Ciepliki

Kontakt z projektantem
Dodaj do ulubionych

Jeśli masz dosyć banalnych nadruków na kubkach, witaj w domu! Samodzielnie wytwarzamy i własnoręcznie malujemy nasze kochane Ciepliki :) Ta praca to spełnienie naszych marzeń o twórczej pracy w domowym zaciszu. Zapraszamy do naszego świata!

 

OPINIE Ciepliki

s*****u
★★★★★

Od kiedy kubek przyszedł w paczce kurierskiej, przelały się przez niego baseny gorących herbat przeróżnej maści, a ten nawet nie drgnął. Podejrzewam, że ukradkiem poprawia smak porannej kawy. Każdemu polecam taki kubek!
E********0
★★★★★

Bardzo dziękuję za filiżankę. Jest piękna :)
s*******u
★★★★★

Przepiękne filiżanki, super jakoś. Kupione jako prezent ślubny. Para młoda była bardzo zadowolona. Poleca.
m*****
★★★★★

Filiżanki piękne, doszły bez żadnego uszkodzenia. Na pewno coś jeszcze zakupię!
a*****z
★★★★★

Serdecznie dziękuję za filiżankę - będzie pięknym prezentem dla mojej mamy, która je kolekcjonuje. Bardzo dziękuję!
ciepliki-9893.jpg

Wywiad z Ciepliki

Skąd pomysł na stworzenie marki?
Ciepliki nie powstałyby, gdyby nie narastająca tęsknota za twórczą pracą w domu i pragnienie stworzenia czegoś, co wywoła ciepłe uczucia u Odbiorców. Coraz częściej zwracałam uwagę na to, co mówią o mnie – i do mnie! – przedmioty, jakich używam na co dzień. I po jakimś czasie zdałam sobie sprawę, że na rynku wciąż nie ma w 100% takich kubków, jakie mi się marzą, a moim zadaniem – i nowym celem w życiu – będzie stworzyć cały wachlarz takich optymistycznych kubków! Gdzieś głęboko w moim umyśle czekał też listeczkowy wzorek – który prawie 10 lat wcześniej namalowałam sobie na paznokciach. Tak bardzo mi się spodobał, że wiedziałam, że w przyszłości wykorzystam go do czegoś zupełnie nowego!2.  Jak Jak powstała nazwa firmy? Co było inspiracją?
Nazwa koniecznie miała zawierać w sobie jakieś ciepełko ? Najpierw wymyśliłam „Ciepłe Słówka”, ale wiedziałam, że to jeszcze nie jest strzał w 10 -tkę, dopóki nie zaświtały mi w głowie CIEPLIKI !

ciepliki-6552.jpg

Jak rozpoczęła się Twoja przygoda jako polskiego twórcy?
Ciepliki swoje pierwsze kroki stawiały pod skrzydłami Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości, ale zachęcona ciepłym odzewem pierwszych Odbiorców, już po miesiącu złożyłam wniosek o dotację na założenie własnej działalności i w maju 2017 roku ostrożnie wypłynęłam na "głębokie wody". Ale taki najwcześniejszy debiut Cieplików miał miejsce w grudniu 2016 roku -  to był spontaniczny zryw na tydzień przed bożonarodzeniowym kiermaszem, kiedy to na łeb na szyję zabrałam się do malowania pierwszych Cieplików - to wtedy powstały wszystkie najważniejsze Cieplikowe hasła ("Oczekuj dobrego", "Nie bój się", "Cieszmy się sobą", "Celebruj codzienność"...) 
Co sprawia największą radość w prowadzeniu marki?
Wolność tworzenia! Możliwość pracy na własny rachunek, na własnych zasadach. Poczucie sprawczości, kreowania wymarzonej rzeczywistości. A odkąd do Cieplików dołączył mój Mąż, to poczucie jeszcze się wzmocniło. Nasza wspólna codzienność wypełniona jest tym, co lubimy robić... a cały czas jest co robić! 
Jakie jest przeznaczenie Twoich produktów? Ciepliki są przeznaczone do picia, głaskania i łagodzenia wszelkich napięć! Absolutnie nie powinny stać bezczynnie na półce. Co więcej - nie straszna im nawet kąpiel w zmywarce.
Jak wygląda proces tworzenia nowego projektu?
Odkąd maluję na naszej ceramice, proces tworzenia jest bardzo długi i złożony! Projekt kubka lub filiżanki najpierw trzeba zaprojektować w programie do grafiki 3d, później wydrukować model, na podstawie tego modelu powstają formy do odlewania kubków, później w te formy wlewana jest masa ceramiczna. Po jej zastygnięciu wyjmujemy surowy kubek, który trzeba oskrobać za pomocą ostrego skalpela, a potem wygładzić używając wilgotnej  gąbki. Następnie ceramika wypalana jest po raz pierwszy w temperaturze 900 stopni Celsjusza - na biskwit. Po ostygnięciu i obmyciu biskwitu z kurzu jest on gotowy do szkliwienia, a później wypału w temperaturze 1240 stopni Celsjusza. Na tym etapie kubki są gotowe do malowania. 
Co jest Twoim największym hitem sprzedażowym?
Cieplikowy Wzór Listeczkowy - bez dwóch zdań! Zwłaszcza listeczki ombre w różnych wersjach kolorystycznych.  A na drugim miejscu - kubki z górskim motywem, z którymi zresztą mocno się identyfikuję.
Na co klienci zwracają największą uwagę w oferowanych projektach? 
Najczęściej zamawiają własne dedykacje, imiona i daty otulone Cieplikowymi listeczkami.
Kim jest odbiorca Twoich produktów? Określ idealnego klienta 
To w zdecydowanej większości Panie - nieco młodsze lub starsze ode mnie i podobnie jak ja lubiące niecodzienne przedmioty codziennego użytku. Ale też miło mi się robi, gdy Cieplika zamawiają Panowie - najczęściej dla swoich Partnerek lub Mam. W kontakcie przez Internet czasami trudno określić, jakiego rodzaju są to Odbiorcy - z niektórymi uzgadniamy szczegóły krótko i zwięźle, ale zdarzają się też tacy, z którymi wdaję się w długie rozmowy o wszystkim i o niczym -  i uwielbiam to! A najbardziej lubię te chwile podczas różnych kiermaszów, gdy obserwuję twarze przechodniów i gdy mijają nasze stoisko, zwalniają kroku, twarz rozjaśnia im uśmiech i na głos odczytują kolejne hasła na kubkach... A chwilę później już w najlepsze dyskutujemy o różnych rzeczach - nie tylko o Cieplikach. Bo jeśli jeszcze nie zauważyliście, to straszna ze mnie gaduła!

kolekcje
ARCHIWUM
bądź na bieżąco z promocjami, rabatami i nowymi kolekcjami naszych marek

FacebookInstagramPinterest
Pakamera ® Copyright © 2005 - 2020
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu