ZASTAŁEM JOLKĘ? (2 sztuki)Tatuaż zmywalny

ATRAMENTO

10,00
Ulubione
Zwrot do 14 dni
Bezpieczne zakupy w Pakamera.pl
+10pkt, oszczędzaj z Klubem rabatowym
Rób zakupy w Pakamerze i odbierz rabat
  • Za każde 1 zł wydane w Pakamerze przekazujemy na twoje konto 1 punkt.
  • Po zgromadzeniu punktów możesz odebrać rabat na nieograniczony ilościowo zakup :)


    Dołącz do Klubu Rabatowego i zacznij zbierać punkty.

    ZOBACZ
tatuaże zmywalne, tymczasowe ZASTAŁEM JOLKĘ? (2 sztuki)Tatuaż zmywalny 1tatuaże zmywalne, tymczasowe ZASTAŁEM JOLKĘ? (2 sztuki)Tatuaż zmywalny 2tatuaże zmywalne, tymczasowe ZASTAŁEM JOLKĘ? (2 sztuki)Tatuaż zmywalny

Szczegóły

2 SZTUKI w opakowaniu.
Czerń z dodatkiem srebra.

Produkt polski, bezpieczny tusz (testowany dermatologicznie) utrzymuje się od 2-6 dni - polecamy nakładać w miejscu, gdzie nie zgina i nie poci się zbytnio skóra. Cena zawiera 2 sztuki tatuażu "Dzień Dobry, Zastałem Jolkę?", reszta wzorów dostępna w secie "Quotes"

Wymiary kartonika: 3 x 3 cm

Design in Warsaw & Berlin. Made in Poland.


Nr przedmiotu : 1314682
Kontakt z projektantem

Dostawa i płatność

Metody płatności

  • przelew bankowy lub wpłata na Poczcie - płatność z góry Przelew bankowy
  • szybki przelew z PayU PayU
  • konto PayPal PayPal
  • karta płatnicza / kredytowa Karta bankowa
  • Zapłać później PayPo, Twisto
  • Zakup na raty - PayU Raty


Dostawa

Termin realizacji zamówienia to 1-2 dni roboczych.



Wysyłka z kraju : Polska

Zwroty i reklamacje

Projektant gwarantuje, że oferowany produkt jest wolny od wad.

Zwroty

Możesz zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres Pakamery. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów używania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania po zalogowaniu). Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. Pełna procedura zwrotu (tutaj)

Reklamacje i rękojmia

Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres Pakamery. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Pełna procedura reklamacji (tutaj). Szczegółowe warunki rękojmi (tutaj)

Osoba odpowiedzialna, producent

pokaż szczegóły

Opinie klientów

Gabriela Wszystko w porządku, polecam
Marta Polecam projektanta
Magdalena dziękuję za transakcję