Damski sweter z wełny alpaki Azul

Asombro

cena archiwalna
850,00
wybierz rozmiar
  • M niedostępny

Zamów podobne
sprzedane
Ulubione
swetry damskie  Damski sweter z wełny alpaki Azul 1swetry damskie  Damski sweter z wełny alpaki Azul 2swetry damskie  Damski sweter z wełny alpaki Azul 3swetry damskie  Damski sweter z wełny alpaki Azul

Szczegóły

To nie jest zwykły sweter. Za jego produkcją kryje się bardzo długa historia, od ponad rocznego pobytu założycielki marki w Peru, po wykonanie przez nią projektów swetrów, a następnie ich uszycie w Peru przez lokalnych rzemieślników. Dzięki temu mają możliwość pracy i otrzymania sprawiedliwej zapłaty.

Piękny, niebieski sweter wykonany całkowicie z wełny alpaki. Lekko rozszerzane rękawy mają ręcznie wyhaftowane kwiaty.

Tylna, wewnętrzna część swetra zawiera za to haft z imieniem osoby, która go tworzyła.

Wełna alpaki to naturalny materiał, który zaskakuje ciepłem, lekkością i miękkością. Jest trwała, nie nasiąka wilgocią i jest dobrze tolerowana przez alergików. Dlatego jest zaliczana do materiałów luksusowych.

Sweter zrobiony w Peru, z miłością.

Skład: 100 % wełna alpaki


Nr przedmiotu : 2810415
Kontakt z projektantem

Dostawa i płatność

Metody płatności

  • przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry Przelew bankowy
  • szybki przelew z PayU PayU
  • konto PayPal PayPal
  • karta płatnicza / kredytowa Karta bankowa
  • Zapłać później PayPo, Twisto
  • Zakup na raty - PayU Raty


Dostawa

Termin realizacji zamówienia to 3-4 dni roboczych.



Wysyłka z kraju : Polska

Zwroty i reklamacje

Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.

Zwroty

Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)

Reklamacje i rękojmia

Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)

Prawo konsumenta

Ten przedmiot wystawił przedsiębiorca. Każdy zakup, którego dokonujesz u niego jako konsument, jest chroniony na mocy przepisów konsumenckich. Oznacza to, że masz pewne prawa związane ze zwrotami, gwarancjami i inne, w zależności od przedmiotów, które kupisz, lub usług, które zlecisz. W zakup przedmiotu lub zlecenie usługi na Pakamera.pl zaangażowanych jest kilka podmiotów. Każdy z nich ma następujące obowiązki. Pakamera.pl: pełni funkcję pośrednią, dostarczając rozwiązania techniczne umożliwające zawarcie umowy; przyjmuje i płatności od Kupujących; przekazuje dane dostawy podane przez Kupująceg Sprzedającemu; informuje Sprzedającego o konieczności dostawy; przyjmuje zgłoszenia zwrotów/reklamacji od Kupujących; dokonuje zwrotu środków Kupującemu na zlecenie Sprzedającego; może uczestniczyć w komunikacji z Kupującym. Do obowiązków Sprzedającego przedsiębiorcy należy: wprowadzanie i wystawianie ofert na Pakamera; dostawa złożonych zamówień; komunikacja z Kupującym; uznawanie/odrzucanie zwrotów/reklamacji; przyjmowanie fizycznych zwrotów/reklamacji; potwierdzanie otrzymania zwrotu/reklamacji;zapewnienie gwarancji i innych praw konsumenta. Partner płatności: jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności online, a partnerzy logistyczni zajmujący się dostawą są odpowiedzialni za dostarczenie przedmiotów do Kupującego, jak opisano w ich Regulaminach.

Osoba odpowiedzialna, producent

pokaż szczegóły

Opinie klientów

Kamila Bezproblemowe zakupy
Patrycja Polecam serdecznie
Mirosława Wszystko ok!