 zł wydane w Pakamerze przekazujemy na twoje konto 1 punkt.
  • Po zgromadzeniu punktów możesz odebrać rabat na nieograniczony ilościowo zakup :)


    Dołącz do Klubu Rabatowego i zacznij zbierać punkty.

    ZOBACZ
spodnie dla dziewczynki Ana Moroles, Spodnie 100 % merino Nino, Ochra

Szczegóły

Spodnie wełniane ze 100% wełny finlandzkich merynosów.

Materiał wykorzystany do uszycia spodni posiada certyfikat Oeko-Tex.

Doskonale sprawdzą się jako dresy, spodnie od piżamy, czy spodnie codziennego użytku.

Dopieszczona akcentem w postaci metki ze skóry ekologicznej z papieru.



Dlaczego ubrania z serii Niño są wyjątkowe?

Oprócz faktu, że do uszycia kolekcji dziecięcej użyliśmy naturalnych materiałów, chcemy podkreślić jeszcze to, że zależało nam, aby ich krój pozwalał na noszenie ich dłużej, niż innych ubrań. Do standarowej długości bluzki dołożyliśmy kilka centymetrów, przez co jest ona dłuższa na młodszym dziecku a z czasem, kiedy dziecko rośnie, bluzka staje się klasycznej długości; przedłużony mankiet bluzki można wywijać i odwijać, dzięki czemu rękawy nie będą przeszkadzać maluszkowi i z czasem staną się dopasowane.

Spodnie Niño uszyte w rozszerzanym kroju kulotów wyglądają dobrze w każdej długości. Długie na maluchu, 7/8 czy 3/4 na starszaku- zawsze prezentują się doskonale. Gumka zastosowana w spodniach posiada możliwość regulacji za pomocą drewnianych guzików.

Bluzka i spodnie wełniane Niño mogą być dresem czy piżamą, jednak równie wspaniale prezentują się w codziennych stylizacjach.



Jaki rozmiar wybrać?

Rozmiar 1- 80/86-92/98

Rozmiar 2- 92/98-104

Rozmiar 3- 104-110-116



Nr przedmiotu : 2855557
Kontakt z projektantem

Dostawa i płatność

Metody płatności

  • przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry Przelew bankowy
  • szybki przelew z PayU PayU
  • konto PayPal PayPal
  • karta płatnicza / kredytowa Karta bankowa
  • Zapłać później PayPo, Twisto
  • Zakup na raty - PayU Raty


Dostawa

Termin realizacji zamówienia to 3-4 dni roboczych.



Wysyłka z kraju : Polska

Zwroty i reklamacje

Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.

Zwroty

Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)

Reklamacje i rękojmia

Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)

Prawo konsumenta

Ten przedmiot wystawił przedsiębiorca. Każdy zakup, którego dokonujesz u niego jako konsument, jest chroniony na mocy przepisów konsumenckich. Oznacza to, że masz pewne prawa związane ze zwrotami, gwarancjami i inne, w zależności od przedmiotów, które kupisz, lub usług, które zlecisz. W zakup przedmiotu lub zlecenie usługi na Pakamera.pl zaangażowanych jest kilka podmiotów. Każdy z nich ma następujące obowiązki. Pakamera.pl: pełni funkcję pośrednią, dostarczając rozwiązania techniczne umożliwające zawarcie umowy; przyjmuje i płatności od Kupujących; przekazuje dane dostawy podane przez Kupująceg Sprzedającemu; informuje Sprzedającego o konieczności dostawy; przyjmuje zgłoszenia zwrotów/reklamacji od Kupujących; dokonuje zwrotu środków Kupującemu na zlecenie Sprzedającego; może uczestniczyć w komunikacji z Kupującym. Do obowiązków Sprzedającego przedsiębiorcy należy: wprowadzanie i wystawianie ofert na Pakamera; dostawa złożonych zamówień; komunikacja z Kupującym; uznawanie/odrzucanie zwrotów/reklamacji; przyjmowanie fizycznych zwrotów/reklamacji; potwierdzanie otrzymania zwrotu/reklamacji;zapewnienie gwarancji i innych praw konsumenta. Partner płatności: jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności online, a partnerzy logistyczni zajmujący się dostawą są odpowiedzialni za dostarczenie przedmiotów do Kupującego, jak opisano w ich Regulaminach.

Osoba odpowiedzialna, producent

pokaż szczegóły

Opinie klientów

Monika udane zakupy
Agnieszka Polecam projektanta
Monika Polecam serdecznie