Ocena od 1 do 5 gwiazdek. Średnia ocen 5
zobacz więcej »


w******n
OPINIE Sunday is Monday
5/5
#1787099

Dzień dobry! To nie pomyłka, zamawiam ten plakat jeszcze raz - tym razem do kogoś, kto niebawem wybiera się do Kanady i przekaże go osobiście mojej przyjaciółce :) Dziękuję!

Wywiad z Sunday is Monday

Skąd pomysł na stworzenie marki?
Nazywam się Emilia Kołowacik i tworzę Sunday is Monday, markę inspirowaną jogą i aktywnym stylem życia oraz małe studio kreatywne. Marka powstała z doświadczeń z pracy z projektantami, miłości do jogi i życia.
Jak powstała nazwa firmy? Co było inspiracją?
Mój syn urodził się o 23.59 z niedzieli na poniedziałek. Sunday is Monday. Monday is Sunday. Co to za różnica :) Lubię niedziele i poniedziałki tak samo jak piątki.
Jak rozpoczęła się Twoja przygoda jako polskiego twórcy?
Pomysł spadł na mnie jak latosie jabłko i zaczęłam działać.
Co sprawia największą radość w prowadzeniu marki?
Praca ze wspaniałymi ludźmi, możliwość realizacji pomysłów.
Co jest Twoim największym hitem sprzedażowym?
Plakat Wdech wydech! Znajdziesz na nim zachętę do codziennego Powitania Słońca. To dynamiczna sekwencja, świetna dla każdego. 1 powtórzenie to tylko 30 sekund :)
Z jakich materiałów korzystasz najchętniej?
Papier, głowa.
Jak wygląda proces tworzenia nowego projektu?
Czerpię z jogi, relacji z ludźmi, z siebie

Jakie jest przeznaczenie Twoich produktów?
Dekoracja szkoły jogi, centrum fitness, spa, gabinetów terapeutycznych, oraz oczywiście domów.
Czy tworzysz spersonalizowane projekty? Jakie? Na czym polega personalizacja?
Oferuję współpracę przy kreacji wizualnej marki, projektu, eventu. Mam bogate doświadczenie w realizacji eventów w branży projektowej. Prowadzę warsztaty wykorzystujące podejście design thinking.
Najbardziej nietypowe zamówienie?
Wielka grafika na ścianę domu.
Projekt, którym najchętniej pochwalę się całemu światu ... to seria inspirowana jogą, choć należy podkreślić, że autorką rysunków jest Iza Kaczmarek-Szurek. Ja jestem kreatywną sprężyną i autorką pomysłów. Plakaty zdobyły nagrodę must have 2017, Lodz Design Festival. Polecialy też na Design Week do San Francisco/organizator: Spirit od Poland, Hidden Power, kwiecień 2018
Na co klienci zwracają największą uwagę w oferowanych projektach?
Żart, lekkość.
Kim jest odbiorca Twoich produktów? Określ idealnego klienta.
Powiedzmy ma na imię Magda. Ma 33 lata, mieszka w dość dużym mieście. Woli rower, niż cztery kółka, matę do ćwiczeń, ponad popcorn w multipleksie. Nie kupuje bez powodu. Ceni wygodę, mniej ponad więcej. Gwar....wśród przyjaciół. Nie lubi zgiełku, szumu i lansu. Wybiera las. Dobre życie. Jej motto życiowe: To nie problem, to przygoda.
Czym zaskakują Cię klienci?
Uśmiechem, entuzjazmem.
Co jest Twoją codzienną inspiracją do pracy?
Joga, życie, ludzie wokół, ja sama.
Gdzie poszukujesz inspiracji na najbliższy sezon/nowe kolekcje?
W życiu, na jodze, w relacjach, w sobie.
Jaki jest Twój styl na co dzień? 
Sukienki, dużo koloru.
3 rzeczy, których nie może zabraknąć w szafie ... Sukienka, legginsy i koszulka na jogę
Dzień w pracy zaczynam od … Zaplam świeczkę w kominku do aromaterapii i wlewam ulubiony olejek.
Nie wyobrażam sobie pracy bez … Chyba nie ma czegoś takiego. Może bez grawitacji byłoby trudno :)

CZYTAJ W MAGAZYNIE
ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER bądź na bieżąco z promocjami, rabatami i nowymi kolekcjami naszych marek