Świeca sojowa POSSITIVE owoce tropikalne i piżmo 180 ml CALMA

Manufaktura Calma

65,00
Ulubione
świece zapachowe Świeca sojowa POSSITIVE owoce tropikalne i piżmo 180 ml CALMA

Szczegóły

Świeca sojowa POSSITIVE to wibrujące nuty owoców tropikalnych – orzeźwiające i pełne dobrej energii. Esencję słodkiego grejpfruta, świeżej bergamotki, kwaśnej pomarańczy wzbogaciłam o miękkie piżmo, które nadaje całej kompozycji wyjątkowy aromat. Nuta Positive to energetyczna porcja orzeźwienia lub jako antidotum na zmęczenie.


Skład: 100% naturalny wosk sojowy, naturalne olejki zapachowe z certyfikatem IFRA
Czas palenia świecy
180 ml do 35godzin
Intensywność zapachu: 5/5
Pojemność: 120ml
Knot: bawełniany

Wskazówki dotyczące pierwszego palenia świecy sojowej:
- poczekaj aż świeca wypali się w pełni tzn. po ścianki naczynia, dzięki temu unikniesz tunelowania świecy, które powoduje jej gaśnięcie i uniemożliwia wykorzystanie całego wosku.
- przed każdym zapaleniem świecy należy skrócić nieco knot, możesz ukruszyć go palcami lub skrócić przy pomocy nożyczek


Nr przedmiotu : 3752244
Kontakt z projektantem

Dostawa i płatność

Metody płatności

  • przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry Przelew bankowy
  • szybki przelew z PayU PayU
  • konto PayPal PayPal
  • karta płatnicza / kredytowa Karta bankowa
  • Zapłać później PayPo, Twisto
  • Zakup na raty - PayU Raty


Dostawa

Termin realizacji zamówienia to 3-4 dni roboczych.



Wysyłka z kraju : Polska

Zwroty i reklamacje

Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.

Zwroty

Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)

Reklamacje i rękojmia

Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)

Osoba odpowiedzialna, producent

pokaż szczegóły