Szwendam sie

Kontakt z projektantem
Dodaj do ulubionych
OPINIE

Jesteśmy polską marką odzieżową stworzoną z myślą o wszystkich zajawkowiczach ceniących sobie podróże i aktywne spędzanie czasu. Jeśli nie potraficie usiedzieć w miejscu, kończąc jedną podróż myślicie już o następnym wyjeździe, a zamiast leżeć przed telewizorem wolicie iść na spacer, to trafiliście idealnie! W naszej ofercie znajdują się wysokogatunkowe bawełniane koszulki damskie i męskie z nadrukami, ciepłe bluzy z kapturami, koszulki termoaktywne z jonami srebra oraz liczne akcesoria turystyczne tj.: ręczniki szybkoschnące, kubki emaliowane, worko-plecaki, saszetki biodrowe, kolorowe czapki z pomponami, plakaty oraz kilka innych ciekawych drobiazgów. Oczywiście inspiracje czerpiemy z podróżowania. Naszymi ulubionymi motywami są góry i las. Dlaczego? Bo właśnie w tych dwóch ekosystemach czujemy się najlepiej. Zapraszamy do odwiedzania naszego sklepu i do zobaczenia na szlaku:) AHOJ!

 
Ocena od 1 do 5 gwiazdek. Średnia ocen 5
8*****a
OPINIE Szwendam sie
5/5
#2124304

T-shirt jest super! Material, wykonanie, no i WILK!!! jestem bardzo zadowolona!
O********k
OPINIE Szwendam sie
5/5
#2249597

Polecam z całego serca: zamówienie, wysyłka i odbiór zajęło półtorej dnia. I mój prezent walentynkowy uratowany. Bardzo dbają o swoich klientów :)!! Dziękuje :)
K*******a
OPINIE Szwendam sie
5/5
#2124304

Ekspresowa przesyłka i super koszulka - polecam!
szwendam-sie-sklep.jpg

Wywiad z Szwendam sie

Skąd pomysł na stworzenie marki?
W naszym przypadku jest to chęć pracy na własny rachunek, w zgodzie z własnymi przekonaniami i w stylu, który nam odpowiada. Dla projektanta tworzenie nowych rzeczy jest czynnością naturalną, dlaczego więc nie tworzyć pod własnym szyldem? Dążymy do tego, aby połączyć pasję z życiem codziennym. Chcemy stworzyć kompletny projekt, w którym podróżowanie, projektowanie ubrań, tworzenie treści na bloga i social media, będą przeplatały i łączyły się w całość.
Jak powstała nazwa firmy? Co było inspiracją?
Nazwę Szwendam się wymyśliliśmy kilka lat temu, podczas podróży – jechaliśmy z Częstochowy do Warszawy. Marzyliśmy wówczas o założeniu papierowego magazynu podróżniczego, potrzebowaliśmy prostej i chwytliwej nazwy. Po przeprowadzeniu trzygodzinnej burzy mózgów w autokarze i przeanalizowaniu wszystkich pomysłów, wybór padł na Szwendam się. Uważamy, że ma w sobie to coś – dużo energii i przede wszystkim kojarzy się z aktywnością, a o to właśnie nam chodziło!
Jak rozpoczęła się Twoja przygoda jako polskiego twórcy?
Jako aktywny twórca działam od czasu studiów wyższych, czyli już ponad 10 lat. Następnym etapem była praca w agencji reklamowej, gdzie mogłem podszkolić warsztat oraz kreatywne myślenie. Później przyszedł czas pracy jako projektant w dużej firmie streeatwearowej, aż dotarłem do punktu, w którym bez skrępowania mogę tworzyć całe kolekcje zgodnie z własnym stylem.
Co sprawia największą radość w prowadzeniu marki? Niezależność i wolność w podejmowaniu decyzji. O wszystkim decydujesz sam i na wszystko masz wpływ.
Co jest Twoim największych hitem sprzedażowym? Największą popularnością cieszą się nasze koszulki z motywami podróżniczymi i zwierzęcymi. Chętnie kupują je kobiety, jak i  mężczyźni. Są to produkty skierowane do osób aktywnych, lubiących spędzać czas wolny na łonie natury. Nasze koszulki charakteryzuje wysoka jakość oraz dbałość o szczegóły. Z kolei najchętniej wybieranymi dodatkami są  podróżnicze bransoletki oraz retro kubki emaliowane.

