Ciepła zapinana apaszka lub chusta dla dziewczynki z wełną merino

splotomaniaa

190,00
Zamów podobne
sprzedane
Ulubione
szale damskie Ciepła zapinana apaszka lub chusta dla dziewczynki z wełną merino 1szale damskie Ciepła zapinana apaszka lub chusta dla dziewczynki z wełną merino 2szale damskie Ciepła zapinana apaszka lub chusta dla dziewczynki z wełną merino 3szale damskie Ciepła zapinana apaszka lub chusta dla dziewczynki z wełną merino

Szczegóły

Chustę / apaszkę wykonałam na szydełku z myślą o komforcie i stylu, wykorzystując włóczkę Papatya Angora, która zachwyca swoją miękkością i delikatnością. Połączenie 20% wełny merynosów znanej z doskonałych właściwości termoizolacyjnych, z 80% akrylu sprawia, że jest to idealny wybór na chłodniejsze dni. Ta chusta to nie tylko praktyczny dodatek, ale także stylowy element garderoby.

Apaszka pasuje do różnorodnych stylizacji, dzięki temu jest niezwykle praktycznym dodatkiem do każdej garderoby. Można ją elegancko zapiąć na guzik, podkreślając szyk lub swobodnie zawiązać, co wprowadza luźniejszy, codzienny charakter. Dzięki temu chusta jest wyjątkowo wszechstronna – pasuje zarówno do casualowych, jak i bardziej eleganckich zestawów, dla kobiety lub dziecka.

Aby zachować jej doskonały wygląd przez długi czas, zalecam pranie w temperaturze nieprzekraczającej 30 stopni Celsjusza, co pozwoli utrzymać intensywność koloru oraz miękkość materiału.

Chustka dostępna jest w jedynym egzemplarzu, co czyni ją niepowtarzalnym elementem każdej kolekcji, w sam raz dla osób poszukujących unikalnych dodatków.

Skład: 20% wełna z merynosów, 80% akryl.
Wymiary ok. 123 cm x 70 cm.
Zalecane pranie w max. 30 stopniach.
Wg. wzoru Granny Shawl.

Jeden egzemplarz. Wysyłka w 24 h.

  • Materiał: wełna, akryl
  • Sezon: jesień, zima
  • Styl: elegancki, casualowy
  • Typ szala: chusta


Nr przedmiotu : 3950501
Kontakt z projektantem

Dostawa i płatność

Metody płatności

  • przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry Przelew bankowy
  • szybki przelew z PayU PayU
  • konto PayPal PayPal
  • karta płatnicza / kredytowa Karta bankowa
  • Zapłać później PayPo, Twisto
  • Zakup na raty - PayU Raty


Dostawa

Termin realizacji zamówienia to 1 dni roboczych.



Wysyłka z kraju : Polska

Zwroty i reklamacje

Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.

Zwroty

Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)

Reklamacje i rękojmia

Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)

Prawo konsumenta

Ten przedmiot wystawił przedsiębiorca. Każdy zakup, którego dokonujesz u niego jako konsument, jest chroniony na mocy przepisów konsumenckich. Oznacza to, że masz pewne prawa związane ze zwrotami, gwarancjami i inne, w zależności od przedmiotów, które kupisz, lub usług, które zlecisz. W zakup przedmiotu lub zlecenie usługi na Pakamera.pl zaangażowanych jest kilka podmiotów. Każdy z nich ma następujące obowiązki. Pakamera.pl: pełni funkcję pośrednią, dostarczając rozwiązania techniczne umożliwające zawarcie umowy; przyjmuje i płatności od Kupujących; przekazuje dane dostawy podane przez Kupująceg Sprzedającemu; informuje Sprzedającego o konieczności dostawy; przyjmuje zgłoszenia zwrotów/reklamacji od Kupujących; dokonuje zwrotu środków Kupującemu na zlecenie Sprzedającego; może uczestniczyć w komunikacji z Kupującym. Do obowiązków Sprzedającego przedsiębiorcy należy: wprowadzanie i wystawianie ofert na Pakamera; dostawa złożonych zamówień; komunikacja z Kupującym; uznawanie/odrzucanie zwrotów/reklamacji; przyjmowanie fizycznych zwrotów/reklamacji; potwierdzanie otrzymania zwrotu/reklamacji;zapewnienie gwarancji i innych praw konsumenta. Partner płatności: jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności online, a partnerzy logistyczni zajmujący się dostawą są odpowiedzialni za dostarczenie przedmiotów do Kupującego, jak opisano w ich Regulaminach.

Osoba odpowiedzialna, producent

pokaż szczegóły

Opinie klientów

Marta Dziękuję za transakcję