Szczegóły
Przepiękna, wąziutka bransoletka ręcznie wykonana na krośnie. Szerokość max. do 1 cm, długość części tkanej to około 15 cm. Dochodzą sznureczki do samodzielnego wiązania na supełek. Dzięki czemu możesz mieć szerszy obwód a bransoletka i tak będzie pasowała wyglądała pięknie. Wzór jest absolutnie autorski, niepowtarzalny. Bransoletkę wysyłam ładnie zapakowaną :) więc idealnie nadaje się również na prezent. Serdecznie polecam :)
Skład : Bawełna/Len/Mohair / Nylon / Akryl / Wełna/Lurex
Jak dbać o bransoletkę tkaną?
Ze względu na swój naturalny skład i ręczne wykonanie, bransoletka tkana wymaga specjalnego traktowania i ostrożności podczas używania. Najlepiej jej nie moczyć i nie prać. Jeśli jednak jest taka konieczność, robimy to w następujący sposób:
Krótko i delikatnie płuczemy bransoletkę w letniej wodzie z łagodny
Jak przechowywać?
Bardzo ważne jest aby bransoletka leżała na gładkiej powierzchni wyprostowana, żeby część tkana się nie pogniotła. Oczywiście zabezpieczamy bransoletkę przed słońcem, kurzem, chemią.
Nie prasujemy, nie czyścimy chemicznie.
Jak przechowywać?
Bardzo ważne jest aby bransoletka leżała na gładkiej powierzchni wyprostowana, żeby część tkana się nie pogniotła. Oczywiście zabezpieczamy bransoletkę przed słońcem, kurzem, chemią.
Nie prasujemy, nie czyścimy chemicznie.
Fot: Dagmara Taurogińska
Skład : Bawełna/Len/Mohair / Nylon / Akryl / Wełna/Lurex
Jak dbać o bransoletkę tkaną?
Ze względu na swój naturalny skład i ręczne wykonanie, bransoletka tkana wymaga specjalnego traktowania i ostrożności podczas używania. Najlepiej jej nie moczyć i nie prać. Jeśli jednak jest taka konieczność, robimy to w następujący sposób:
Krótko i delikatnie płuczemy bransoletkę w letniej wodzie z łagodny
Jak przechowywać?
Bardzo ważne jest aby bransoletka leżała na gładkiej powierzchni wyprostowana, żeby część tkana się nie pogniotła. Oczywiście zabezpieczamy bransoletkę przed słońcem, kurzem, chemią.
Nie prasujemy, nie czyścimy chemicznie.
Jak przechowywać?
Bardzo ważne jest aby bransoletka leżała na gładkiej powierzchni wyprostowana, żeby część tkana się nie pogniotła. Oczywiście zabezpieczamy bransoletkę przed słońcem, kurzem, chemią.
Nie prasujemy, nie czyścimy chemicznie.
Fot: Dagmara Taurogińska
Nr przedmiotu : 3953295
Dostawa i płatność
Metody płatności
Dostawa
Termin realizacji zamówienia to 5-6 dni roboczych.
Wysyłka z kraju : Polska
- przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry

- szybki przelew z PayU
- konto PayPal
- karta płatnicza / kredytowa
- Zapłać później
- Zakup na raty - PayU

Dostawa
Termin realizacji zamówienia to 5-6 dni roboczych.
Wysyłka z kraju : Polska
Zwroty i reklamacje
Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.
Zwroty
Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)
Reklamacje i rękojmia
Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)
Prawo konsumenta
Ten przedmiot wystawił przedsiębiorca. Każdy zakup, którego dokonujesz u niego jako konsument, jest chroniony na mocy przepisów konsumenckich. Oznacza to, że masz pewne prawa związane ze zwrotami, gwarancjami i inne, w zależności od przedmiotów, które kupisz, lub usług, które zlecisz. W zakup przedmiotu lub zlecenie usługi na Pakamera.pl zaangażowanych jest kilka podmiotów. Każdy z nich ma następujące obowiązki. Pakamera.pl: pełni funkcję pośrednią, dostarczając rozwiązania techniczne umożliwające zawarcie umowy; przyjmuje i płatności od Kupujących; przekazuje dane dostawy podane przez Kupująceg Sprzedającemu; informuje Sprzedającego o konieczności dostawy; przyjmuje zgłoszenia zwrotów/reklamacji od Kupujących; dokonuje zwrotu środków Kupującemu na zlecenie Sprzedającego; może uczestniczyć w komunikacji z Kupującym. Do obowiązków Sprzedającego przedsiębiorcy należy: wprowadzanie i wystawianie ofert na Pakamera; dostawa złożonych zamówień; komunikacja z Kupującym; uznawanie/odrzucanie zwrotów/reklamacji; przyjmowanie fizycznych zwrotów/reklamacji; potwierdzanie otrzymania zwrotu/reklamacji;zapewnienie gwarancji i innych praw konsumenta. Partner płatności: jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności online, a partnerzy logistyczni zajmujący się dostawą są odpowiedzialni za dostarczenie przedmiotów do Kupującego, jak opisano w ich Regulaminach.
Osoba odpowiedzialna, producent
Zwroty
Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)
Reklamacje i rękojmia
Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)
Prawo konsumenta
Ten przedmiot wystawił przedsiębiorca. Każdy zakup, którego dokonujesz u niego jako konsument, jest chroniony na mocy przepisów konsumenckich. Oznacza to, że masz pewne prawa związane ze zwrotami, gwarancjami i inne, w zależności od przedmiotów, które kupisz, lub usług, które zlecisz. W zakup przedmiotu lub zlecenie usługi na Pakamera.pl zaangażowanych jest kilka podmiotów. Każdy z nich ma następujące obowiązki. Pakamera.pl: pełni funkcję pośrednią, dostarczając rozwiązania techniczne umożliwające zawarcie umowy; przyjmuje i płatności od Kupujących; przekazuje dane dostawy podane przez Kupująceg Sprzedającemu; informuje Sprzedającego o konieczności dostawy; przyjmuje zgłoszenia zwrotów/reklamacji od Kupujących; dokonuje zwrotu środków Kupującemu na zlecenie Sprzedającego; może uczestniczyć w komunikacji z Kupującym. Do obowiązków Sprzedającego przedsiębiorcy należy: wprowadzanie i wystawianie ofert na Pakamera; dostawa złożonych zamówień; komunikacja z Kupującym; uznawanie/odrzucanie zwrotów/reklamacji; przyjmowanie fizycznych zwrotów/reklamacji; potwierdzanie otrzymania zwrotu/reklamacji;zapewnienie gwarancji i innych praw konsumenta. Partner płatności: jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności online, a partnerzy logistyczni zajmujący się dostawą są odpowiedzialni za dostarczenie przedmiotów do Kupującego, jak opisano w ich Regulaminach.
Osoba odpowiedzialna, producent
pokaż szczegóły
Opinie klientów
Aleksandra
Wszystko zgodnie z opisem.
Joanna
Szybka transakcja, polecam.
Marlena
Polecam!





















