hania-beauty-sklep.jpg

Wywiad z Hania beauty

Skąd pomysł na stworzenie marki?
Zawsze kochałam kosmetyki, testowałam niezliczoną liczbę marek. Stałam się tym samym bardzo wybredną konsumentką. Chciałam podzialić się moimi spostrzeżeniemi z innymi, dlatego założyłam sklep, który zbiera najbardziej wyselekcjonowane kosmetyki naturalne, które sprawdziłam na sobie.
Jak powstała nazwa firmy? Co było inspiracją? Moje imię ;)
Jak rozpoczęła się Twoja przygoda jako polskiego twórcy?
Najpierw był blog, potem sklep, a na samym końcu postanowiłam, że chcę stworzyć własne kosmetyki, których będę pewna na sto procent. Tak też się stało i zaczęłam tworzyć swoje produkty Hania Beauty.
Co sprawia największą radość w prowadzeniu marki?
W prowadzeniu marki najfajniejsze jest to, że robisz coś niezależnie od samego początku do końca. Masz kontrole nad każdym etapem produkcji i możesz dopracować najdrobiejszy szczegół.
Co jest Twoim największych hitem sprzedażowym?
Moim największym hitem sprzedażowym są peelingi Hania Beauty oraz maski korańskie, które klientki po prostu pokochały.
Jak wygląda proces tworzenia nowego projektu?
Jest to bardzo długi i mozolny proces, trzeba mieć dużą wiedzę na temat składników kosmetycznych tak, by odpowiednio je ze sobą połączyć i aby miały odpowiednie działanie. Należy wiedzieć, co chce się uzyskać i otoczyć się odpowiednimi specjalistami, którzy doradzą i posłużą fachową radą odnośnie kosmetyków. Końcowym etapem jest dobranie odpowiedniego i funkcjonalnego opakowania, które posłuży klientkom w odpowiedni sposób.
Z jakich materiałów korzystasz najchętniej?
Chętnie czytam opinię niezależnych blogerek, które opisują własne doświadczenia na temat produktów kosmetycznych.

hania-beauty-kontakt.jpg


Jakie jest przeznaczenie Twoich produktów?
 Moje produkty są pielęgnacyjne, opierają się na składnikach naturalnych.
Czy tworzysz spersonalizowane projekty?
Każda moja przesyłka jest spersonalizowana. Do przesyłki dołączam listy do klientek, w których znajdują kilka słów na tematy kosmetyków i pielęgnacji.
Najbardziej nietypowe zamówienie?
U mnie nie ma nietypowych zamówień, każda klientka zamawia to, co jest dla niej aktualnie pomocne, by zadbać o siebie w określony sposób. Często klientki zanim coś zamówią szukają u mnie porady, jaki kosmetyk jest dla niej odpowiedni.
Projekt, którym najchętniej pochwalę się całemu światu...
Takie produkty jeszcze przede mną.
Na co klienci zwracają największą uwagę w oferowanych projektach?
Klienci najczęściej zwracają uwagę na skład kosmetyków i efekt, który dzięki nim uzyskają.
Kim jest odbiorca Twoich produktów? Określ idealnego klienta
Moimi klientkami najczęściej są kobiety młode w wieku 20-35 lat, które dbają o siebie i lubią szukać nowych produktów naturalnych.
Czym zaskakują Cię klienci?
Klientki zaskakują mnie najczęściej swoją ogromną wiedzą i świadomością na temat produktów.
Co jest Twoją codzienną inspiracją do pracy?
Inspirują mnie moje klientki i osoby, które do mnie piszą. Bez nich moja praca nie miałaby sensu.
Gdzie poszukujesz inspiracji na nowe produkty?
Inspirację czerpię od moich klientek i koleżanek, z którymi wymieniamy się doświadczeniem i spostrzeżeniami.
Jaki jest Twój styl na co dzień?
Lubię styl elegancki i kobiecy.
3 rzeczy, których nie może zabraknąć w szafie... dobrej jakości jeansów, różowej bluzki, lekkiej i dziewczęcej sukienki.
Dzień w pracy zaczynam od... bardzo mocnej herbaty , pysznego śniadania i siłowni, która budzi mnie do działania. Zdziwieni? Tak moją pracę jestem w stanie wykonywać poprzez telefon, więc często nawet biegając na bieżni jestem w pracy.
Nie wyobrażam sobie pracy bez... klientek oraz przyjaciół, którzy inspirują mnie do pracy.

ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER bądź na bieżąco z promocjami, rabatami i nowymi kolekcjami naszych marek