Długi szal

The North Ball

160,00
Ulubione
Zwrot do 14 dni
Bezpieczne zakupy w Pakamera.pl
+160pkt, oszczędzaj z Klubem rabatowym
Rób zakupy w Pakamerze i odbierz rabat
  • Za każde 1 zł wydane w Pakamerze przekazujemy na twoje konto 1 punkt.
  • Po zgromadzeniu punktów możesz odebrać rabat na nieograniczony ilościowo zakup :)


    Dołącz do Klubu Rabatowego i zacznij zbierać punkty.

    ZOBACZ
szale damskie Długi szal 1szale damskie Długi szal 2szale damskie Długi szal 3szale damskie Długi szal 4szale damskie Długi szal 5szale damskie Długi szal 6szale damskie Długi szal

Szczegóły

Cześć!

Przedstawiam Wam długi szal z serii Norðurljós*.
Wykonany jest on ręcznie drobnym splotem z miękkiej, niegryzącej i przyjemnej w dotyku włóczki.
Kolorami dominującymi są tu błękity, turkusy, zielenie, granaty i biele tworzące przyjemny melanż przywołujący na myśl zorzę polarną.

Wymiary:
szerokość: 24 cm
długość: 150 cm

Szalik nie tylko będzie kolorowym uzupełnieniem zimowej stylizacji, ale też dzięki 53% zawartości wełny w składzie włóczki ogrzeje w chłodne dni.

* Norðurljós - z islandzkiego "zorza polarna" - jeden z największych symboli dalekiej Północy i najpiękniejszych zjawisk świetlnych na Ziemi


Pssst! Jeśli chciałabyś/chciałbyś zamówić szal w innym kolorze albo dokupić do zestawu opaskę bądź czapkę - zajrzyj na moje pozostałe oferty lub daj znać jakie masz życzenia, na pewno coś wymyślimy :)


SKŁAD:
- 53% wełna
- 47% akryl

CZYSZCZENIE I PIELĘGNACJA:
Aby szalikdługo Ci służył, zachowując swój kształt i rozmiar zalecam:
- prać ręcznie w maksymalnie 30 stopniach - najlepiej z płynem do prania wełny z dodatkiem lanoliny
- nie wyżymać, a delikatnie wycisnąć nadmiar wody
- suszyć na płasko - na przykład rozkładając na ręczniku
- nie prasować - no bo po co? :)

  • Materiał: wełna, akryl
  • Sezon: zima
  • Styl: casualowy
  • Typ szala: klasyczny


Nr przedmiotu : 3247171
Kontakt z projektantem

Dostawa i płatność

Metody płatności

  • przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry Przelew bankowy
  • szybki przelew z PayU PayU
  • konto PayPal PayPal
  • karta płatnicza / kredytowa Karta bankowa
  • Zapłać później PayPo, Twisto
  • Zakup na raty - PayU Raty


Dostawa

Termin realizacji zamówienia to 1-2 dni roboczych.



Wysyłka z kraju : Polska

Zwroty i reklamacje

Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.

Zwroty

Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)

Reklamacje i rękojmia

Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)

Prawo konsumenta

Ten przedmiot wystawił przedsiębiorca. Każdy zakup, którego dokonujesz u niego jako konsument, jest chroniony na mocy przepisów konsumenckich. Oznacza to, że masz pewne prawa związane ze zwrotami, gwarancjami i inne, w zależności od przedmiotów, które kupisz, lub usług, które zlecisz. W zakup przedmiotu lub zlecenie usługi na Pakamera.pl zaangażowanych jest kilka podmiotów. Każdy z nich ma następujące obowiązki. Pakamera.pl: pełni funkcję pośrednią, dostarczając rozwiązania techniczne umożliwające zawarcie umowy; przyjmuje i płatności od Kupujących; przekazuje dane dostawy podane przez Kupująceg Sprzedającemu; informuje Sprzedającego o konieczności dostawy; przyjmuje zgłoszenia zwrotów/reklamacji od Kupujących; dokonuje zwrotu środków Kupującemu na zlecenie Sprzedającego; może uczestniczyć w komunikacji z Kupującym. Do obowiązków Sprzedającego przedsiębiorcy należy: wprowadzanie i wystawianie ofert na Pakamera; dostawa złożonych zamówień; komunikacja z Kupującym; uznawanie/odrzucanie zwrotów/reklamacji; przyjmowanie fizycznych zwrotów/reklamacji; potwierdzanie otrzymania zwrotu/reklamacji;zapewnienie gwarancji i innych praw konsumenta. Partner płatności: jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności online, a partnerzy logistyczni zajmujący się dostawą są odpowiedzialni za dostarczenie przedmiotów do Kupującego, jak opisano w ich Regulaminach.

Osoba odpowiedzialna, producent

pokaż szczegóły