Mały ciepły skandynawski szalik Sophie apaszka alpaka i jedwab
splotomaniaa
128,00 zł 160,00 zł
-20%
promocja wygaśnie za 00h : 00m : 00sPoprzednia najniższa cena: 160,00 zł
Najniższa cena tego przedmiotu z ostatnich 30 dni przed obecną obniżką.
Ulubione
Rób zakupy w Pakamerze i odbierz rabat
- Za każde 1 zł wydane w Pakamerze przekazujemy na twoje konto 1 punkt.
- Po zgromadzeniu punktów możesz odebrać rabat na nieograniczony ilościowo zakup :)
Dołącz do Klubu Rabatowego i zacznij zbierać punkty.
ZOBACZ
Szczegóły
Mały szalik - apaszka wykonany w całości ręcznie na drutach z dwóch nitek wysokiej jakości miękkiej norweskiej włóczki.
Pierwsza to 100% superfine alpaca, w kolorze ametystowym, która jest włóknem nieprzetworzonym, co oznacza, że została tylko uprana oraz, że przed farbowaniem nie została poddana obróbce chemicznej.
Druga to 77% alpaka i 23% jedwab morwowy, w głębokim szarym kolorze.
Dzięki tej mieszance szalik otula szyję delikatnie i komfortowo, nie gryząc i nie drażniąc skóry.
Co ważne – ten model jest wyjątkowo wszechstronny. Można zawiązać go również na głowie jak szeroką opaskę–turban zamiast czapki, tworząc stylowy i modny akcent, idealny na chłodniejsze dni.
Szalik ma 140 cm długości oraz 13 cm szerokości w najszerszym miejscu, co nadaje mu charakterystyczny kształt mini–szala w stylu skandynawskim.
Świetnie sprawdzi się jako:
* elegancki dodatek do płaszcza,
* miękka apaszka do swetra czy sukienki,
* na głowie zamiast czapki,
* prezent dla miłośniczek rękodzieła i minimalistycznych, ponadczasowych akcesoriów.
Unikatowy, ręcznie dziergany, naturalny – stworzony, by nosić go z przyjemnością każdego dnia.
Aby zachować jego doskonały wygląd przez długi czas, zalecam pranie ręczne w temperaturze nieprzekraczającej 30 stopni Celsjusza oraz suszenie na płasko, pozwoli to utrzymać intensywność koloru oraz miękkość materiału.
Skład: 1 - 100% superfine alpaca, 2 - 77% alpaca, 23% silk
Wymiary: 140 cm x 13 cm.
Jeden egzemplarz. Wysyłka w 24 h.
Pierwsza to 100% superfine alpaca, w kolorze ametystowym, która jest włóknem nieprzetworzonym, co oznacza, że została tylko uprana oraz, że przed farbowaniem nie została poddana obróbce chemicznej.
Druga to 77% alpaka i 23% jedwab morwowy, w głębokim szarym kolorze.
Dzięki tej mieszance szalik otula szyję delikatnie i komfortowo, nie gryząc i nie drażniąc skóry.
Co ważne – ten model jest wyjątkowo wszechstronny. Można zawiązać go również na głowie jak szeroką opaskę–turban zamiast czapki, tworząc stylowy i modny akcent, idealny na chłodniejsze dni.
Szalik ma 140 cm długości oraz 13 cm szerokości w najszerszym miejscu, co nadaje mu charakterystyczny kształt mini–szala w stylu skandynawskim.
Świetnie sprawdzi się jako:
* elegancki dodatek do płaszcza,
* miękka apaszka do swetra czy sukienki,
* na głowie zamiast czapki,
* prezent dla miłośniczek rękodzieła i minimalistycznych, ponadczasowych akcesoriów.
Unikatowy, ręcznie dziergany, naturalny – stworzony, by nosić go z przyjemnością każdego dnia.
Aby zachować jego doskonały wygląd przez długi czas, zalecam pranie ręczne w temperaturze nieprzekraczającej 30 stopni Celsjusza oraz suszenie na płasko, pozwoli to utrzymać intensywność koloru oraz miękkość materiału.
Skład: 1 - 100% superfine alpaca, 2 - 77% alpaca, 23% silk
Wymiary: 140 cm x 13 cm.
Jeden egzemplarz. Wysyłka w 24 h.
