Wełniana marynarka w kurzą stopkę, PIED-DE-POULE (brąz)

Yanowska

cena archiwalna
903,00
wybierz rozmiar
  • s niedostępny

Zamów podobne
sprzedane
Ulubione
marynarki damskie Wełniana marynarka w kurzą stopkę, PIED-DE-POULE (brąz) 1marynarki damskie Wełniana marynarka w kurzą stopkę, PIED-DE-POULE (brąz) 2marynarki damskie Wełniana marynarka w kurzą stopkę, PIED-DE-POULE (brąz) 3marynarki damskie Wełniana marynarka w kurzą stopkę, PIED-DE-POULE (brąz) 4marynarki damskie Wełniana marynarka w kurzą stopkę, PIED-DE-POULE (brąz) 5marynarki damskie Wełniana marynarka w kurzą stopkę, PIED-DE-POULE (brąz) 6marynarki damskie Wełniana marynarka w kurzą stopkę, PIED-DE-POULE (brąz) 7marynarki damskie Wełniana marynarka w kurzą stopkę, PIED-DE-POULE (brąz) 8marynarki damskie Wełniana marynarka w kurzą stopkę, PIED-DE-POULE (brąz)

Szczegóły

Marynarka dwurzędowa wełniana w kratkę w kolorach brązu i czarnego.
Marynarka na wiskozowej podszewce.
Posiada poduszki.
Zapinana na duże kokosowe guziki.
Z tyłu rozcięcie (szlic), co sprawi, że marynarka będzie ładnie układała się na biodrach.

Sylwia ma 175 cm wzrostu i ma na sobie rozmiar M.

100% wełna

Elegancka tkanina, klasyczny wzór: pepitko, kurza stopka.
Bardzo dobry gatunek. Made in ITALY.
Miła w dotyku.
Ładnie się układa.
Odporna na zagniecenia.

Rozmiar S M L
Szerokość pod pachami (obwód biustu) 90 cm 94 cm 100 cm
Obwód w tali 84 cm 88 cm 92 cm
Obwód bioder 100 cm 104 cm 110 cm
Szerokość ramion 38 cm 39 cm 40 cm
Dł. rękawa 60 cm 61 cm 62 cm
Dł. tyłu środkiem 73 cm 73 cm 73 cm
Obwód przedramienia 35 cm 36 cm 37 cm

  • Krój: taliowana
  • Liczba guzików: dwa guziki
  • Materiał: wełna
  • Sezon: jesień
  • Styl: elegancki
  • Typ marynarki: dwurzędowa
  • Wzór: pepitka


Nr przedmiotu : 3327576
Kontakt z projektantem

Dostawa i płatność

Metody płatności

  • przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry Przelew bankowy
  • szybki przelew z PayU PayU
  • konto PayPal PayPal
  • karta płatnicza / kredytowa Karta bankowa
  • Zapłać później PayPo, Twisto
  • Zakup na raty - PayU Raty


Dostawa

Termin realizacji zamówienia to 1 dni roboczych.



Wysyłka z kraju : Polska

Zwroty i reklamacje

Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.

Zwroty

Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)

Reklamacje i rękojmia

Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)

Prawo konsumenta

Ten przedmiot wystawił przedsiębiorca. Każdy zakup, którego dokonujesz u niego jako konsument, jest chroniony na mocy przepisów konsumenckich. Oznacza to, że masz pewne prawa związane ze zwrotami, gwarancjami i inne, w zależności od przedmiotów, które kupisz, lub usług, które zlecisz. W zakup przedmiotu lub zlecenie usługi na Pakamera.pl zaangażowanych jest kilka podmiotów. Każdy z nich ma następujące obowiązki. Pakamera.pl: pełni funkcję pośrednią, dostarczając rozwiązania techniczne umożliwające zawarcie umowy; przyjmuje i płatności od Kupujących; przekazuje dane dostawy podane przez Kupująceg Sprzedającemu; informuje Sprzedającego o konieczności dostawy; przyjmuje zgłoszenia zwrotów/reklamacji od Kupujących; dokonuje zwrotu środków Kupującemu na zlecenie Sprzedającego; może uczestniczyć w komunikacji z Kupującym. Do obowiązków Sprzedającego przedsiębiorcy należy: wprowadzanie i wystawianie ofert na Pakamera; dostawa złożonych zamówień; komunikacja z Kupującym; uznawanie/odrzucanie zwrotów/reklamacji; przyjmowanie fizycznych zwrotów/reklamacji; potwierdzanie otrzymania zwrotu/reklamacji;zapewnienie gwarancji i innych praw konsumenta. Partner płatności: jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności online, a partnerzy logistyczni zajmujący się dostawą są odpowiedzialni za dostarczenie przedmiotów do Kupującego, jak opisano w ich Regulaminach.

Osoba odpowiedzialna, producent

pokaż szczegóły