Ocena od 1 do 5 gwiazdek. Średnia ocen 5
zobacz więcej »


M*****Z
OPINIE Mi Bebe
5/5
#1822845

Szybka realizacja zamówienia, na bieżąco kontakt z projektantem, konstruktywne porady :) po prostu super, to cechy idealnego zamówienia:)

Wywiad z Mi Bebe


Skąd pomysł na stworzenie marki?
Inspiracją do założenia firmy Mi Babe był mój syn, dzięki któremu pasja do projektowania i szycia przekształciła się w wyjątkową markę. Miłość do mojej pociechy i dbałość o bezpieczeństwo produktów używanych przez synka od najmłodszych chwil, natchnęła mnie do tworzenia wyjątkowych w każdym calu, produktów tworzonych ręcznie z dbałością o szczegóły i oryginalny wygląd. Nasze motto brzmi „with special care & love”.
Jak powstała nazwa firmy? Co było inspiracją?
Inspiracją do nadania nazwy firmie Mi Babe były dzieci i ich mamy, marka miała kojarzyć się z dziećmi, miała być prosta w nazwie, łatwa do zapamiętania i wypowiedzenia jak również miała mieć nazwę międzynarodową.
Jak rozpoczęła się Twoja przygoda jako polskiego twórcy?
Inspiracją był syn, dla którego sama uszyłam wiele kolorowych rzeczy i ostatecznie zdecydowałam, że sprawia mi to wiele przyjemności i chciałabym taką radość dostarczyć również rodzicom innych dzieci, aby mogli rozjaśnić każdy dzień maluszka kolorowymi produktami i wnieść energię do dnia powszedniego.

Co sprawia największą radość w prowadzeniu marki?
Satysfakcja klientów i ich zadowolenie z produktów Mi Babe. Czerpię wiele radości jeśli mogę sprawić innym przyjemność przez uszycie własnoręcznie produktów pod indywidualne zamówienia. Cieszę się, że rodzice doceniają moją pracę oraz zaangażowanie oraz projekty.
Co jest Twoim największym hitem sprzedażowym?
Kocyki do fotelika, które wprowadziłam do sprzedaży w roku 2014 jako innowacyjny produkt. W sezonie letnim największą popularnością cieszą się produkty z linii bambusowej, a zwłaszcza otulacze bambusowe, chusteczki z daszkiem, wkładki do wózka i podusie antywstrząsowe jak również te do wózka w rozmiarze 30x35 cm.
Z jakich materiałów korzystasz najchętniej?
Najwięcej szyjemy w okresie letnim z wysokogatunkowej tkaniny z włókna bambusowego, a jeśli chodzi o tkaninę bawełnianą to zawsze najwyższej jakości.
Jak wygląda proces tworzenia nowego projektu?
Zawsze proces tworzenia powstaje w pierwszej kolejności w głowie, potem przenoszę, szkicuję produkt na kartkę. Kiedy mam już szkic i wymiary danego projektu przystępuję do uszycia nowego produktu, a następnie testuję go wraz ze swoim synkiem lub z bliską rodziną, która ma dzieci. Po testach zawsze wiemy co poprawić, by było jeszcze lepiej i by produkt był w pełni funkcjonalny. Dopiero potem wprowadzam produkt do sprzedaży.
Jakie jest przeznaczenie Twoich produktów?
Moje produkty przeznaczone są dla dzieci jak również dla ich rodziców. Tworzę wyjątkowe, kolorowe i funkcjonalne produkty, mające zastosowania przez lata. W ofercie firmy znajduje się bardzo szeroki asortyment począwszy od kocyków,podusi, wkładek, rożków, otulaczy, chustek, organizerów po drobne akcesoria jak klipsy do otulaczy czy zawieszki do smoczka. Klienci używając naszych produktów poczują się wyjątkowo, a codzienność zamienią w kolorowy świat, dzieci nie wyrzucą już kocyka z wózka, zabawki nie spadną na ziemię, a wszelkie akcesoria potrzebne na spacerze bez trudu posegregujemy w podręcznym organizerze.
Czy tworzysz spersonalizowane projekty? Jakie? Na czym polega personalizacja?
Zajmuję się również personalizacją produktów. Klient może otrzymać produkt szyty wyłącznie pod jego indywidualne zamówienie, jak kształt czy inne rozmiary produktu. Każdy klient tak na prawdę sam personalizuje produkt już na etapie jego kupna kiedy dokonuje wyboru tkanin z których chce zakupić produkt. Produkt również możemy spersonalizować wszywając dodatkową metkę do produktu, na której można napisać imię i nazwisko swojego dziecka, co przydaje się zwłaszcza przedszkolakom.
Najbardziej nietypowe zamówienie?
Nietypowym zamówieniem było bardzo dużego rozmiaru narzuta na łózko dla rodziców, jej rozmiar to 200x220 cm. Drugim takim był indywidualny projekt wkładki do wózka, wykonany poprzez wyłączny kontakt mailowy z klientem, klientka wysłała nam rozmiary siedziska oraz zdjęcia wózka i powiedziała co by chciała uzyskać. Udało się sprostać oczekiwaniom klientki i jej satysfakcja była dla mnie najcenniejsza.
Na co klienci zwracają największą uwagę w oferowanych projektach?
Często klienci patrzą przede wszystkim na wzory i materiały z jakich są uszyte produkty, oczekują wysokiej jakości i funkcjonalności produktów.
Kim jest odbiorca Twoich produktów? Określ idealnego klienta
To mama na pełen etat, zabiegana na co dzień przy obowiązkach domowych i często też łącząca pracę z domem i wychowaniem dzieci.
Czym zaskakują Cię klienci?
Zaskakują mnie kiedy potrafią docenić produkty i otrzymuję w zamian pochwały i docenienie mojej pracy.
Co jest Twoją/Waszą codzienną inspiracją do pracy?
Syn to moja największa inspiracja i motywacja do pracy.
Gdzie poszukujesz inspiracji na najbliższy sezon/nowe kolekcje?
Przede wszystkim sprawdzam potrzeby mam rozmawiając z nimi, monitorując prasę, media społecznościowe i rynek zagraniczny.
Jaki jest Twój styl na co dzień? 
Energiczna i pełna zapału do pracy mama biegająca w luźnych spodniach po domu. Lubię styl sportowy, nie krępujący ruchów a za razem bardzo wygodny.
3 rzeczy, których nie może zabraknąć w szafie... materiałów, nożyczek i nici:)
Dzień w pracy zaczynam od… szklanki herbaty zielonej dodającej energii na resztę dnia.
Nie wyobrażam sobie pracy bez… maszyny do szycia:)
 

ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER bądź na bieżąco z promocjami, rabatami i nowymi kolekcjami naszych marek