Skąd pomysł na stworzenie marki?
Marka WEARWOOL jest wypadkową moich dwóch skrajnie różnych pasji. Artystyczna dusza i inżynierska precyzja połączyły się zachęcając do noszenia wełny. Swoją inżynierską dokładność przekładam na projekty, ponieważ bardzo dobrze wiem, że każdy szczegół ma znaczenie – dlatego tak starannie dbam o detale.
Jak powstała nazwa firmy WearWool? Co było inspiracją?
Misją marki WEARWOOL jest zachęcanie do noszenia naturalnej wełny, nazwa więc nie mogła być inna. Inspiracją przy tworzeniu marki są moje klientki. Zrobiłam już kilkaset swetrów, zużyłam kilogramy przędzy i uszczęśliwiłam setki kobiet, które stały się miłośniczkami wełny i tego miękkiego uczucia, którego doświadczyłam po raz pierwszy zanurzając się w sweter zrobionym z naturalnej, delikatnej przędzy.
Jak rozpoczęła się Twoja przygoda jako polskiego twórcy?
Najpierw tworzyłam dla siebie, potem dla przyjaciół bliższych i dalszych, którzy polecali mnie swoim przyjaciołom…
Co sprawia największą radość w prowadzeniu marki?
Zadowolenie klientów, dla mnie jako twórcy to największa radość jeśli produkty zyskują entuzjastów i miłośników wełny. Ogromną przyjemność sprawia mi również sam proces tworzenia. Marka WEARWOOL powstała przede wszystkim z pasji do dziewiarstwa i naturalnych materiałów.
Co jest Twoim największych hitem sprzedażowym?
Swetry. WEARWOOL'owe swetry to luksus na lata. Powstają z naturalnej wełny, wykorzystywanej w najbardziej ekskluzywnych domach mody na świecie. Sekretem jest selekcja wełny, robię to w taki sposób aby klientki poczuły się w swetrze WEARWOOL jak w drugiej skórze.
Z jakich materiałów korzystasz najchętniej?
Z najlepszej jakości włókien i szlachetnej przędzy, wykorzystuję wełnę przez duże W – tę z małych, rodzinnych firm, które wkładają serce w jej wytworzenie. Zwracam uwagę, by zwierzęta nie cierpiały przy strzyżeniu, środowisko przy farbowaniu a skóra przy noszeniu. Wełna pochodzi z małych hodowli od szczęśliwych owiec, alpak i kóz, które w ramach komfortowej sezonowej wizyty u fryzjera są strzyżone. Następnie runo przechodzi w wełnę i sprawę przejmujemy Ja, projektuje sweter i tworzę go w cudownej atmosferze ponieważ to moja pasja, celebruję ten proces.
Jak wygląda proces tworzenia nowego projektu?
Każda rzecz w marce WEARWOOL powstaje w cudownej, pełnej pasji atmosferze z naturalnych włókien i szlachetnej przędzy. Kunszt dziewiarski przyświeca mi od samego początku. Głęboko wierzę, że każdy szczegół ma znaczenie, dlatego tak starannie dbam o detale. Produkty WEARWOOL od samego początku posiadają dobrą energię. Wełna pochodzi z małych hodowli od szczęśliwych zwierząt a proces tworzenia pełen pasji, tak aby produkty WEARWOOL od samego początku miały zakodowaną w swoim DNA dobrą energię.
Jakie jest przeznaczenie Twoich produktów?
Mają misję by czule otulać swoich właścicieli.
Czy tworzysz spersonalizowane projekty? Jakie? Na czym polega personalizacja?
Tak, realizuję projekty Klientów w najdrobniejszym szczególe. Top on the top dla każdego znaczy coś innego, dlatego razem z Klientem tworzę idealny sweter, w którym poczuje się jak w drugiej skórze. Pomagam również odnaleźć komfort jaki zapewnia noszenie naturalnego włókna.
Najbardziej nietypowe zamówienie u WearWool?
Sweter dla panny młodej. Jest to wyjątkowy dzień dla każdej kobiety, dlatego musiał być perfekcyjny, idealny i wymarzony. To wyzwanie dla każdego projektanta ale był idealny.
Projekt, którym najchętniej pochwalę się całemu światu ...
Uwielbiam je wszystkie równie mocno, ciężko znaleźć ten jeden. Kocham moje klasyczne swetry z wełny merynosa ponieważ są miękkie i delikatne. Sprawdzają się idealnie zarówno w eleganckich jak i w casualowych stylizacjach. Nie wyobrażam sobie również mojej szafy bez szalonych, oryginalnych projektów, które tworzą główny element każdej stylizacji.
Na co klienci zwracają największą uwagę w oferowanych projektach?
Przede wszystkim skład oraz na jakość i precyzję wykonania. Na szczęście coraz więcej osób zwraca uwagę na materiał z jakiego wykonany jest produkt, sprawdza jak powstają produkty, stawia na polskie marki.
Kim jest odbiorca produktów WearWool? Określ idealnego klienta
Miłośnik wełny i tego cudownego uczucia jakie daje noszenie swetrów z naturalnej wełny.
Czym zaskakują Cię klienci?
Wzajemnie się zaskakujemy. Wiem, że niektóre klientki mają w szafie wyłącznie swetry z metką WEARWOOL co mnie niezmiernie cieszy i zaskakuje. Miłą niespodzianką jest również ich wiedza o wełnie, o jej pielęgnacji co nie było częste na początku powstania marki WEARWOOL. Mam coraz więcej świadomych klientów co mnie bardzo cieszy.
Co jest Twoją/Waszą codzienną inspiracją do pracy?
Ludzie, z którymi mamy przyjemność współpracować.
Gdzie poszukujesz inspiracji na najbliższy sezon/nowe kolekcje?
W sędziwych księgach i kolekcjach wielkich projektantów sprzed lat. Przeglądam biblioteczkę mojej babci, w której większość książek jest starszych ode mnie. Niesamowicie inspirujące są również podróże.
Jaki jest Twój styl na co dzień?
Delikatny, miękki i zmysłowy zupełnie taki, jak wełna.
3 rzeczy, których nie może zabraknąć w szafie...
Sweter, sweter, sweter - oczywiście ten od WEARWOOL!
Dzień w pracy zaczynam od...
Wybrania swetra, w którym spędzę kolejne godziny.
Nie wyobrażam sobie pracy bez...
Naturalnej wełny.