Bransoletka ręcznie robiona z nici, jesienny róż
Słońcem Tkane
116,00 zł 145,00 zł
-20%
promocja wygaśnie za 00h : 00m : 00sPoprzednia najniższa cena: 145,00 zł
Najniższa cena tego przedmiotu z ostatnich 30 dni przed obecną obniżką.
Ulubione
Rób zakupy w Pakamerze i odbierz rabat
- Za każde 1 zł wydane w Pakamerze przekazujemy na twoje konto 1 punkt.
- Po zgromadzeniu punktów możesz odebrać rabat na nieograniczony ilościowo zakup :)
Dołącz do Klubu Rabatowego i zacznij zbierać punkty.
ZOBACZ
Szczegóły
Wyjątkowa bransoletka ręcznie wykonana na krośnie w ciepłych, jesiennych odcieniach różu i rudości 🍁. Szerokość około 1,5 cm , długość części tkanej około 14,15 cm plus sznureczki do samodzielnego wiązania. Polecam serdecznie ♡. Bransoletka jest estetycznie zapakowana, gotowa do wręczenia na prezent 🩷
Skład : Bawełna/Len/Mohair / Nylon / Akryl / Wełna/Lurex
Jak dbać o bransoletkę tkaną?
• Podczas zakładania i zdejmowania bransoletki unikaj ciagnięcia za nici,
szczególnie za część tkaną.
• Unikaj kontaktu z wodą- wilgoć może osłabić włókna i powodować ich mechacenie.
• Chroń bransoletke przed chemikaliami
• Podczas noszenia unikaj tarcia, narażania na mechaniczne zaciągnięcia,
długotrwałej ekspozycji słonecznej
• Mocno zawiąż sznureczki na supełek, możesz dla pewności zrobić 2 supełki.
Jak prać bransoletkę?
Napełnij miskę letnią wodą i dodaj niewielką ilość delikatnego detergentu. Płucz bransoletkę trzymając na sznureczki. Ważne - unikaj tarcia! Następnie wypłucz w czystej wodzie, aż detergent zostanie całkowicie usuniety. Pozostaw do wyschnięcia na płasko, z dala od bezpośredniego słońca i źródeł ciepła aby nie zdeformować nici. Możesz ewentualnie delikatnie, na płasko odcisnąć bransoletkę z nadmiaru wody w reczniku (nie wykrecaj!).
Nie prać w pralce, nie prasować , nie suszyć na grzejniku lub suszarce.
Skład : Bawełna/Len/Mohair / Nylon / Akryl / Wełna/Lurex
Jak dbać o bransoletkę tkaną?
• Podczas zakładania i zdejmowania bransoletki unikaj ciagnięcia za nici,
szczególnie za część tkaną.
• Unikaj kontaktu z wodą- wilgoć może osłabić włókna i powodować ich mechacenie.
• Chroń bransoletke przed chemikaliami
• Podczas noszenia unikaj tarcia, narażania na mechaniczne zaciągnięcia,
długotrwałej ekspozycji słonecznej
• Mocno zawiąż sznureczki na supełek, możesz dla pewności zrobić 2 supełki.
Jak prać bransoletkę?
Napełnij miskę letnią wodą i dodaj niewielką ilość delikatnego detergentu. Płucz bransoletkę trzymając na sznureczki. Ważne - unikaj tarcia! Następnie wypłucz w czystej wodzie, aż detergent zostanie całkowicie usuniety. Pozostaw do wyschnięcia na płasko, z dala od bezpośredniego słońca i źródeł ciepła aby nie zdeformować nici. Możesz ewentualnie delikatnie, na płasko odcisnąć bransoletkę z nadmiaru wody w reczniku (nie wykrecaj!).
Nie prać w pralce, nie prasować , nie suszyć na grzejniku lub suszarce.
- Materiał: tkanina
- Rozmiar: regulowana
- Typ bransoletki: splot
Nr przedmiotu : 4104551
Dostawa i płatność
Metody płatności
Dostawa
Termin realizacji zamówienia to 5-6 dni roboczych.
