BRANSOLETKA SKÓRZANA POTRÓJNA ALLIGATO SATIN STEEL brown
Beezoo
169,00 zł
Ulubione
Rób zakupy w Pakamerze i odbierz rabat
- Za każde 1 zł wydane w Pakamerze przekazujemy na twoje konto 1 punkt.
- Po zgromadzeniu punktów możesz odebrać rabat na nieograniczony ilościowo zakup :)
Dołącz do Klubu Rabatowego i zacznij zbierać punkty.
ZOBACZ
Szczegóły
Wygodna bransoletka wykonana z dwóch skórzanych, płaskich rzemieni (o szerokości 0,5cm każdy). Użyto rzemieni w dwóch odcieniach brązu, przy czym rzemień o ciemniejszym wybarwieniu ma jeszcze dodatkowo wytłoczony wzór. Ozdobą bransoletki jest mocno trzymające zapięcie magnetyczne ze stali szlachetnej o satynowym wykończeniu.
Bransoletka o standardowej długości pozwala na bezproblemowe potrójne owinięcie nadgarstka mającego obwód ok. 18cm.
UWAGA: Bransoletkę należy ściągać przed zażywaniem kąpieli wodnych lub słonecznych.
MOŻLIWA INDYWIDUALIZACJA ROZMIARU:
Istnieje możliwość zamówienia bransoletki na inny wymiar nadgarstka.
Przy składaniu zamówienia indywidualnego Klient proszony jest o podanie obwodu nadgarstka (mierzonego bez zapasu!!!). Odpowiedni zapas zostanie przez nas uwzględniony.
UWAGA!
W przypadku zamówienia produktu o indywidualnym, innym niż standardowy, rozmiarze, nie przysługuje Ci, zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy. W związku z tym, prosimy o rozważne zakupy.
JAK PRAWIDŁOWO ZMIERZYĆ OBWÓD NADGARSTKA:
Obwód powinien być zmierzony na ściśle/bez luzu. Najprościej można pomiaru dokonać centymetrem krawieckim (na załączonym zdjęciu pokazano jak poprawnie dokonać pomiaru).
Jeżeli nie posiada się miarki, można wziąć np. sznurek, nitkę, sznurówkę i obwinąć ciasno wokół nadgarstka, a potem przyłożyć ją do linijki i odczytać długość. Proszę pamiętać, żeby niczego do pomiaru ni
Bransoletka o standardowej długości pozwala na bezproblemowe potrójne owinięcie nadgarstka mającego obwód ok. 18cm.
UWAGA: Bransoletkę należy ściągać przed zażywaniem kąpieli wodnych lub słonecznych.
MOŻLIWA INDYWIDUALIZACJA ROZMIARU:
Istnieje możliwość zamówienia bransoletki na inny wymiar nadgarstka.
Przy składaniu zamówienia indywidualnego Klient proszony jest o podanie obwodu nadgarstka (mierzonego bez zapasu!!!). Odpowiedni zapas zostanie przez nas uwzględniony.
UWAGA!
W przypadku zamówienia produktu o indywidualnym, innym niż standardowy, rozmiarze, nie przysługuje Ci, zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy. W związku z tym, prosimy o rozważne zakupy.
JAK PRAWIDŁOWO ZMIERZYĆ OBWÓD NADGARSTKA:
Obwód powinien być zmierzony na ściśle/bez luzu. Najprościej można pomiaru dokonać centymetrem krawieckim (na załączonym zdjęciu pokazano jak poprawnie dokonać pomiaru).
Jeżeli nie posiada się miarki, można wziąć np. sznurek, nitkę, sznurówkę i obwinąć ciasno wokół nadgarstka, a potem przyłożyć ją do linijki i odczytać długość. Proszę pamiętać, żeby niczego do pomiaru ni
Nr przedmiotu : 3801423
Dostawa i płatność
Metody płatności
Dostawa
Termin realizacji zamówienia to 1-2 dni roboczych.
Wysyłka z kraju : Polska
- przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry

- szybki przelew z PayU
- konto PayPal
- karta płatnicza / kredytowa
- Zapłać później
- Zakup na raty - PayU

Dostawa
Termin realizacji zamówienia to 1-2 dni roboczych.
Wysyłka z kraju : Polska
Zwroty i reklamacje
Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.
Zwroty
Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)
Reklamacje i rękojmia
Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)
Prawo konsumenta
Ten przedmiot wystawiła osoba prywatna. W związku z tym zakupy, które u niej robisz, nie są objęte przepisami konsumenckimi. W zakup przedmiotu lub zlecenie usługi na Pakamera.pl zaangażowanych jest kilka podmiotów. Każdy z nich ma następujące obowiązki. Pakamera.pl: pełni funkcję pośrednią, dostarczając rozwiązania techniczne umożliwające zawarcie umowy; przyjmuje i płatności od Kupujących; przekazuje dane dostawy podane przez Kupująceg Sprzedającemu; informuje Sprzedającego o konieczności dostawy; przyjmuje zgłoszenia zwrotów/reklamacji od Kupujących; dokonuje zwrotu środków Kupującemu na zlecenie Sprzedającego; może uczestniczyć w komunikacji z Kupującym. Do obowiązków Sprzedającego jako osoby prywatnej należy: wprowadzanie i wystawianie ofert na Pakamera; dostawa złożonych zamówień; komunikacja z Kupującym; uznawanie/odrzucanie zwrotów; przyjmowanie fizycznych zwrotów; potwierdzanie otrzymania zwrotu. Partner płatności: jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności online, a partnerzy logistyczni zajmujący się dostawą są odpowiedzialni za dostarczenie przedmiotów do Kupującego, jak opisano w ich Regulaminach.
Osoba odpowiedzialna, producent
Zwroty
Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)
Reklamacje i rękojmia
Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)
Prawo konsumenta
Ten przedmiot wystawiła osoba prywatna. W związku z tym zakupy, które u niej robisz, nie są objęte przepisami konsumenckimi. W zakup przedmiotu lub zlecenie usługi na Pakamera.pl zaangażowanych jest kilka podmiotów. Każdy z nich ma następujące obowiązki. Pakamera.pl: pełni funkcję pośrednią, dostarczając rozwiązania techniczne umożliwające zawarcie umowy; przyjmuje i płatności od Kupujących; przekazuje dane dostawy podane przez Kupująceg Sprzedającemu; informuje Sprzedającego o konieczności dostawy; przyjmuje zgłoszenia zwrotów/reklamacji od Kupujących; dokonuje zwrotu środków Kupującemu na zlecenie Sprzedającego; może uczestniczyć w komunikacji z Kupującym. Do obowiązków Sprzedającego jako osoby prywatnej należy: wprowadzanie i wystawianie ofert na Pakamera; dostawa złożonych zamówień; komunikacja z Kupującym; uznawanie/odrzucanie zwrotów; przyjmowanie fizycznych zwrotów; potwierdzanie otrzymania zwrotu. Partner płatności: jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności online, a partnerzy logistyczni zajmujący się dostawą są odpowiedzialni za dostarczenie przedmiotów do Kupującego, jak opisano w ich Regulaminach.
Osoba odpowiedzialna, producent
pokaż szczegóły

















