Ocena od 1 do 5 gwiazdek. Średnia ocen 5
zobacz więcej »


blanka wolska
OPINIE Agi and the Wind
5/5
#1132189

Pled rewelacyjany! Zakochalismy się <3 !
blanka wolska
OPINIE Agi and the Wind
5/5
#1104955

Super kosz, idealnie wpasował się w nasz pokój! <3

Wywiad z Agi and the Wind

Skąd pomysł na stworzenie marki?
Lubię tworzyć-chciałam się dzielić moimi wytworami z innymi :)
Jak powstała nazwa firmy Agi and the Wind? Co było inspiracją?
Taką nazwę wymyśliłam dla mojej pracowni. Budzi we mnie ciepłe skojarzenia.
Jak rozpoczęła się Twoja przygoda jako polskiego twórcy?
Od zawsze rysowałam, malowałam, lepiłam i marzyłam....potem do tego fotografowałam. Następnie tak się złożyło, że dostałam się i ukończyłam Akademię Sztuk Pięknych... i tak już zostało, że wciąż sprawia mi przyjemność projektowanie i tworzenie. Uwielbiam swoją pracę.
Co sprawia największą radość w prowadzeniu marki?
Kiedy widzę, że klienci są zadowoleni z tego co otrzymują i piszą mi o tym...
Co jest Twoim największym hitem sprzedażowym?
Pchły i średniej wielkości worki papierowe (np wzór Deszcz, Love, Pchły, Burza, Kałuża).
Z jakich materiałów korzystasz najchętniej?
Papier, bawełna.

Jak wygląda proces tworzenia nowego projektu?
Potrzebuje spokojnej głowy i swojego czasu w odosobnieniu...oraz narzędzi do rysowania. Ulubiona muzyka dopełnia kompozycji...
Jakie jest przeznaczenie produktów Agi and the Wind?
Przede wszystkim użytkowe. Bardzo zależało mi na tym, żeby projekty które rysuje były na przedmiotach "po coś"...(np. worki są do przechowywania przedmiotów, a maskotki choćby do przytulania...itd).
Czy tworzysz spersonalizowane projekty? Jakie? Na czym polega personalizacja?
Jest możliwośc zamówienia worków z napisem lub grafika - zawsze indywidualnie rozważamy z klientem projekt i możliwości techniczne, które pozwalają na jego zrealizowanie.
Najbardziej nietypowe zamówienie?
Indywidualne projekty zwykle są nietypowe, ale zupełnie zrozumiałe, więc nie wiem gdzie jest granica między typowością a nie...:) Ile ludzi, tyle pomysłów! 
Projekt, którym najchętniej pochwalę się całemu światu...
Jeśli coś tylko u nas powstaje, chętnie dzielimy się tym z całym światem. Sprzedajemy na cała Europę, Azję, wysyłaliśmy zamówienia do Afryki, USA i Australii. Nie ograniczamy zasięgu wysyłek.
Na co klienci zwracają największą uwagę w oferowanych projektach?
Wydaje mi się, że na sklad produktu, oraz na włożone serce. :)
Kim jest odbiorca Twoich produktów? Określ idealnego klienta
Klient, który jest pozytywnie nastawiony do naszych produktów, otwarty i który jest zadowolony z zamówienia po otrzymaniu paczki, to klient idealny!
Czym zaskakują Cię klienci?
Jak to w życiu...Nieliniowym podejściem do tematu zakupów. Ale także często zaskakują bardzo pozytywnie: miłe maile to coś, co na długo zostaje w pamięci i dodaje energii do dalszego działania.
Co jest Twoją codzienną inspiracją do pracy?
Niesamowite faktury i obrazy , które obserwuje we wszystkich miejscach w jakich bywam na codzień. Kocham również podróżować. Wszędzie fotografuję, co jest swego rodzaju moim prywatnym wizualnym pamiętnikiem.
Gdzie poszukujesz inspiracji na najbliższy sezon/nowe kolekcje?
Mam notatki i rysunki na kilkanaście projektów w przód...Zawsze sobie zapisuję pomysły, a pojawiają się w przeróżnych momentach...Dziś nawet na fotelu u dentysty obmyślałam nowy projekt...;D
Jaki jest Twój styl na co dzień? 
Spokojny i wygodny. Lubie przedmioty, które mają dla mnie "to coś"...Może być niedostrzegalne dla innych, ale ja wiem, że mi się dobrze kojarzą lub mają jakiś szczegół, ktory budzi we mnie te pozytywne skojarzenia. Żyje emocjami.
3 rzeczy, których nie może zabraknąć w szafie...
Coś mięciutkiego, ciepłego, futrzastego, coś z przeszłościa, klimatycznego i coś elganckiego.
Dzień w pracy zaczynam od… 
Karmienia królików - mam w pracowni dwa króliki. :)
Nie wyobrażam sobie pracy bez…
Czasu na myślenie, narzędzi (w tym komputera i aparatu choćby w telefonie).

CZYTAJ W MAGAZYNIE
ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER bądź na bieżąco z promocjami, rabatami i nowymi kolekcjami naszych marek