Wysyłka z kraju : Polska
- przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry

- szybki przelew z PayU
- konto PayPal
- karta płatnicza / kredytowa
- Zapłać później
- Zakup na raty - PayU

Dostawa
Termin realizacji zamówienia to 5-6 dni roboczych.
Wysyłka z kraju : Polska
Zwroty i reklamacje
Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.
Zwroty
Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)
Reklamacje i rękojmia
Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)
Prawo konsumenta
Ten przedmiot wystawił przedsiębiorca. Każdy zakup, którego dokonujesz u niego jako konsument, jest chroniony na mocy przepisów konsumenckich. Oznacza to, że masz pewne prawa związane ze zwrotami, gwarancjami i inne, w zależności od przedmiotów, które kupisz, lub usług, które zlecisz. W zakup przedmiotu lub zlecenie usługi na Pakamera.pl zaangażowanych jest kilka podmiotów. Każdy z nich ma następujące obowiązki. Pakamera.pl: pełni funkcję pośrednią, dostarczając rozwiązania techniczne umożliwające zawarcie umowy; przyjmuje i płatności od Kupujących; przekazuje dane dostawy podane przez Kupująceg Sprzedającemu; informuje Sprzedającego o konieczności dostawy; przyjmuje zgłoszenia zwrotów/reklamacji od Kupujących; dokonuje zwrotu środków Kupującemu na zlecenie Sprzedającego; może uczestniczyć w komunikacji z Kupującym. Do obowiązków Sprzedającego przedsiębiorcy należy: wprowadzanie i wystawianie ofert na Pakamera; dostawa złożonych zamówień; komunikacja z Kupującym; uznawanie/odrzucanie zwrotów/reklamacji; przyjmowanie fizycznych zwrotów/reklamacji; potwierdzanie otrzymania zwrotu/reklamacji;zapewnienie gwarancji i innych praw konsumenta. Partner płatności: jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności online, a partnerzy logistyczni zajmujący się dostawą są odpowiedzialni za dostarczenie przedmiotów do Kupującego, jak opisano w ich Regulaminach.
Osoba odpowiedzialna, producent
Zwroty
Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)
Reklamacje i rękojmia
Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)
Prawo konsumenta
Ten przedmiot wystawił przedsiębiorca. Każdy zakup, którego dokonujesz u niego jako konsument, jest chroniony na mocy przepisów konsumenckich. Oznacza to, że masz pewne prawa związane ze zwrotami, gwarancjami i inne, w zależności od przedmiotów, które kupisz, lub usług, które zlecisz. W zakup przedmiotu lub zlecenie usługi na Pakamera.pl zaangażowanych jest kilka podmiotów. Każdy z nich ma następujące obowiązki. Pakamera.pl: pełni funkcję pośrednią, dostarczając rozwiązania techniczne umożliwające zawarcie umowy; przyjmuje i płatności od Kupujących; przekazuje dane dostawy podane przez Kupująceg Sprzedającemu; informuje Sprzedającego o konieczności dostawy; przyjmuje zgłoszenia zwrotów/reklamacji od Kupujących; dokonuje zwrotu środków Kupującemu na zlecenie Sprzedającego; może uczestniczyć w komunikacji z Kupującym. Do obowiązków Sprzedającego przedsiębiorcy należy: wprowadzanie i wystawianie ofert na Pakamera; dostawa złożonych zamówień; komunikacja z Kupującym; uznawanie/odrzucanie zwrotów/reklamacji; przyjmowanie fizycznych zwrotów/reklamacji; potwierdzanie otrzymania zwrotu/reklamacji;zapewnienie gwarancji i innych praw konsumenta. Partner płatności: jest odpowiedzialny za zapewnienie metody płatności online, a partnerzy logistyczni zajmujący się dostawą są odpowiedzialni za dostarczenie przedmiotów do Kupującego, jak opisano w ich Regulaminach.
Osoba odpowiedzialna, producent
pokaż szczegóły


















