kubota-sklep.jpg

Wywiad z Kubota

Skąd pomysł na stworzenie marki?
Inspirację wykreował sam rynek. W Polsce brakowało wysokojakościowych klapków o nieoczywistym designie. A w naszym kraju klapki to Kubota. Stąd pomysł i decyzja o reaktywacji tej legendarnej marki w zupełnie nowym, świeżym wydaniu. Nowe Kuboty to produkt premium, 100% made in Poland.
Jak powstała nazwa firmy? Co było inspiracją?
Kubota w języku chińskim znaczy „zadbane”. Klapki Kubota dbają o stopy.
Jak rozpoczęła się Twoja przygoda jako polskiego twórcy?
Temat reaktywacji Kuboty zaczął naturalnie, aczkolwiek nieśmiale krążyć w naszych rozmowach. Zdawaliśmy sobie sprawę z tego, że zmierzenie się z pewną otoczką „kultowości” klapków Kubota będzie trudne. Z czasem uznaliśmy jednak, że to jest jedyna słuszna droga, a my mamy konkretny plan, dlatego musimy spróbować.
Co sprawia największą radość w prowadzeniu marki?
Silna społeczność #kubotafriends i !

kubota-kontakt.jpg

Co jest Twoim największym hitem sprzedażowym?
Złote Kuboty – ich popularność przerosła najśmielsze oczekiwania :) Klienci darzący sentymentem lata 90. oraz klimat polskiej kinematografii tamtych lat często pytali się o model Retro Grucha, designem nawiązujący do postaci Grucha z kultowego filmu Olafa Lubaszenko „Chłopaki nie płaczą”.
Z jakich materiałów korzystasz najchętniej?
Korzystamy wyłącznie z najwyższej jakości materiałów produkowanych czy przetwarzanych przez polskich przedsiębiorców. Ogromną radością jest wyszukiwanie nieoczywistych rozwiązań np. ekoskóra hologramowa przy modelu Retro Disco.
Jak wygląda proces tworzenia nowego projektu?
Klapki Kubota to kwintesencja fantazji, użyteczności i jakości. Co ważne, materiały, produkcja oraz montaż każdego elementu klapka odbywa się u nas w kraju. Począwszy od produkcji form obuwniczych, przez wylewanie podeszew i przeszycia, wszystko robimy w Polsce, żeby móc osobiście sprawować kontrolę jakości nad całym procesem.
Jakie jest przeznaczenie Twoich produktów?
Klapki Kubota można nosić zawsze i wszędzie. W domu, jak i w plenerze. 
Czy tworzysz spersonalizowane projekty? Jakie? Na czym polega personalizacja?
Personalizowane Kuboty już niedługo znajdą się w naszej ofercie.
Najbardziej nietypowe zamówienie? Dużą przyjemność sprawił nam model przygotowany z Netflixem z okazji premiery nowego sezonu „Orange Is the New Black” przygotowywany z materiałów dostępnych w więzieniu. 
Projekt, którym najchętniej pochwalę się całemu światu ...Klienci kochają złote Kuboty, my również ?
Na co klienci zwracają największą uwagę w oferowanych projektach? Przede wszystkim zwracają uwagę na design, jakość materiałów i precyzję wykończenia.
Kim jest odbiorca Twoich produktów? Określ idealnego klienta Idealnym klientem jest każdy komu nie jest obce uczucie swobody stóp.  To misja Kuboty. Uwolnić stopy!
Czym zaskakują Cię klienci? Niepohamowaną miłością i masą pozytywnych opinii :)
Co jest Waszą codzienną inspiracją do pracy? Kibicuje nam masa fajnych osób, które widzą, że wspieramy ruch Fashion Revolution. Nie chcemy ich zawieźć.
Gdzie poszukujesz inspiracji na najbliższy sezon/nowe kolekcje? 
Na trasie od osiedlowego trzepaka, przez boczne ulice miast, ostatnie piętra wieżowców, po muzeum sztuki współczesnej.
Jaki jest Twój styl na co dzień? Ktoś już kiedyś słusznie zauważył, że Kubota to nie tylko klapki, to styl życia… My również kierujemy się tą dewizą na co dzień.
3 rzeczy, których nie może zabraknąć w szafie...Klapki, skarpetki i worek Kubota ?
Dzień w pracy zaczynam od... Krótkiej prasówki i e-prasówki, sprawdzenia poczty i kont marki w social media oraz … klaśnięcia stopami w klapkach ? 
Nie wyobrażam sobie pracy bez...Paru promieni słońca i klapków na stopach ☀️

CZYTAJ W MAGAZYNIE
ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER bądź na bieżąco z promocjami, rabatami i nowymi kolekcjami naszych marek