Długa szydełkowana spódnica wełniana, wielokolorowa, ręcznie robiona

Strojownia

600,00
Ulubione
Zwrot do 14 dni
Bezpieczne zakupy w Pakamera.pl
+600pkt, oszczędzaj z Klubem rabatowym
Rób zakupy w Pakamerze i odbierz rabat
  • Za każde 1 zł wydane w Pakamerze przekazujemy na twoje konto 1 punkt.
  • Po zgromadzeniu punktów możesz odebrać rabat na nieograniczony ilościowo zakup :)


    Dołącz do Klubu Rabatowego i zacznij zbierać punkty.

    ZOBACZ
spódnice maxi Długa szydełkowana spódnica wełniana, wielokolorowa, ręcznie robiona 1spódnice maxi Długa szydełkowana spódnica wełniana, wielokolorowa, ręcznie robiona 2spódnice maxi Długa szydełkowana spódnica wełniana, wielokolorowa, ręcznie robiona 3spódnice maxi Długa szydełkowana spódnica wełniana, wielokolorowa, ręcznie robiona

Szczegóły

Elegancka, ciepła i absolutnie unikatowa długa spódnica wykonana ręcznie na szydełku ze 100% miękkiej, niedrapiącej wełny. Składa się z osobno tworzonych elementów w odcieniach szarości, z jednym kontrastowym motywem w kolorze fioletu, który nadaje całości subtelny, a jednocześnie wyrazisty charakter.

Spódnica jest bardzo wygodna w noszeniu — posiada ukrytą, szeroką gumę w pasie, która zapewnia komfort i swobodę ruchu. Naturalna elastyczność wełny sprawia, że delikatnie dopasowuje się do sylwetki, zachowując swoją formę. Wyjątkowe połączenie kolorów i faktur czyni ją efektownym elementem garderoby.

Przybliżony rozmiar:
Długość: 97 cm
Pas: 72 cm

Materiał: 100% miękka wełna

Każda spódnica powstaje ręcznie i jest jedyna w swoim rodzaju. W razie pytań lub chęci zamówienia indywidualnego zapraszam do kontaktu.

  • Długość: maxi
  • Krój: prosta
  • Materiał: wełna
  • Okazja: codzienna, do pracy, wakacyjna, randkowa
  • Sezon: zima, jesień, wiosna
  • Styl: casualowy, romantyczny, vintage, boho, wieczorowy
  • Typ pasa: normalny stan, z gumką
  • Wzór: geometryczny


Nr przedmiotu : 4170322
Kontakt z projektantem

Dostawa i płatność

Metody płatności

  • przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry Przelew bankowy
  • szybki przelew z PayU PayU
  • konto PayPal PayPal
  • karta płatnicza / kredytowa Karta bankowa
  • Zapłać później PayPo, Twisto
  • Zakup na raty - PayU Raty


Dostawa

Termin realizacji zamówienia to 5-6 dni roboczych.



Wysyłka z kraju : Polska

Zwroty i reklamacje

Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.

Zwroty

Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)

Reklamacje i rękojmia

Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)

Prawo konsumenta

Ten przedmiot wystawił przedsiębiorca. Każdy zakup, którego dokonujesz u niego jako konsument, jest chroniony na mocy przepisów konsumenckich. Oznacza to, że masz pewne prawa związane ze zwrotami, gwarancjami i inne, w zależności od przedmiotów, które kupisz, lub usług, które zlecisz. W zakup przedmiotu lub zlecenie usługi na Pakamera.pl zaangażowanych jest kilka podmiotów. Każdy z nich ma następujące obowiązki. Pakamera.pl: pełni funkcję pośrednią, dostarczając rozwiązania techniczne umożliwające zawarcie umowy; przyjmuje i płatności od Kupujących; przekazuje dane dostawy podane przez Kupująceg Sprzedającemu; informuje Sprzedającego o konieczności dostawy; przyjmuje zgłoszenia zwrotów/reklamacji od Kupujących; dokonuje zwrotu środków Kupującemu na zlecenie Sprzedającego; może uczestniczyć w komunikacji z Kupującym. Do obowiązków Sprzedającego przedsiębiorcy należy: wprowadzanie i wystawianie ofert na Pakamera; dostawa złożonych zamówień; komunikacja z Kupującym; uznawanie/odrzucanie zwrotów/reklamacji; przyjmowanie fizycznych zwrotów/reklamacji; potwierdzanie otrzymania zwrotu/reklamacji;zapewnienie gwarancji i innych praw konsumenta. Partner płatności: jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności online, a partnerzy logistyczni zajmujący się dostawą są odpowiedzialni za dostarczenie przedmiotów do Kupującego, jak opisano w ich Regulaminach.

Osoba odpowiedzialna, producent

pokaż szczegóły