szwendam-sie-kontakt.jpg

Z jakich materiałów korzystasz najchętniej?
Są to przede wszystkim materiały najwyższej jakości wyprodukowane w Polsce. Nie boimy się eksperymentować z nowościami i ochoczo sięgamy po materiały naturalne. Próbujemy nietypowych rozwiązań i chętnie korzystamy z niestandardowych materiałów. 
Jak wygląda proces tworzenia nowego projektu?
Wszystko zaczyna się od pomysłu na wzór/produkt. Na tym etapie trzeba wstępnie ocenić, czy ma on potencjał w naszej marce i czy warto w niego inwestować czas. Następnie robimy już projekt na czysto, szukamy najlepszego rozwiązania produkcyjnego tj.: stosunku ceny do ilości i techniki wykonania. Gdy produkt jest już gotowy, zaczyna się część, w której tworzymy materiały reklamowe: opisy, zdjęcia, grafiki, czasami prezentacje. W sumie jest to dość długi proces składający się z małych elementów, wymagający indywidualnego podejścia do każdego produktu. W sprawnych warunkach zajmuje ok. 3-4 tyg. zakładając, że nic się nie wysypie po drodze, ale to już temat na osobny wywiad.
Jakie jest przeznaczenie Twoich produktów?
Tworzymy produkty przydatne, nadające się do użytku codziennego. Nasze koszulki i bluzy sprawdzą się zarówno w trakcie przemierzania górskich szlaków, jak i podczas codziennej gonitwy po mieście. Chcemy, aby nasze produkty wyglądały ładnie, ale także, żeby były użyteczne. Ostatnio wprowadziliśmy nową kategorię - DLA DOMU, gdzie znajdują się artykuły, które ozdobią Wasze domy i mieszkania i nadadzą im podróżniczego stylu. 
Czy tworzysz spersonalizowane projekty? Jakie? Na czym polega personalizacja?
Tak tworzymy, jednak ze względu na stosowane techniki (sitodruk, sublimacja) muszą być to większe zamówienia (np.: 30 szt. koszulek). Realizujemy spersonalizowane zamówienia dla firm z różnych branż. Przy projektowaniu możemy dostosować się do wytycznych klienta lub zaproponować swoją wizję. Jesteśmy w stanie przygotować koszulki na specjalne okazje np.: bankiet firmowy, imprezę integracyjną, czy zawody sportowe. Możliwości jest wiele, do każdego zapytania podchodzimy indywidualnie, dlatego zapraszamy do kontaktu.
Projekt, którym najchętniej pochwalę się całemu światu... Póki co nie interesuje nas światowa ekspansja. Jesteśmy ukierunkowani na rynek lokalny. Może kiedyś uda nam się opracować buty trekkingowe nowej generacji, które będą same wprowadzały turystów na szczyty, ale do tego jeszcze daleka droga.
Na co klienci zwracają największą uwagę w oferowanych projektach? Większość klientów na pierwszym miejscu stawia wysoką jakość. W ostatnim czasie można zaobserwować wzrost świadomości konsumenckiej klientów. Ludzie nie patrzą już tylko na cenę. Zwracają uwagę na to, czy produkt jest wykonany starannie i solidnie  z materiałów najwyższej jakości oraz czy jest oryginalny i ładny.  Ludzie chcą się wyróżniać w tłumie. Cena schodzi na dalsze miejsce. Nas, jako właścicieli Szwendam się, bardzo cieszy fakt , że coraz więcej osób zdaje sobie sprawę z tego, że za artykuły wytworzone w Polsce trzeba zapłacić więcej.  Produkty Szwendam się posiadają wszystkie wyżej wymienione cechy: od wysokiej jakość, poprzez unikatowe wzory, aż do polskiej produkcji.
