Biały wazon w piegi w stylu boho / skandynawskim (L122)

Mada Ceramics

269,00
Ulubione
Zwrot do 14 dni
Bezpieczne zakupy w Pakamera.pl
+269pkt, oszczędzaj z Klubem rabatowym
Rób zakupy w Pakamerze i odbierz rabat
  • Za każde 1 zł wydane w Pakamerze przekazujemy na twoje konto 1 punkt.
  • Po zgromadzeniu punktów możesz odebrać rabat na nieograniczony ilościowo zakup :)


    Dołącz do Klubu Rabatowego i zacznij zbierać punkty.

    ZOBACZ
wazony Biały wazon w piegi w stylu boho / skandynawskim (L122) 1wazony Biały wazon w piegi w stylu boho / skandynawskim (L122) 2wazony Biały wazon w piegi w stylu boho / skandynawskim (L122) 3wazony Biały wazon w piegi w stylu boho / skandynawskim (L122)

Szczegóły

Biały ceramiczny wazon w dekoracyjne piegi.

Lepiony z czułością, szkliwiony z uważnością w akompaniamencie dobrej muzyki, co zapewne przekłada się na jego znakomite feng shui ;) Jego kształt jest nieregularny, posiada celowo niezeszlifowane odciśnięcia od pracy ludzkich palców - wszak człowiek go stworzył nie maszyna (nawet nie staram się naśladować fabrycznej perfekcji) :)
Jest jednym z wazonów z Kolekcji Fregnet, co z norweskiego oznacza "piegi".

Wymiary: średnica około 13 cm, wysokość 18,5 cm

Materiał: glina wypalona na bardzo wysoką temperaturę 1200 stopni C, co gwarantuje jej trwałość oraz nieprzesiąkalność (kamionka). Doskonale sprawdzi się jako naczynie na suszone kwiaty w stylu boho jak również kwiaty żywe, które będą wymagały długotrwałego kontaktu z wodą.

Na zewnątrz białe matowe szkliwo o delikatnym matowym połysku, przyjemne w dotyku, wewnątrz szkliwo bezbarwne.
Na pewnym etapie wazon był szkliwiony poprzez zanurzenie przez co przyglądając się uważnie można dostrzec delikatną poziomą linię w połowie wysokości.

  • Kształt: nieregularny
  • Materiał: ceramika
  • Przeznaczenie: kwiaty świeże, kwiaty suszone
  • Styl: boho
  • Wykończenie: matowe, ręcznie robione


Nr przedmiotu : 3414874
Kontakt z projektantem

Dostawa i płatność

Metody płatności

  • przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry Przelew bankowy
  • szybki przelew z PayU PayU
  • konto PayPal PayPal
  • karta płatnicza / kredytowa Karta bankowa
  • Zapłać później PayPo, Twisto
  • Zakup na raty - PayU Raty


Dostawa

Termin realizacji zamówienia to 2-3 dni roboczych.



Wysyłka z kraju : Polska

Zwroty i reklamacje

Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.

Zwroty

Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)

Reklamacje i rękojmia

Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)

Prawo konsumenta

Ten przedmiot wystawił przedsiębiorca. Każdy zakup, którego dokonujesz u niego jako konsument, jest chroniony na mocy przepisów konsumenckich. Oznacza to, że masz pewne prawa związane ze zwrotami, gwarancjami i inne, w zależności od przedmiotów, które kupisz, lub usług, które zlecisz. W zakup przedmiotu lub zlecenie usługi na Pakamera.pl zaangażowanych jest kilka podmiotów. Każdy z nich ma następujące obowiązki. Pakamera.pl: pełni funkcję pośrednią, dostarczając rozwiązania techniczne umożliwające zawarcie umowy; przyjmuje i płatności od Kupujących; przekazuje dane dostawy podane przez Kupująceg Sprzedającemu; informuje Sprzedającego o konieczności dostawy; przyjmuje zgłoszenia zwrotów/reklamacji od Kupujących; dokonuje zwrotu środków Kupującemu na zlecenie Sprzedającego; może uczestniczyć w komunikacji z Kupującym. Do obowiązków Sprzedającego przedsiębiorcy należy: wprowadzanie i wystawianie ofert na Pakamera; dostawa złożonych zamówień; komunikacja z Kupującym; uznawanie/odrzucanie zwrotów/reklamacji; przyjmowanie fizycznych zwrotów/reklamacji; potwierdzanie otrzymania zwrotu/reklamacji;zapewnienie gwarancji i innych praw konsumenta. Partner płatności: jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności online, a partnerzy logistyczni zajmujący się dostawą są odpowiedzialni za dostarczenie przedmiotów do Kupującego, jak opisano w ich Regulaminach.

Osoba odpowiedzialna, producent

pokaż szczegóły