Wywiad z Furelle

Skąd pomysł na stworzenie marki?
To kwestia przypadku, pojawiła się możliwość połączenia butiku z pracownią krawiecką, więc z niej skorzystaliśmy. Nie ma drugiego takiego miejsca w Polsce w centrum handlowym, gdzie można przyjść, kupić i od razu przerobić ubrania.
Jak powstała nazwa firmy? Co było inspiracją?
Furelle z niemieckiego i francuskiego oznacza: Dla Niej
Jak rozpoczęła się Twoja przygoda jako polskiego twórcy?
Od 2012 roku prowadzę nietypowy koncept w Silesia City Center - markę odzieżową wraz z pracownią. Jako Projektantka nie uznaję kompromisów, jestem przekonana, że tylko wysoka jakość tkanin, doskonała jakość odszycia, ciągłe ulepszanie technologii, nowoczesne zaplecze maszynowe oraz miła atmosfera i wysoka jakość obsługi klienta może w dzisiejszych czasach przynieść zawodowy sukces.
Co sprawia największą radość w prowadzeniu marki?
Tworzenie nowych kolekcji.
 

Co jest największym hitem sprzedażowym marki Furelle?
Zdecydowanie kobiece sukienki i garnitury
Z jakich materiałów korzystasz najchętniej?
Z  wysokiej jakości tkanin
Jakie jest przeznaczenie Twoich produktów?
Nasza kobiecość nie polega na falbanach i kwiatach, ale na klasyce, dopasowaniu i materiałach wysokiej jakości. Kolekcja jest odpowiedzią na współczesne trendy, ale przykładamy dużą wagę do tego, aby nasze ubrania nie dezaktualizowały się po jednym sezonie. Marynarka kupiona trzy lata temu będzie nadal wyglądać dobrze. 
Czy tworzysz spersonalizowane projekty? Jakie? Na czym polega personalizacja?
Jesteśmy miejscem wyjątkowym, cały bowiem proces twórczy, wykonanie, prezentacja i sprzedaż ubrań odbywa się w jednym miejscu. Tą kompleksowość umożliwia nam sporych rozmiarów szwalnia, która znajduje się na tyłach salonu. Odwiedzając Nas masz możliwość nie tylko wyboru spośród szerokiej oferty wzorów, ale także bogatej palety materiałów, z których możemy daną rzecz, specjalnie dla Ciebie odszyć. Nanoszenie drobnych poprawek, dopasowanie fasonu pod twoją figurę jest możliwe dzięki obecności i profesjonalnemu doradztwu naszych dziewczyn. Klienci cenią zindywidualizowaną modę. 
Kim jest odbiorca Twoich produktów? Określ idealnego klienta
Targetujemy ją do klientek powyżej 35. roku życia. Minimalizm, proste kroje, dopasowana talia.
Co jest Twoją codzienną inspiracją do pracy?
Kobiety. Klientki.
Gdzie poszukujesz inspiracji na najbliższy sezon/nowe kolekcje?
W otaczającym świecie, klientkach oraz ikonach mody.
Jaki jest Twój styl na co dzień? 
Bardzo kobiecy.
3 rzeczy, których nie może zabraknąć w szafie... Klasyczna sukienka Furelle w kolorze czerwonym, chabrowy dopasowany garnitur i biała bluza
Dzień w pracy zaczynam od...  Filiżanki kawy
Nie wyobrażam sobie pracy bez... Zespołu

CZYTAJ W MAGAZYNIE
ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER bądź na bieżąco z promocjami, rabatami i nowymi kolekcjami naszych marek