Kim jest odbiorca Twoich produktów? Jest to osoba młoda i świadoma. Często podróżująca, nie mogąca usiedzieć w miejscu. Nie bojąca się wyzwań, która chce czerpać z życia jak najwięcej. Odwiedzane miejsca stanowią dla niej coś więcej niż tylko punkty do odhaczenia i zaczekinowania na Fb.  Ich podróże wiążą się z emocjami, przeżywaniem chwili, poszukiwaniem nowych doświadczeń i poznawaniem obcych kultur. Jednym słowem prawdziwy włóczykij.
Czym zaskakują Cię klienci? Klienci, w szczególności kobiety, bardzo często podsyłają nam zdjęcia w naszych koszulkach z najodleglejszych zakątków świata  Jest to niesłychanie miłe, kiedy oglądasz wytworzony przez siebie produkt na uśmiechającej się osobie robiącej sobie zdjęcie na tle malowniczych widoków. Taka relacja z klientami świadczy o zaufaniu jakim nas darzą oraz wysokiej jakość naszych turystycznych produktów.
Co jest Twoją codzienną inspiracją do pracy? Pomysły często pojawiają się spontanicznie. Na pewno inspiracją są sporty, które uprawiamy oraz odwiedzone przez nas miejsca, a nie ukrywamy, że lubimy podróżować. Bezcenne są dla nas podpowiedzi klientów. Chętnie słuchamy ich opinii, uwag i pomysłów. Czasem materiał, który przypadkiem wpadnie w nasze ręce, przez swoje właściwości, czy charakter, momentalnie pobudza wyobraźnie do nowych pomysłów. 
Gdzie poszukujesz inspiracji na najbliższy sezon/nowe kolekcje? W czerwcu br. szwendaliśmy się po wyspie lodu, ognia i wody, czyli po Islandii. Podróż ta zrobiła na nas ogromne wrażenie. Pomimo, że Islandia jest niewielka, to pod względem przyrodniczym ma naprawdę dużo do zaoferowania. Sierpień, to z kolei objazdówka po Rumunii, Bułgarii i Węgrzech. Celem tej wyprawy było m.in. zwiedzanie miast (np.: Bukareszt, Budapeszt) oraz zamków (np.: Zamek Drakuli w Branie). Chcieliśmy poznać kulturę tego regionu, jego tradycję, historię i kuchnię. Podróże te miały zupełnie inny charakter i to właśnie dzięki tej odmienności jesteśmy pozytywnie naładowani na wiele miesięcy, a nasze głowy są pełne pomysłów. W przyszłym roku na pewno też będą jakieś wojaże, ale gdzie, to się dopiero okaże ... 
Jaki jest Twój styl na co dzień?
Czerpiemy ze skandynawskiej szkoły projektowania, czyli oszczędnie, bez przepychu i niepotrzebnych kolorów. W naszych projektach widoczna jest dewiza less is more. Chcemy, aby nasze projekty był proste i minimalistyczne, ale jednocześnie, żeby ich przekaz był czytelny i wyrazisty.
Dzień w pracy zaczynam od... otworzenia okna i odpalenia laptopa, następnie sprawdzam skrzynkę pocztową i odpisuję na meile.
Nie wyobrażam sobie pracy bez... Internetu, który jest naszym podstawowym narzędziem pracy. Bez reszty jesteśmy w stanie przeżyć ... nawet bez porannej kawy.

CZYTAJ W MAGAZYNIE
ARCHIWUM
bądź na bieżąco z promocjami, rabatami i nowymi kolekcjami naszych marek

FacebookInstagramPinterest
Pakamera ® Copyright © 2005 - 2019
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu