Wywiad z BeWooden Polska

Skąd pomysł na stworzenie marki?
Pomysłodawcą był młody miłośnik przyrody i rzemiosła Ctirad Sára. W dzieciństwie pomagał ojcu w stolarni, dlatego już od najmłodszych lat cenił rzemiosło, kochał pracę z drewnem i marzył o tym, by stworzyć firmę związaną z jego pasjami. Pomysł okazał się sukcesem. Z pasji i miłości do drewna powstała firma znana dziś w wielu państwach na całym świecie!
Jak powstała nazwa firmy? Co było inspiracją?
Nazwa firmy miała kojarzyć się drewnem i miłością do przyrody. Wybór nie był wcale łatwy. Ctirad wypisała na kartce ponad 300 różnych nazw i po kolei wykreślał aż zostało BeWooden.
Jak rozpoczęła się Wasza przygoda jako polskiego twórcy?
Po sukcesie w Czechach chcieliśmy zrobić krok do przodu i pokazać się za granicą. W 2015 roku weszliśmy na Polski rynek.

 

Co sprawia największą radość w prowadzeniu marki?
BeWooden to przede wszystkim miejsce, gdzie można znaleźć prawdziwych przyjaciół. Łączy nas pasja i miłość do przyrody. Uwielbiamy razem chodzić w góry, spotykamy się przy grillu pod ulubionym drzewem, spędzamy razem swój wolny czas. Najpiękniejsze w prowadzeniu marki jest to, że swoją pasją możemy dzielić się z klientami i razem z nimi tworzyć rodzinę BeWooden. Chcemy uszczęśliwiać ludzi wokół nas, pokazywać piękno przyrody i tradycyjnego rzemiosła w naszych produktach.
Co jest największym hitem sprzedażowym BeWooden?
Na początku była to drewniana muszka, którą jako pierwsi w Europie wprowadziliśmy na rynek. W ostatnim czasie jednak znacznie większym powodzeniem cieszą się nasze drewniane broszki z leśnymi zwierzętami. W kolekcji można znaleźć m.in. wilka, lisa, sowę, niedźwiedzia... Inspiracją do stworzenia broszek były dla nas zwierzęta, które możemy spotkać w naszych cudownych Beskidach. Jednak już teraz wiemy, że to nie koniec naszej zwierzęcej przygody!
Z jakich materiałów korzystacie najchętniej?
BeWooden to przede wszystkim piękne i pachnące drewno. Nie wycinamy lasów i nie niszczymy przyrody. Do produkcji używamy tylko resztek z zakładów stolarskich. 
Jak wygląda proces tworzenia nowego projektu?
Jest bardzo długi i czasochłonny. Szkicujemy, ręcznie robimy wszystkie części, szyjemy, sklejamy, grawerujemy i długo testujemy, żeby mieć pewność, że oferujemy to co najlepsze!
Jakie jest przeznaczenie Waszych produktów?
Nasza marka opiera się na trzech fundamentach: Zmieniamy reguły. Przynosimy ludziom radość. Pokazujemy wyjątkowość każdego człowieka. 
Czy tworzycie spersonalizowane projekty? Jakie? Na czym polega personalizacja?
Oczywiście! Do większości produktów oferujemy grawerowanie. Jesteśmy otwarci również na pomysły klientów i pomagamy im tworzyć wyjątkowe prezenty!
Najbardziej nietypowe zamówienie?
Muszka dla piłkarza, broszka dla miłośniczki motyli.
Projekt, którym najchętniej pochwalimy się całemu światu ...
Projekt Mady by Africa, dzięki któremu pomogliśmy zebrać pieniądze na budowę szkoły w Tanzanii.
Na co klienci zwracają największą uwagę w oferowanych projektach?
Oryginalność, jakość i dożywotnią gwarancję.
Kim jest odbiorca Waszych produktów? Określ idealnego klienta
Ceni wysoką jakość, trydycyjne rzemiosło, ręczną produkcję. Ma swój własny styl, lubi się wyróżnić i kocha przyrodę!
Czym zaskakują Was klienci?
Oryginalnymi zdjęciami naszych produktów i świetnymi pomysłami, jak je nosić.
Co jest Waszą codzienną inspiracją do pracy?
Miłość, pasja i zadowolony klient.
Gdzie poszukujcie inspiracji na nowe kolekcje?
W przyrodzie.
Jaki jest Wasz styl na co dzień? 
Drewniany :)
3 rzeczy, których nie może zabraknąć w szafie ... Muszka, szelki, spinki do mankietów.
Dzień w pracy zaczynamy od … uśmiechu.
Nie wyobrażamy sobie pracy bez … przyjaciół z BeWooden.

CZYTAJ W MAGAZYNIE
ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER bądź na bieżąco z promocjami, rabatami i nowymi kolekcjami naszych marek