Czapka zimowa wełna z Peru

Pasje Mony

cena archiwalna
149,00
Zamów podobne
sprzedane
Ulubione
czapki damskie Czapka zimowa wełna z Peru

Szczegóły

Czapka zimowa

Fantastyczna włóczka, która jest przemiła w dotyku i nie ma mowy, że gryzie!!!


 65% wełny i 35% superfine alpaca. W tej mieszance, alpaka nadaje jedwabistą strukturę, a wełna sprawia, że czapka zachowuje swój kształt. Włókna są nieprzetworzone, co oznacza, że wełna została tylko uprana oraz, że przed farbowaniem nie została poddana obróbce chemicznej. Stawiając nacisk na najwyższą jakość wełny, uzyskiwana jest zarówno idealna forma jak i doskonała jakość jej struktury.

Kolor karmel

Ponieważ jest naturalnie barwiona możliwe są różnice pomiędzy poszczególnymi motkami oraz co za tym idzie produktami.

Wełna z merynosa jest pozyskiwana ze zwierząt hodowanych na wolności w Ameryce Południowej. Ponadto producent tej włóczki deklaruje, że zwierzęta te nie poddaje się mulesingowi.

Pranie ręczne, max 30°C / suszyć rozłożone na płasko

Wymiar na płasko
Szerokość 22 cm
Długość 27 cm

Pasuje na rozmiaru 52-56


Nr przedmiotu : 3582634
Kontakt z projektantem

Dostawa i płatność

Metody płatności

  • przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry Przelew bankowy
  • szybki przelew z PayU PayU
  • konto PayPal PayPal
  • karta płatnicza / kredytowa Karta bankowa
  • Zapłać później PayPo, Twisto
  • Zakup na raty - PayU Raty


Dostawa

Termin realizacji zamówienia to 3-4 dni roboczych.



Wysyłka z kraju : Polska

Zwroty i reklamacje

Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.

Zwroty

Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)

Reklamacje i rękojmia

Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)

Prawo konsumenta

Ten przedmiot wystawił przedsiębiorca. Każdy zakup, którego dokonujesz u niego jako konsument, jest chroniony na mocy przepisów konsumenckich. Oznacza to, że masz pewne prawa związane ze zwrotami, gwarancjami i inne, w zależności od przedmiotów, które kupisz, lub usług, które zlecisz. W zakup przedmiotu lub zlecenie usługi na Pakamera.pl zaangażowanych jest kilka podmiotów. Każdy z nich ma następujące obowiązki. Pakamera.pl: pełni funkcję pośrednią, dostarczając rozwiązania techniczne umożliwające zawarcie umowy; przyjmuje i płatności od Kupujących; przekazuje dane dostawy podane przez Kupująceg Sprzedającemu; informuje Sprzedającego o konieczności dostawy; przyjmuje zgłoszenia zwrotów/reklamacji od Kupujących; dokonuje zwrotu środków Kupującemu na zlecenie Sprzedającego; może uczestniczyć w komunikacji z Kupującym. Do obowiązków Sprzedającego przedsiębiorcy należy: wprowadzanie i wystawianie ofert na Pakamera; dostawa złożonych zamówień; komunikacja z Kupującym; uznawanie/odrzucanie zwrotów/reklamacji; przyjmowanie fizycznych zwrotów/reklamacji; potwierdzanie otrzymania zwrotu/reklamacji;zapewnienie gwarancji i innych praw konsumenta. Partner płatności: jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności online, a partnerzy logistyczni zajmujący się dostawą są odpowiedzialni za dostarczenie przedmiotów do Kupującego, jak opisano w ich Regulaminach.

Osoba odpowiedzialna, producent

pokaż szczegóły

Opinie klientów

Ewa dziękuję za transakcję