white-pocket-sklep.jpg

Wywiad z White pocket

Skąd pomysł na stworzenie marki?
Kilka lat temu zobaczyłam w gazecie wnętrzarskiej pościel z nieoczywistym i ciekawym wzorem. Pomyślałam, że takich rzeczy brakuje na polskim rynku. Uświadomiłam sobie, że kupując pościel dla siebie, zawsze miałam problem, bo nie mogłam znaleźć w sklepach nic oryginalnego. Poszukiwania w internecie tylko utwierdziły mnie w przekonaniu, że odkryłam swego rodzaju niszę. Tak powstał pomysł na stworzenie marki White pocket.
Jak powstała nazwa firmy? Co było inspiracją?
Kocham tworzyć i wymyślać nowe wzory! Nazwa marki jest przewrotna, bo w naszych wzorach kolorów nie brakuje :) White pocket w przenośni oznacza czysta kartę, na której możemy stworzyć coś nowego i zaskakującego. Zaczynamy od bieli i tylko od nas zależy, jaki finalnie powstanie wzór. Tak jak malarz ma swoje białe płótno, tak my mamy białą poszwę, na której możemy zrealizować nasze pomysły.
Co sprawia największą radość w prowadzeniu marki?
Na pewno zadowoleni klienci. Momenty, kiedy dostaję przemiłego maila od klientki albo zobaczę pochlebną opinię pod adresem mojej pościeli, są naprawdę wspaniałe i bardzo motywujące. Świadomość, że są ludzie, którzy kupują i używają naszych produktów, daje naprawdę dużą satysfakcję. Proces projektowania jest z kolei najprzyjemniejszą częścią mojej pracy, a moment, kiedy po jakimś czasie nowe produkty wreszcie trafiają do sprzedaży, bardzo ekscytujący.

white-pocket-kontakt.jpg

Z jakich materiałów korzystasz najchętniej?
Wszystkie nasze pościele szyjemy z satyny bawełnianej, czyli 100% bawełny o satynowym splocie. Ten materiał jest miękki i miły w dotyku, a jednocześnie wytrzymały. Moim zdaniem nie ma sobie równych. Dodatkowo satyna, z której szyjemy, posiada certyfikat Oeko-tex, czyli wiodący w świecie znak bezpieczeństwa wyrobów włókienniczych. Taka pościel pozwala skórze oddychać. Zapobiega też wysypkom i innym podrażnieniom, w przeciwieństwie do pościeli np. z poliestru.
Jak wygląda proces tworzenia nowego projektu?
Proces powstawania wzoru nie zawsze jest taki sam. Czasem wzór jest przemyślany i zaplanowany, czasem pomysły powstają bardzo spontanicznie. Wszystkie wzory projektuję ze współpracy z grafikami ilustratorami.  Przedstawiam mój pomysł i potem wspólnie dochodzimy do finalnej wersji.  Wzory najpierw są malowane ręcznie na papierze, później przenoszone do programu graficznego, a koniec drukowane na materiale. Potem oczywiście staranne szycie, prasowanie i pakowanie do pudełka.
Czy tworzysz spersonalizowane projekty? Jakie? Na czym polega personalizacja? Czasami szyjemy pościel w nietypowym wymiarach, o które proszą nasi klienci.
Projekt, którym najchętniej pochwalę się całemu światu ...
To nowe produkty czyli obrusy, które już za chwilę będą dostępne w sprzedaży. Mam nadzieję, że klienci przyjmą je tak samo dobrze jak pościel.
Na co klienci zwracają największą uwagę w oferowanych projektach?
Myślę, że na wzornictwo. Ludzie coraz częściej poszukują rzeczy innych, niż te, które możemy znaleźć w popularnych sieciówkach z elementami wystroju wnętrz.
Kim jest odbiorca Twoich produktów? Naszymi klientami są osoby, które poszukują rzeczy wyjątkowych i niebanalnych. Produktów, dzięki którym mogą zmienić swoją domową przestrzeń i wyrazić siebie. Uwielbiają kolory i nie wyobrażają sobie, że ich sypialnia mogłaby być np. cała w szarościach. Interesuje ich, w jaki w sposób i w jakich warunkach powstają produkty, dlatego doceniają polską produkcję. Pragną rzeczy pięknych i dobrych jakościowo.
Co jest Twoją codzienną inspiracją do pracy? Najbardziej inspirująca jest dla mnie natura, stąd tyle roślin i zwierząt w moich projektach. Pomysły można jednak znaleźć dosłownie wszędzie.  Dużo buszuje w internecie i zapisuje na dysku wszystko, co wydało mi się interesujące, przykuje moją uwagę lub jest po prostu piękne.
Jaki jest Twój styl na co dzień? Bardzo lubię rzeczy, które sie czymś wyrózniają. Często jest to wzór lub kolor. Nawet ,jeśli kupuje białą koszulę, to np. szukam takiej, która ma nietypowe rękawy:) Dzień w pracy zaczynam od... od spisania sobie najważniejszych rzeczy, które musimy zrobic tego dnia.
 

CZYTAJ W MAGAZYNIE
ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER bądź na bieżąco z promocjami, rabatami i nowymi kolekcjami naszych marek