- Materiał: alpaka, jedwab
- Okazja: imprezowa, do pracy, codzienna
- Rozmiar: mały
- Sezon: wiosna, zima, jesień
- Styl: romantyczny, nowoczesny, boho, casualowy, elegancki
- Typ szala: klasyczny
- Wykończenie: gładkie brzegi
Nr przedmiotu : 4148936
Dostawa i płatność
Metody płatności
Dostawa
Termin realizacji zamówienia to 1 dni roboczych.
Wysyłka z kraju : Polska
- przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry

- szybki przelew z PayU
- konto PayPal
- karta płatnicza / kredytowa
- Zapłać później
- Zakup na raty - PayU

Dostawa
Termin realizacji zamówienia to 1 dni roboczych.
Wysyłka z kraju : Polska
Zwroty i reklamacje
Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.
Zwroty
Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)
Reklamacje i rękojmia
Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)
Prawo konsumenta
Ten przedmiot wystawił przedsiębiorca. Każdy zakup, którego dokonujesz u niego jako konsument, jest chroniony na mocy przepisów konsumenckich. Oznacza to, że masz pewne prawa związane ze zwrotami, gwarancjami i inne, w zależności od przedmiotów, które kupisz, lub usług, które zlecisz. W zakup przedmiotu lub zlecenie usługi na Pakamera.pl zaangażowanych jest kilka podmiotów. Każdy z nich ma następujące obowiązki. Pakamera.pl: pełni funkcję pośrednią, dostarczając rozwiązania techniczne umożliwające zawarcie umowy; przyjmuje i płatności od Kupujących; przekazuje dane dostawy podane przez Kupująceg Sprzedającemu; informuje Sprzedającego o konieczności dostawy; przyjmuje zgłoszenia zwrotów/reklamacji od Kupujących; dokonuje zwrotu środków Kupującemu na zlecenie Sprzedającego; może uczestniczyć w komunikacji z Kupującym. Do obowiązków Sprzedającego przedsiębiorcy należy: wprowadzanie i wystawianie ofert na Pakamera; dostawa złożonych zamówień; komunikacja z Kupującym; uznawanie/odrzucanie zwrotów/reklamacji; przyjmowanie fizycznych zwrotów/reklamacji; potwierdzanie otrzymania zwrotu/reklamacji;zapewnienie gwarancji i innych praw konsumenta. Partner płatności: jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności online, a partnerzy logistyczni zajmujący się dostawą są odpowiedzialni za dostarczenie przedmiotów do Kupującego, jak opisano w ich Regulaminach.
Bezpieczeństwo, zgodność
Osoba odpowiedzialna, producent
Zwroty
Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)
Reklamacje i rękojmia
Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)
Prawo konsumenta
Ten przedmiot wystawił przedsiębiorca. Każdy zakup, którego dokonujesz u niego jako konsument, jest chroniony na mocy przepisów konsumenckich. Oznacza to, że masz pewne prawa związane ze zwrotami, gwarancjami i inne, w zależności od przedmiotów, które kupisz, lub usług, które zlecisz. W zakup przedmiotu lub zlecenie usługi na Pakamera.pl zaangażowanych jest kilka podmiotów. Każdy z nich ma następujące obowiązki. Pakamera.pl: pełni funkcję pośrednią, dostarczając rozwiązania techniczne umożliwające zawarcie umowy; przyjmuje i płatności od Kupujących; przekazuje dane dostawy podane przez Kupująceg Sprzedającemu; informuje Sprzedającego o konieczności dostawy; przyjmuje zgłoszenia zwrotów/reklamacji od Kupujących; dokonuje zwrotu środków Kupującemu na zlecenie Sprzedającego; może uczestniczyć w komunikacji z Kupującym. Do obowiązków Sprzedającego przedsiębiorcy należy: wprowadzanie i wystawianie ofert na Pakamera; dostawa złożonych zamówień; komunikacja z Kupującym; uznawanie/odrzucanie zwrotów/reklamacji; przyjmowanie fizycznych zwrotów/reklamacji; potwierdzanie otrzymania zwrotu/reklamacji;zapewnienie gwarancji i innych praw konsumenta. Partner płatności: jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności online, a partnerzy logistyczni zajmujący się dostawą są odpowiedzialni za dostarczenie przedmiotów do Kupującego, jak opisano w ich Regulaminach.
Bezpieczeństwo, zgodność
Załącznik 1
Osoba odpowiedzialna, producent
pokaż szczegóły






















