Skąd pomysł na stworzenie marki?
Znienacka. Wszystko przyszło naturalnie, po długim czasie pracy przed komputerem w Agencji Reklamowej, zachciałam więcej patrzeć w ludzi i papier, a mniej w monitor. A literki, mają moc terapeutyczną ;)
Jak powstała nazwa firmy? Co było inspiracją?
A to akurat łatwe nie było. W obrazach idzie mi łatwiej niż w słowach, dlatego podczas myślenia swoje wycierpiałam. Wypisz - zajmuję się również kaligrafią, i wypisywaniem zaproszeń, karte, oraz Wymaluj - ponieważ je ilustruję. Jest też drugie znaczenie nazwy - maluję portrety, zatem No Wypisz Wymaluj jak Ty!

Jak rozpoczęła się Twoja przygoda jako polskiego twórcy?
Urodziłam się w Kaliszu, 24 marca 1986 roku....
Co sprawia największą radość w prowadzeniu marki?
Malowanie, rysowanie, pisanie w skupieniu, fajni klienci.
Co jest Twoim największych hitem sprzedażowym?
Zaproszenia z moimi ilustracjami kwiatowymi, oraz portrety. Szlachetny papier czerpany ciągle próbuje przemycać.
Z jakich materiałów korzystasz najchętniej?
Akwarela, czerpany ręcznie papier, tusz.
Jak wygląda proces tworzenia nowego projektu?
Wszystko zależy od projektu. Jeśli mają to być nowe wzory zaproszeń, najpierw jest inspiracja. A ta najczęściej wyprowadza mnie w las i tam się objawia. Lub nagle na moją drogę wrzuca jakiegoś zająca, leniwca, misia, królika, które koniecznie chcą być namalowane. Jeśli chodzi o portrety - to przede wszystkim praca z ludźmi, słuchanie tego co lubią i patrzenie im w oczy.
Jakie jest przeznaczenie Twoich produktów?
Mają być ładne i miłe w dotyku;)
Czy tworzysz spersonalizowane projekty? Jakie? Na czym polega personalizacja?
Tylko! Wystarczy spojrzeć;)
Najbardziej nietypowe zamówienie?
Kaligrafowanie winietek na ślub Irańsko-Rosyjsko-Polsko-Amerykański. Nasze nazwiska to pikuś, zabawa zaczyna się w Iranie.... ;)
Projekt, którym najchętniej pochwalę się całemu światu ...
Kiedyś powstanie.
Na co klienci zwracają największą uwagę w oferowanych projektach?
Chyba na estetykę,
Kim jest odbiorca Twoich produktów? Określ idealnego klienta
Klient, który kliknie w link z opisem produktu, zanim zapyta o cenę.
Czym zaskakują Cię klienci?
Ilością zwierząt, które posiadają.
Co jest Twoją/Waszą codzienną inspiracją do pracy?
Zwierzęta, rośliny, ludzie, miłość. Miłość jest odpowiedzią na wszystko.

Gdzie poszukujesz inspiracji na najbliższy sezon/nowe kolekcje?
W głowie, sztuce, i lesie.
Jaki jest Twój styl na co dzień?
"Żaden dzień się nie powtórzy..."
3 rzeczy, których nie może zabraknąć w szafie...
Dres, sweter, sukienka.
Dzień w pracy zaczynam od...
Otwarcia okna.
Nie wyobrażam sobie pracy bez...
Papieru.